2012-01-17, 23:10
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Tack för att du delar med dig det var riktigt tråkig läsning.
Hur mår du i dag och hur ser dina framtidsplaner ut?
Citera
2012-01-18, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Tack för att du delar med dig det var riktigt tråkig läsning.
Hur mår du i dag och hur ser dina framtidsplaner ut?

Idag är jag farsa och kurandet fortsätter, men med en mycket större insikt nu. Ligger just nu på sustanon och kommer slänga in npp strax och se hur kroppen reagerar. Rör inte orala mer och experimenterar inte, tar allt lungt och försiktigt och ser hur levern och kroppen reagerar. Kan ju varnings signalerna denna gång.. Psykiskt har jag återhämtat mig ganska mycket, men har en lång väg att gå. Mår t.ex automatiskt dåligt av snö då det var vinter när jag är sjuk och man har fått någon slags trauma. Det och så har tjejen sagt att jag är väldigt insjunken i mig själv, ler inte alls lika mycket som förut, visar inte samma närhet, etc. Psyket fick sig nog en redig smäll efter den där resan..

Hade gärna slutat preppa när detta hände men kan bara inte sluta träna. Och träna rent är inte samma sak mer efter att man kurat.. Man får sånna jävla komplex om man låter bli. Helt sjukt, men psykiskt beroende är man nog mer eller mindre när man sätter livet på spel för att bli stor.
Citera
2012-01-18, 07:31
Medlem
Rootboxs avatar
Har du kommit fram till nån analys om varför det gick snett?
Anser du att 60mg OT under 30 dagar då dina symptom började visa sig kan vara
extremt levertoxic för en del normalfriska individer eller ser du andra orsaker till
att du drabbades så hårt efter så kort tids bruk?

Hur såg dina levervärden ut innan kur? Om du nu inte har analyssvar så rent hypotetiskt,
sett till alkoholkonsumtion och övrig livsstil under de senaste året innan kur?
Citera
2012-01-18, 11:14
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Idag är jag farsa och kurandet fortsätter, men med en mycket större insikt nu. Ligger just nu på sustanon och kommer slänga in npp strax och se hur kroppen reagerar. Rör inte orala mer och experimenterar inte, tar allt lungt och försiktigt och ser hur levern och kroppen reagerar. Kan ju varnings signalerna denna gång.. Psykiskt har jag återhämtat mig ganska mycket, men har en lång väg att gå. Mår t.ex automatiskt dåligt av snö då det var vinter när jag är sjuk och man har fått någon slags trauma. Det och så har tjejen sagt att jag är väldigt insjunken i mig själv, ler inte alls lika mycket som förut, visar inte samma närhet, etc. Psyket fick sig nog en redig smäll efter den där resan..

Hade gärna slutat preppa när detta hände men kan bara inte sluta träna. Och träna rent är inte samma sak mer efter att man kurat.. Man får sånna jävla komplex om man låter bli. Helt sjukt, men psykiskt beroende är man nog mer eller mindre när man sätter livet på spel för att bli stor.

Ok, hoppas du slipper fler framtida besvär.
Citera
2012-01-18, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rootbox
Har du kommit fram till nån analys om varför det gick snett?
Anser du att 60mg OT under 30 dagar då dina symptom började visa sig kan vara
extremt levertoxic för en del normalfriska individer eller ser du andra orsaker till
att du drabbades så hårt efter så kort tids bruk?

Hur såg dina levervärden ut innan kur? Om du nu inte har analyssvar så rent hypotetiskt,
sett till alkoholkonsumtion och övrig livsstil under de senaste året innan kur?

Hur mina levervärden såg ut innan vet jag inte, de är därför jag skapade denna tråd, för att folk ska kolla upp sånt innan. Alkoholen det året och året innan var lungt faktist, sällan jag drack mycket pga träning. Åt dock kopiösa mängder kosttillskott både innan och under kur, som jag ser det är det en av bovarna till det här.

Men samtidigt tror jag att det var mycket faktorer som spelade in. Dålig lever från början, kopiösa mängder kosttillskott, fel slags mat, etc.

Ot var det iaf ingen fel på vad jag vet.

Mvh
Citera
2012-01-18, 18:36
Medlem
Det låter verkligen som du har varit genom ett helvete.

Får man fråga vad det var för kosttillskott du åt?
Citera
2012-01-18, 20:09
Medlem
halsbränna och sura uppstötningar har ja känt av på dbol & tren ..
hum, men om man köper sånna där stickor o kollar Bilirubinvärden regelbundet under kuren så bör man se om levern tar stryk innan det är försent?

Inom vilket spann är normalt att ligga på Bilirubinvärden och vid vilka värden bör man uppsöka läkare?
Citera
2012-01-18, 20:59
Medlem
Rootboxs avatar
Vilka kosttillskott syftar du på som bidragt?
Själv undviker jag kosttillskott med undantagen, omega 3 samt proteinbars.
Citera
2012-01-18, 21:52
Medlem
ifbbpros avatar
Behövde läsa detta, tack för att du delar med dig
Citera
2012-01-18, 22:29
Medlem
.-.-.-s avatar
Citat:
Jack3d bör man undvika iaf, och liknande produkter..

Var tvungen att pinka för typ 2 år sedan, hade bra lever värden vid första och andra pinken. Började sedan med jack3d, när jag pinkade tredje gången och läkaren såg provsvaren frågade han vad jag hade pysslat med. Den enda förändring jag hade gjort var att börja med jack3d, han trodde inte på mig.. Men de efterföljande månaderna var alla värden bra igen, då jag inte tog det längre.
Citera
2012-01-18, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuytrew
halsbränna och sura uppstötningar har ja känt av på dbol & tren ..
hum, men om man köper sånna där stickor o kollar Bilirubinvärden regelbundet under kuren så bör man se om levern tar stryk innan det är försent?

Inom vilket spann är normalt att ligga på Bilirubinvärden och vid vilka värden bör man uppsöka läkare?

Minns inte riktigt vad läkarna sa att normal värdet var, har för mig att det är runt 30. Man kan nog inte ha allt för högt bilirubin värde utan att märka det, kan jag inte tänka mig. Närmar du hundra är det dags att se över kuren/kosten/alkohol intaget/etc.

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-
Jack3d bör man undvika iaf, och liknande produkter..

Var tvungen att pinka för typ 2 år sedan, hade bra lever värden vid första och andra pinken. Började sedan med jack3d, när jag pinkade tredje gången och läkaren såg provsvaren frågade han vad jag hade pysslat med. Den enda förändring jag hade gjort var att börja med jack3d, han trodde inte på mig.. Men de efterföljande månaderna var alla värden bra igen, då jag inte tog det längre.

Jag körde Serious mass, jack3d, protein, HMB, Nån jävla testo boost jag fick gratis som jag åt upp bara för att bli av med, Magnum V12, Magnum turbo, vitaminer, omega 3, sen minns jag inte mer. Var något annat också om jag inte minns fel men minns bara inte vad.

mvh
Citera
2012-01-19, 00:39
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Vilka kosttillskott använder du i dag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem