• 1
  • 2
2012-01-13, 22:18
Bannlyst
Hej! I söndags beställde jag en Belstaff jacka vars leveranstid låg på 2-5 arbetsdagar. Arbetsdag 5 är nu här & jackan har inte kommit än. Så jävla dåligt! Jag bor 8 mil ifrån nellys lagar (borås).
Någon som haft liknande problem?
Citera
2012-01-13, 22:35
Medlem
Nej, har inte haft något liknande problem. Men det kan bero på att posten kanske har problem med leveransen. Förresten har du tagit SMS avi till mobilen? Om du inte har gjort det brukar det ta en extra dag att få avin i brevlådan. Har du tittat på koll-id var den befinner sig? Om du inte har fått någon avi och du ser att den finns på det uthämtningsställe kan du visa koll-id koden och hämta ut den.
Citera
2012-01-13, 23:02
Medlem
Kan ju vara mycket beställningar nu pga mellandagsrea o annat, så att dom inte hinner med.
Alternativ är att din order kanske har hamnat snett i deras datasystem eller liknande, shit happens. Bara att skicka ett mail o fråga vad som hände, då kanske dom kollar hur det står till med ordern.
Citera
2012-01-14, 08:58
Medlem
HemligPandas avatar
Trist när saker inte kommer fram i tid.
Tyckte Nelly var extremt duktiga förut. Men under 2011 har jag fått fel på ett flertal orders.
Om dom inte håller måttet kan du alltid anmäla ärendet till Trygg E-Handel (http://www.tryggehandel.se) så hjälper du även folk i framtiden att få god service.

Mvh Hemligpanda
Citera
2012-01-14, 12:43
Medlem
Kan bero på att posten har ruggiga problem just nu, därav sena leveranser.
Citera
2012-01-14, 13:44
Medlem
samma här beställde ett par tröjör och byxor den 26 dec och de kom fram 8 januari -.-
jag fråga de vrf och de ba att de var måga beställningar och att det är posten fucking fel, men fick mitt paket iaf
Citera
2012-01-14, 13:53
Medlem
Jo hade samma problem och fick kriga med deras efterblivna kundservice, är ju som att mejla med en maskin det där. Ställer tre frågor och får ett copy paste svar på något som är helt orelevant.

Beställde dagen före julafton, fick paketet i slutet av förra veckan. Meljet där det stod att det var skickat kom väl i början av veckan så var inte postens fel.

Bojkott på nelly för mig, bara fula kläder ändå. Enda anledningen att jag ens beställde är för jag fick ett presentkort.
Citera
2012-01-14, 20:07
Medlem
Untouchables avatar
Kan meddela att deras returer är lika värdelösa. Skickade iväg min retur för dryga två veckor sen och har varken fått något bekräftelsemail eller några pengar tillbaka sen dess.
Citera
2012-01-15, 19:34
Bannlyst
Jag kollade upp kollinummret & jackan är på G. Den bör komma imorgon, jag gör en uppdate när paketet kommit. Ifall jag får rätt produkt, vill säga ;-)
Citera
2012-01-16, 02:58
Medlem
Psyko Dads avatar
Till mig har de skött sig bra (ta i trä) senaste tiden med snabb mailkonveration & snabba leveranser.
Väntar faktiskt nu på ett paket eftersom jag hade tråkigt i helgen så då blev det mössor jag hittade hos dem som borde komma i dagarna.
La min order igår (lör) så vi får se hur lång tid det tar.
Citera
2012-01-16, 20:49
Bannlyst
Kom ingen jacka idag heller... Bygger upp nytt hopp för morgondagen!
Citera
2012-01-17, 17:12
Bannlyst
Idag kom jackan!
2 dagar sen... Inte riktigt OK. Fick iaf exakt den produkt jag beställt. Så jag skulle vilja ändra topic till "Nelly.com seg leverans".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in