kka xanor i sommras i 3-4 dagar och allt som hnt under 1 vecka + kraftigt alkohol intag s trodde jag att allt hnde "igr" . men som sagt inge bra o blanda med alkohol :P hamna p sjukan ngon gng, fyllecell, satt anhllen sen blev jag knivskuren och det r vl inprincipt det jag vet om ! sen har man vl skert inte bettet sig normalt p stan heller.... EDIT : ajust det trffade mitt ex p en bro som sa att hon lska mig och sen att hon hata mig och s hade jag hoppat ifrn bron ner i vattnet och hll p o drunkna (y) men tack vare 1 polare som hoppa i med klderna efter mig s fick han upp mig.
S det bror p hur mkt du gillar att tappa kontrollen?.
Senast redigerad av schou_89 2012-01-20 kl. 11:52.
Dom flesta jag talat med om denna blandning tycker att det ger ett mindre frutsgbart rus med lite mer stissighet n om man blandar men diazepam. Om du nu ska prova tipsar jag om en dos p 0.5mg alprazolam sen brjad dricka l sakta.
drack 90 dagar (inte mttliga mngder, ca 3-4 flaskor vin/dag) i strck och t samtidigt 2 mg xanor per dag. Detta var under sommaren (som jag knappt minns ngonting av)
Det ska tillggas att jag har mycket hg toleransniv s om jag fr ge ett tips om du nu mste berusa dig; drick mttlig mngd alkohol en vanlig kvll och ta xanor dagen efter.
Det r inte farligt att blanda xanor med alkohol om du inte verdoserar. Problemet r att du under ruset+fyllan omedvetet tar mer n du ska och d kan det sluta illa. Farsan hade 100*1mg xanor frsta dagen tog han 75 mg och blandade. Backade snder grannens hck(inte arslet), tappade bten frn bilen s att den rullade ner fr en lng backe hade ngon bil kommit hade personen i den frmodligen varit dd nu. Dagen efter frskte han ta livet av sig, s nej att blanda xanor med alkhol r ingen bra id.
Edit: men att ta ett par brs och blanda r inte alls farligt, har jag gjort flera gnger. Det r att supa skallen av sig och blanda som r farligt.
Sett vad det gr med kompisar och jag skulle aldrig blanda, inte ens testa bens ver huvudtaget.
Men om ni r sugna p en minneslucka och vakna upp dagen / veckan efter i hckte / fyllecell pga av ngonting smart ni gjort kvllen innan s r detta grejen fr er.
Hela ens liv kan g i kras efter ett par dagar p den skiten.
Som mnga ppekar tappar man omdmet totalt, det r ett bra stt att gra bort sig p. Nej, blandningen rekommenderas inte, spara Xanoren till dagen efter istllet.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!