2012-01-13, 19:31
Medlem
J.Ks avatar
Det är faktiskt en oerhört trevlig sysselsättning.

Fast i mitt fall eskalerade det litegranna vilket ledde till en del otrevligheter.

Men kan man bara hantera det är det svårslaget, lyssna på bra musik, kanske göra lite god mat och inmundiga god dryck, svårslaget om ni frågar mig.
2012-01-13, 19:32
Medlem
freXers avatar
För mig är det vilket humör man är på. Om man känner för vara hemma så dricker man ju hemma, om man vill ut så dricker man ute.
2012-01-13, 19:37
Medlem
Nepposs avatar
Skål!
själv är jag på gång för en utekväll men helt klart skönt att ta en vinare framför datorn/tvn
2012-01-13, 19:38
Medlem
Medicinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freXer
För mig är det vilket humör man är på. Om man känner för vara hemma så dricker man ju hemma, om man vill ut så dricker man ute.
Exakt! Gött att ta några pilsner spela lite svensk indie "spotify:user:digster.selaylist:4e1iBwafbnIdEJLF zZQTGk"
Ska strax ner och köpa en pizza. Kanske går man ut senare, men bara kanske...

EDIT: Vikken skit när man försöker dela med sig. Efter digister.se är det såklart ett : och ett p...
Fast det visste ni väl...
Senast redigerad av Medicinen 2012-01-13 kl. 19:42.
2012-01-13, 19:42
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Dricka hemma är skönt, men man vill nog ha lite sällskap. När man blir på lyset blir man ju ganska pratglad av sig och då är det skönt att ha några att ventilera med
Ska till en trogen jycke för detta. Eller nån mongoloid. Varje sansad människa håller sig undan.
2012-01-13, 19:45
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Jag tycker allt att det är skönare att dricka sig salongsberusad hemma själv, än att gå ut på krogen eller gå på hemmafester.
Jag är ingen osocial person och jag tycker om att umgås med personer, men jag har börjat uppskatta mer och mer att bara sitta hemma i lugn och ro och bli på lyset utan att gå ut och bara titta på filmer på fredagarna och dricka pilsner.
Man har det lugnt och skönt, man är ensam musikdiktator och man har det jävligt bra helt enkelt.
Är det någon mer som tycker som jag? Ett tecken på att man börjar bli gammal?
Jag tycker som du, även om jag inte helt vill förkasta krogen och andra fester. Ja, det är nog ett tecken på att man börjar bli gammal.
2012-01-13, 19:48
Medlem
supraas avatar
Det är bland det bättre som man kan göra Du börjar inte bli gammal, jag är under 23 och det händer mer än en gång i månaden att jag dricker ensam() Det är ett sunt tecken på mognad att klarar av att dricka lite alkohol i sin ensamhet utan att oroa sig över vad andra eventuellt skulle tycka.

Skål!
2012-01-13, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Ska till en trogen jycke för detta. Eller nån mongoloid. Varje sansad människa håller sig undan.

Samtliga i sällskapet är såklart på lyset!
2012-01-13, 19:55
Medlem
Grymt underskattat indeed! Schkål!
2012-01-13, 19:59
Medlem
yPcyoto-09s avatar
Sitter hemma lite småförkyld denna ruggiga fredagskväll, någon utgång står inte på agendan. Så, har redan öppnat min baileys irish cream som jag tänkte avnjuta ikväll!
2012-01-13, 20:08
Medlem
Medicinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yPcyoto-09
Sitter hemma lite småförkyld denna ruggiga fredagskväll, någon utgång står inte på agendan. Så, har redan öppnat min baileys irish cream som jag tänkte avnjuta ikväll!

baileys
2012-01-13, 20:09
Medlem
yPcyoto-09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicinen
baileys

Ja men det är ju förjävla gott!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto