2012-01-13, 18:47
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Jag tycker allt att det är skönare att dricka sig salongsberusad hemma själv, än att gå ut på krogen eller gå på hemmafester.
Jag är ingen osocial person och jag tycker om att umgås med personer, men jag har börjat uppskatta mer och mer att bara sitta hemma i lugn och ro och bli på lyset utan att gå ut och bara titta på filmer på fredagarna och dricka pilsner.
Man har det lugnt och skönt, man är ensam musikdiktator och man har det jävligt bra helt enkelt.
Är det någon mer som tycker som jag? Ett tecken på att man börjar bli gammal?
Senast redigerad av NuLugnarDuNerDig 2012-01-13 kl. 18:58.
2012-01-13, 18:51
Medlem
Lallo66s avatar
Håller med dig till hundra.

Skål kompis!
2012-01-13, 18:53
Medlem
BF3G-Rs avatar
njaa, minst 1 till
Medlem
mecca--villages avatar
Håller helt med faktiskt, hade själv tänkt dricka några pilsner ikväll och bara ta det lugnt framför tv:n
Medlem
Jason-Stathams avatar
Jag håller med Dig till 100%
Det är assoft att lura till sig hemma och bara somna när man känner för det!!!
Och det är förmodligen ett tecken på att man börjar bli gamal, och jag har absolut inget emot det!!!

Nu blir det ett glas rött, skål ta mig faan!
2012-01-13, 18:57
Medlem
Skewaards avatar
Absolut. Har insett det dom senaste månaderna, hur härligt det är att sitta hemma och knäppa några bärs. Hur behagligt som helst.

Förut var jag emot det, drack aldrig själv hemma. Jag tyckte att dricka ska man göra i sällskap, när man är med någon/några stycken. Tror det var så att jag såg det som ganska patetiskt att sitta själv hemma och dricka alkohol. Tur att jag vände på den tankebanan.
2012-01-13, 19:11
Bannlyst
Dricka hemma är skönt, men man vill nog ha lite sällskap. När man blir på lyset blir man ju ganska pratglad av sig och då är det skönt att ha några att ventilera med

För hur kul är det att göra som t.ex. farsan när han har sina perioder? Super helt själv. Går in till köket, tar sig en sup, går och lägger sig och sover, vaknar efter ett tag, går tillbaks till köket och tar en ny sup, går och lägger sig och sover igen och sådär håller han på i typ en vecka
2012-01-13, 19:13
Medlem
honesttogods avatar
det är gött, då slipper man ju alla idioter!
2012-01-13, 19:20
Medlem
En till här!
Fruktansvärt underskattat!
2012-01-13, 19:20
Medlem
Jason-Stathams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Dricka hemma är skönt, men man vill nog ha lite sällskap. När man blir på lyset blir man ju ganska pratglad av sig och då är det skönt att ha några att ventilera med

För hur kul är det att göra som t.ex. farsan när han har sina perioder? Super helt själv. Går in till köket, tar sig en sup, går och lägger sig och sover, vaknar efter ett tag, går tillbaks till köket och tar en ny sup, går och lägger sig och sover igen och sådär håller han på i typ en vecka

Ja men nu snckar vi ju inte om att vara periodare, utan att sitta hemma i godan ro och ha det nice!
och blir man för jäkla pratsugen, så har ju var man/kvinna idag en mobil!
2012-01-13, 19:21
Medlem
Att sitta själv å dra några bärs å lyssana på spotify tycker är riktigt najs, sitter just nu å drar några till lite go musik, får bara se till att dricka vid gott humör och att inte bli för full!

Dom som säger att detta är patetiskt vet inte vad dom snackar om!
2012-01-13, 19:28
Medlem
sommarlovs avatar
Jag gjorde så i min ungdom.
Tyvärr märker man inte hur full man bli, ramlar och slår sig, dumt!

Idag skulle jag aldrig göra så...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in