• 1
  • 2
2012-01-20, 10:41
Medlem
Ngra erfarenheter? De sger att det r farligt, vad sger flashback?
2012-01-20, 10:55
Medlem
HolyCraps avatar
Det r ju inte direkt farligt utan saken r den att du kan f fr dig att hitta p en massa dumheter som r farliga.
2012-01-20, 11:42
Medlem
svar nej. drick inte och ta xanor. det kan sluta katastrofalt.
2012-01-20, 11:48
Medlem
schou_89s avatar
kka xanor i sommras i 3-4 dagar och allt som hnt under 1 vecka + kraftigt alkohol intag s trodde jag att allt hnde "igr" . men som sagt inge bra o blanda med alkohol :P hamna p sjukan ngon gng, fyllecell, satt anhllen sen blev jag knivskuren och det r vl inprincipt det jag vet om ! sen har man vl skert inte bettet sig normalt p stan heller.... EDIT : ajust det trffade mitt ex p en bro som sa att hon lska mig och sen att hon hata mig och s hade jag hoppat ifrn bron ner i vattnet och hll p o drunkna (y) men tack vare 1 polare som hoppa i med klderna efter mig s fick han upp mig.

S det bror p hur mkt du gillar att tappa kontrollen?.
Senast redigerad av schou_89 2012-01-20 kl. 11:52.
2012-01-20, 15:43
Medlem
Carelesss avatar
D detta knappast kan ha varit p lkarens ordination/rekommendation, skickar jag trden till Bensoforumet.

Psykofarmaka -> Bensodiazepiner.

/Mod
2012-01-20, 15:46
Medlem
lowerCases avatar
Dom flesta jag talat med om denna blandning tycker att det ger ett mindre frutsgbart rus med lite mer stissighet n om man blandar men diazepam. Om du nu ska prova tipsar jag om en dos p 0.5mg alprazolam sen brjad dricka l sakta.
2012-01-22, 22:20
Medlem
-xanor-s avatar
va e det fr xanor?
2012-01-23, 13:12
Medlem
drack 90 dagar (inte mttliga mngder, ca 3-4 flaskor vin/dag) i strck och t samtidigt 2 mg xanor per dag. Detta var under sommaren (som jag knappt minns ngonting av)

Det ska tillggas att jag har mycket hg toleransniv s om jag fr ge ett tips om du nu mste berusa dig; drick mttlig mngd alkohol en vanlig kvll och ta xanor dagen efter.
2012-01-23, 16:46
Medlem
Xalterads avatar
Blanda inte akohol med xanoren man gr bara en massa dumheter som ingen blir lycklig av.
Dock r det sknt med xanor dagen efter s slipper man m urk.
2012-01-24, 01:45
Medlem
Det r inte farligt att blanda xanor med alkohol om du inte verdoserar. Problemet r att du under ruset+fyllan omedvetet tar mer n du ska och d kan det sluta illa. Farsan hade 100*1mg xanor frsta dagen tog han 75 mg och blandade. Backade snder grannens hck(inte arslet), tappade bten frn bilen s att den rullade ner fr en lng backe hade ngon bil kommit hade personen i den frmodligen varit dd nu. Dagen efter frskte han ta livet av sig, s nej att blanda xanor med alkhol r ingen bra id.

Edit: men att ta ett par brs och blanda r inte alls farligt, har jag gjort flera gnger. Det r att supa skallen av sig och blanda som r farligt.
2012-01-24, 22:42
Medlem
kliffs avatar
Sett vad det gr med kompisar och jag skulle aldrig blanda, inte ens testa bens ver huvudtaget.
Men om ni r sugna p en minneslucka och vakna upp dagen / veckan efter i hckte / fyllecell pga av ngonting smart ni gjort kvllen innan s r detta grejen fr er.

Hela ens liv kan g i kras efter ett par dagar p den skiten.
2012-01-25, 01:11
Medlem
fanskithelvetes avatar
Som mnga ppekar tappar man omdmet totalt, det r ett bra stt att gra bort sig p. Nej, blandningen rekommenderas inte, spara Xanoren till dagen efter istllet.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in