Citat:
Ursprungligen postat av
jagersvensk
De är så talanglösa bleka sen är de kusiner till han som ser ut som en svensk skäggarab i kulturnyheterna. De har ingen spänst inget intelektuellt intressant det är 2 döda fiskar som flytit upp på land. De kan inte spela de bara håller instrumenten som en som precis tagit upp det för första gången. De har mesig feministisk framtoning
De är en produkt av cyniska maktglada makthavare som tror de kanske kan lura folk att vissa saker är bra genom massiv propaganda och köpta resencenter. En manlig publik vad vill de ha?
Ok de kanske vänder sig till tanter o tjejer för det kan inte finnas många män som gillar detta.
Normala män som gillar bilar sex och sport och öl.
First aid kit är ett konstprojekt en dröm om att testosteron inte finns
att allt är en utsmetat östrogen värld
där deras flum om alla tillsammans och alla lika värda får plats.
De saknar helt förståelsen av konkurrens kamp iver
de föredrar att allt skapats av en gud säkert kvinnlig
Ibland är inte musikskolan på mellanstdiet bra
nä den kan lura svaga tjejer att de har talang
kanske har de nepotism kontakter i rockvärlden men
i den kvinnliga världen är inte ärlighet dett viktigaste
Det är lite som Lars Lerins program i konstskola "alla är bra" nja? Det finns utsugning uttnyttjande som ni inte låtsas om-Ni bara låtsas de är bra alla är bra på något-jo i ert tv program men i den hårda världen fungerar det inte så-så sluta låtsas svt-i den riktiga världen mobbas man ut långt innan man har fått visa sin talang.
vi ska låtsas detta är bra-är det så det kvinnliga kynnet fungerar?
aldrig på riktigt vio låtsas att first aid kit är bra
för jämlikhetens skull?
alla som är för feminism o samma lön o samma vilkor märker ju att det är helt sjukt
Man måster ju ge något till sin publik få folks känslor i svang på det ena eller andra sättet.
Jag förstår inte at de är i tv överhuvudtaget mer än de sionistiska sjuka män som vill skapa osämja mellan män o kvinnor för deras intressen
Ska jag vara ärliga så ser dessa inte alls ut vare sig som musiker eller sexobjekt
De ser ut som kom o hjälp mig o dö och jag är mer o mer övertygad att de är skapade av den judiska makten med olika sjuka syften-precis som medierna använder sara larsson att splittra män kvinnor i vårt land. Se vad de gjorde med Michael lyfte han förändrade mäniskor-sen tog de livet av han samma jorden över som styr.
Jag känner mig lite elak mot dessa tjejer-men samtidigt för att jag säger sanningen?
Var det inte det vi fick lära oss i skolansom det viktigaste?
Att säga sanningen även om den är obekväm
Ska vi tycka synd om knarkaren o låta han bli statsminister?
man kan dra våra mediers sjuka tankegångar hur långt som helst
kan vi låta en bollibompaprogramledare svart med talfel o ful dialket bli minister i regeringen?
Ja i Sverige fungerar det
Bitterhet i överflöd finns här ser jag.
Själv så har jag inte riktigt fastnat för dessa systrar.
Men med tiden så skall jag få tag på mera musik av dem
Såg dom på Skavlan och jag hade gåshud