2012-01-14, 01:16
Bannlyst
Jag har fått tag på en Canon 600D, och äger redan en Canon 600D. Vill sälja den så fort som möjligt, finns det någon affär som köper kameror?
Citera
2012-01-14, 01:17
Medlem
nucces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Jag har fått tag på en Canon 600D, och äger redan en Canon 600D. Vill sälja den så fort som möjligt, finns det någon affär som köper kameror?

Blocket är nog bäst om du vill få den såld för ett "vettigt" pris, om du ni hittar en affär som vill köpa den så är det till ett skambud.
Citera
2012-01-14, 01:18
Medlem
ugglor-i-mossens avatar
Blocket och tradera finns ju alltid...
Citera
2012-01-14, 01:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nucce
Blocket är nog bäst om du vill få den såld för ett "vettigt" pris, om du ni hittar en affär som vill köpa den så är det till ett skambud.

Vet du om man kan panta den då? Har aldrig varit på pantbank förr

Citat:
Ursprungligen postat av ugglor-i-mossen
Blocket och tradera finns ju alltid...

Hade tänkt mig något snabbare än Blocket dock
Citera
2012-01-14, 01:48
Medlem
Fettopappas avatar
Som de andra skriver skulle jag också vilja säga att Blocket är bäst. Om kameran ändå är ny så får du ett bra pris.
Citera
2012-01-14, 11:49
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Vet du om man kan panta den då? Har aldrig varit på pantbank förr

Pantbanker ger oftast dåligt betalt för elektronik som jag har förstått saken. Blocket kan vara snabbt. Testa Fotosidans annonsforum annars, om du har ett bra pris på den så lär det kunna röra på sig snabbt. Det är förstås färre potentiella kunder än på Blocket, men annonsen drunknar inte på samma sätt och jag har flera gånger sålt saker riktigt snabbt där.
Citera
2012-01-25, 20:45
Medlem
Citat:

Rajala Pro Shop och Scandinavian photo gör det, dessa har i alla fall beg. kameratutrustning till försäljning.

Dock så vill de nog också sälja en ny kamera/annan utrustning till dig. Du kanske kan köpa någon trevlig glugg och använda kameran som delbetalning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in