Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-16, 18:32
  #1
Medlem
Tänkte här att man kunde klistra in textrader, från låtar, som låter intetsägande/konstiga/smöriga. Låttextrader som man finner lite lustiga helt enkelt!

Det finns en textrad som för mig är helt makalöst onödig. Jag blir ändå imponerad av att det gick vägen ändå, resten av låten är ju iofs rätt okej om man säger så.

"If I was a sculptor
But then again, no"
Elton John - Your song

Vafan i hela helvetet? Hur tänkte han där?

"Seven a.m., waking up in the morning Gotta be fresh, gotta go downstairs Gotta have my bowl, gotta have cereal"
Rebecca Black - Friday

Jag tror inte jag behöver kommentera ovan.

Mina två exempel var kanske inte hysteriskt roliga men det var mest för att ge er exempel på vad jag menar. Jag känner på mig att det finns många bättre guldkorn där ute! Bidrag gärna med det ni har hittat!

Tänkte lägga denna i Musik-delen först men det är främst humorn jag är ute efter så jag lade tråden här istället. Flytta gärna om jag tänkte fel.
Citera
2012-01-16, 19:48
  #2
Medlem
knivsmurfens avatar
Kan ju börja med "Sveriges svar på Kurt Cobain", som han själv uttryckte det en gång i tiden, Martin Svensson,
Citat:
Du är så yeah yeah, wow wow
Sen så har vi ju Sveriges största blockmongo, Per Gessle där han i så gott som alla visor har med fraser som challa la la
Citat:
Kommer du ihåg en vintertid?
Du såg ett famlande ramlande ånglokomotiv.
Bara ett exempel på hans nödrimmande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback