Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-15, 08:50
  #1
Medlem
Slukads avatar
Hej. Jag har en teori om att vissa musiker som har utvecklat fingerfärdighet även har haft det till en fördel när det gäller att fingra på tjejer. Jag grundar egentligen detta enbart på egen erfarenhet. Jag har spelat bas i flera år och en hel del black å dödsmetal. Jag kan iaf känna en annan styrka och "kreativitet" i brist på ett bättre ord i fingrarna på högerhanden jämfört med vänsterhanden som inte tror enbart beror på att jag är högerhänt.

Såå tjejer, har det varit skillnad när ni varit med musiker?

Någon som kanske börjat spela ett instrument å märkt en tydlig skillnad från hur det var innan?
Citera
2012-01-15, 09:51
  #2
Medlem
Nylonarns avatar
jag spelar gitarr, dock inte så jättemycket men har väl gjort det i ett år eller två. Och jag märker ingen skillnad i själva pillandet. Men min högra underarm är riktigt mkt starkare än min vänsterarm så ja orkar pulla iaf 5 gånger så länge med höger
Citera
2012-01-15, 11:44
  #3
Medlem
Autocratss avatar
Om man välkomnar driftens krafter, så välkomnas människans orgasmer. DET är det viktigaste för alla parter: att välkomna. Inte se det fördolda utan att känna inom sig och bringa fram klarheten i att välkomna det hela. Gör man det så tror jag att fingrar inte spelar någon roll, oavsett musiker eller ej. ALLA har kraften till fingerkraft, man måste bara finna den vilket musiker gjort då dessa spelar med sina händer och redskap.
Citera
2012-01-16, 00:19
  #4
Medlem
Det ni inte verkar tänka på är hur huden på fingrarna blir när man spelar stränginstrument. Jag har spelat gitarr sen jag var elva, skinnet på fingertopparna på vänsterhanden är som strävt läder, samma gäller pek- och långfingret på högern. Och de som mest spelar fingerspel har ofta långa naglar på högerhanden, jag spelar mest med plektrum och har korta naglar. Så fingerfärdigheten är inte så mycket att komme med eftersom fingrarna inte är särskilt fittvänliga.

Sen har jag aldrig fattat riktigt vad man ska använda fingrarna till, när man kan göra det så mycket skönare för tjejen med kuken och tungan. Fingra känns mest poänglöst, har aldrig fattat vad folk ser i det, så jävla tråkigt att sitta och pilla med fingrarna.
Citera
2012-01-16, 20:12
  #5
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Det ni inte verkar tänka på är hur huden på fingrarna blir när man spelar stränginstrument. Jag har spelat gitarr sen jag var elva, skinnet på fingertopparna på vänsterhanden är som strävt läder, samma gäller pek- och långfingret på högern. Och de som mest spelar fingerspel har ofta långa naglar på högerhanden, jag spelar mest med plektrum och har korta naglar. Så fingerfärdigheten är inte så mycket att komme med eftersom fingrarna inte är särskilt fittvänliga.

Sen har jag aldrig fattat riktigt vad man ska använda fingrarna till, när man kan göra det så mycket skönare för tjejen med kuken och tungan. Fingra känns mest poänglöst, har aldrig fattat vad folk ser i det, så jävla tråkigt att sitta och pilla med fingrarna.

Snacka om att du inte vet hur man använder dom bara

Helt galet vad man kan få dem att stöna med hjälp av fingrarna, ser man dessutom till att ha tungan där så kräver det inte mycket finlir för att de ska komma (gäller ju då om man vet vad tjejen gillar och kan sin sak)

Tycker det är nice att pulla och kunna kyssas och jag vet inte vad men jag är ju rätt lång så jag antar att det kanske inte är lika lätt om man är kort och har en längre tjej.

Jag är lika flink i fingrarna som en musiker och jag vet att damerna uppskattar fingrarna. Så jag vet inte riktigt vad jag ska säga, it's good?
Citera
2012-01-16, 20:47
  #6
Medlem
Du kanske har en poäng.

Även kirurger är fingerfärdiga. Minst sagt. Stadiga på handen och noga med hygienen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback