När jag var 19 sommarjobbade jag på farsans arbetsplats med att riva en massa lagerhyllor pga flytt.
Vi var två killar och två tjejer i 17-19 årsåldern som arbetade i stort sett ensamma i den stora lagerlokalen.
En av tjejerna, dotter till farsans kollega, och jag började nästan omedelbart retas och skojbråka vilket efter ett par dagar eskalerade till mer eller mindre grova sexanspelningar och "dares".
Den utlösande

faktorn kom när vi hade släpat in en tung städmaskin i ett förråd och hon böjde sig fram över den och gav mig en rejäl utsikt ner i urringningen, vände upp blicken för att ta mig med fingrarna/ögonen i syltburken och gav mig en
Slutade med att vi hånglade upp varandra mot väggen i förrådet, händer innanför kläder och rätt avancerad petting för ett par tonåringar iaf innan våra kollegor avbröt oss med irriterade rop om vad faan vi höll på med "knullar ni eller?"
Mina blueballs den eftermiddagen var legendariskt smärtsamma.
Sen gick det någon vecka med lite mer ret och hets mellan oss innan jag tog mod till mig och föreslog att vi skulle "avsluta det vi påbörjade" på en toalett på lunchen "om du törs"

(man var så laaam)
Slutade med att hon sög av mig på toaletten och sen blev det doggystyle och final i munnen.
Nojjade som fan att hon skulle bli gravid då vi inledde knullet oskyddat och jag kom mig inte för att rulla på kondomen förrän halvvägs in i akten men det gick bra, inga kids.
Bara några dagar senare så var sommarjobbet klart och jag såg henne aldrig igen men Erika, jag glömmer dig inte