Citat:
Ursprungligen postat av poiuytrew
halsbränna och sura uppstötningar har ja känt av på dbol & tren ..
hum, men om man köper sånna där stickor o kollar Bilirubinvärden regelbundet under kuren så bör man se om levern tar stryk innan det är försent?
Inom vilket spann är normalt att ligga på Bilirubinvärden och vid vilka värden bör man uppsöka läkare?
Minns inte riktigt vad läkarna sa att normal värdet var, har för mig att det är runt 30. Man kan nog inte ha allt för högt bilirubin värde utan att märka det, kan jag inte tänka mig. Närmar du hundra är det dags att se över kuren/kosten/alkohol intaget/etc.
Citat:
Ursprungligen postat av Rootbox
Vilka kosttillskott syftar du på som bidragt?
Själv undviker jag kosttillskott med undantagen, omega 3 samt proteinbars.
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-
Jack3d bör man undvika iaf, och liknande produkter..
Var tvungen att pinka för typ 2 år sedan, hade bra lever värden vid första och andra pinken. Började sedan med jack3d, när jag pinkade tredje gången och läkaren såg provsvaren frågade han vad jag hade pysslat med. Den enda förändring jag hade gjort var att börja med jack3d, han trodde inte på mig.. Men de efterföljande månaderna var alla värden bra igen, då jag inte tog det längre.
Jag körde Serious mass, jack3d, protein, HMB, Nån jävla testo boost jag fick gratis som jag åt upp bara för att bli av med, Magnum V12, Magnum turbo, vitaminer, omega 3, sen minns jag inte mer. Var något annat också om jag inte minns fel men minns bara inte vad.
mvh