2012-01-17, 22:40
Medlem
Som rubriken lyder, hur ser utbudet av rökmixar ut hos er? Säljer folk sina egna? Här där jag befinner mig säljs det iallafall hemtillverkade rökmixar, och de är ungefär samma efterfrågan på dom som cb!
Priserna här är väldigt dåliga, när gräs kommer brukar det vara typ 600-700 för 4-5g, men för brunt så allt från 400-700kr femman. Just rökmixarna brukar alltid vara 5 för 5. Väldigt potenta sånna. Säljs det hemmagjorda mixar hos er också, eller är det inget vanligt fenomen?
Citera
2012-01-17, 22:57
Medlem
topsids avatar
Varför vill man köpa någons hemmagjorda rökmix för 100kr/g när det är billigare att beställa färdiga från nätet, för att inte tala om hur mycket billigare det är att göra dom själv?

Jag tvivlar starkt på att det skulle vara några problem för mig att styra rökmix från nån av mina kranar, men jag har aldrig haft anledning att fråga så jag kan inte uttala mig om priset. Skulle i varje fall aldrig betala mer än 250kr/5an för någons hemkok.
Citera
2012-01-17, 23:04
Medlem
Rökmixarna online går ju också på drygt 100 svenska per gram, tex hemulens, och då slipper jag planera 4 dagar innan om jag faller mig in för att köpa mig lite rökmix. Och här brukar man också kunna få lite mängdrabatt.
Citera
2012-01-18, 00:58
Medlem
Där jag bor så säljer jag rökmixar med Am-2201.. dom går åt som smör för 400kr femman.
Har nog fått iväg ett halv kilo de senaste 2-3 månaderna.

Det som är bra att de flesta här går på pisseprov, så dom är helt enkelt tvungen att vända sig till syntetiska cannabinoider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in