2013-03-12, 19:15
Medlem
Har en polare som hade en kort romans med sin chef. En kåt kvinna på 40 år. Hon var personalchef på hans jobb där han var lageransvarig. Min polare är en riktig charmör så det gick hett till mellan lagerhyllorna.
Citera
2013-03-12, 22:30
Medlem
Jag har aldrig knullat en kollega.

Jag är drygt 40 och hon är knappt 40, vi jobbar på samma stora företag men på olika orter. Vi är båda i förhållanden.

För 2 år sedan så hade vi en medarbetarkonferens med över hundra deltagare, en del alkoholhaltiga drycker intogs och trevlig samkväm uppstod. Jag och Frida upptäckte att vi trivdes ypperligt i varandras sällskap. Vi hade en likadan uppväxt, vi gillade samma författare, musik och hade liknande humor.

Dom flesta konferensdeltagarna droppade av från middagen men tio personer beslutade sig för att fortsätta med en efterfest på ett av hotellrummen. Vid det här laget var jag och Frida ganska onyktra. Jag satte mig på en stor dubbelsäng, andra satte sig i soffan, fåtöljen men Frida satte sig nästan i famnen på mig. Det kändes som att få ett erotiskt blixtnedslag i bröstet.

Där satt vi alla tio och diskuterade jobbet som man gör med människor man inget annat har gemensamt.

Jag och Frida tryckte våra kroppar mot varandra, diskret höll hon sin hand på mitt lår och jag min på hennes midja. Frida deltog i diskussionen medan jag mest lyssnade på samtalen utan att egentligen höra något, hela jag var upptagen av situationen som hade uppstått mellan oss.

Klockan blev nästan två på natten och alla tyckte det var dags att hoppa i säng och sova. Alla började gå till sina hotellrum. Jag drog nyckelkortet och dörren till mitt rum öppnades, exakt samtidigt så känner jag hur nån för sina fingrar genom mitt hår, jag vänder mig om och Frida säger: sov gott. Sen går hon till sitt rum.

Jag har svårt att somna, tänker på Frida. En kort stund funderar jag på att ringa henne men skiter i det och somnar.

Klockan nio nästa dag börjar den avslutande konferensdagen. Känner mig pigg och fräsch trots att jag druckit vin och varit upp till mitt i natten. Sätter mig med en kaffekopp i salen och väntar på att allt ska starta. Kollegorna kommer en efter en, vissa fräscha som jag, vissa andra mindre pigga.

Frida kommer in och och är så jävla snygg i svart klänning som går ända upp till brösten och trycker upp dom lite lätt. Hon har en ljusblå skjorta på sig och hennes långa bruna hår har hon flätat.

Hon sitter på samma rad som jag och när hon närmar sig mig så ler hon och utbrister i ett glatt god morgon. När hon går bakom min stol så drar hon nageln i nacken på mig! Jag tänker: "va fan, kollegorna kunde ju ha sett vad hon gjorde." Men ingen verkar ha sett något.

När vi går ut på första kafferasten så går jag medvetet bakom henne och drar mitt pekfinger längs hela hennes ryggrad. Kafferasten avlöper utan några nya händelser, vi sitter i samma bord med en massa kollegor och snackar. Konferensen avslutas och när jag checkar ut från hotellet och vänder mig för att gå till bilen så ser jag Frida. Hon blinkar med ena ögat. När jag sätter mig i hyrbilen så får jag ett sms. Från Frida: Tack för en trevlig och givande konferens, gillade särskilt din tekniska presentation (jag höll en presentation av en ny produkt), hörs på måndagsmötet.

Så här har det pågått i två år. Bara anspelningar och massa sexuella undertoner men aldrig något konkret, inte ens en puss på kinden. Vi har haft flera tillfällen där vi hade kunnat knulla skiten ur varandra. Men ingen av oss har tagit det steget.

Är vi otrogna?
Citera
2013-03-12, 22:42
Medlem
Nhetiks avatar
När jag jobbade i en kundtjänst så ingick jag i ett team om 15~ personer, en av dessa personer var en tjej som en dag var sjuk och jag messade henne och bad henne krya på sig varpå hon svarade nått i stilen "ååh vad gulligt att du tänker på mig ;p<3".

Nästa dag och efter ett 20-tal flört SMS fram och tillbaks skrev hon till mig via det interna chatt-programmet att hon fortfarande hade ont i halsen och jag svarade att jag inte hade några halstabletter, då sa hon typ "Du har faktiskt något för min hals som bara ni killar har som jag vill ha.. Nu.."

Slutade med att hon sög av mig på toaletten och sög i sig varenda droppe jag sköt i hennes mun, efter det hade vi ett KK-förhållande i ca 2-3~ månader.
Citera
2013-03-12, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleanal

Är vi otrogna?

Nej, ni är inte otrogna. Ni har inte gjort något direkt? Har inte du skrivit att du är ingenjör?

Ska en sådan behöva fråga om en sådan sak på Flashback? Känns skrämmande på något sätt.

/trolljaegaren
Citera
2013-03-12, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nhetik
När jag jobbade i en kundtjänst så ingick jag i ett team om 15~ personer, en av dessa personer var en tjej som en dag var sjuk och jag messade henne och bad henne krya på sig varpå hon svarade nått i stilen "ååh vad gulligt att du tänker på mig ;p<3".

Nästa dag och efter ett 20-tal flört SMS fram och tillbaks skrev hon till mig via det interna chatt-programmet att hon fortfarande hade ont i halsen och jag svarade att jag inte hade några halstabletter, då sa hon typ "Du har faktiskt något för min hals som bara ni killar har som jag vill ha.. Nu.."

Slutade med att hon sög av mig på toaletten och sög i sig varenda droppe jag sköt i hennes mun, efter det hade vi ett KK-förhållande i ca 2-3~ månader.
Fast i verkligheten så brukar inte tjejer "bara" ge ett avsug sådär utan att få något tillbaka. Sen att hon sa en sådan porrig kommentar också gör det ännu mera otroligt.
Citera
2013-03-12, 23:12
Medlem
10sekunders avatar
Det låter som ett gäng klassiska porrnoveller, tycker jag. Helt klart kittlande situationer, grattis om något är sant!

Kalleanal: Nej, det är inte otrohet men det känns som ni båda är väldigt nära att hamna i säng. Kanske bästa att undvika varandra om du inte vill göra slut med tjejen hemma?
Citera
2013-03-13, 09:25
Medlem
Jag har haft sex både på skoltoalett och på jobbet. Tjejen och jag hade sex en gång på hennes gymnasieskola inne på en toalett, bara för att ha gjort det. Sen hade vi sex på mitt jobb en helg när jag fick jobba över.

Dessutom så kom jag på två som hade sex på jobbet, att jag skulle vara delaktig när dessa två flodhästar hade sex är otänkbart.
Citera
2013-03-13, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dotboy
Knull, petting och ibland "2an" med servitriserna samt en hel del handtrallor.
Jag jobbar som kock.
Ett problem är att vi har dåliga möjligheter att tvätta händerna på jobbet.

Hahaha! FY FAN!
Citera
2013-03-13, 11:27
Medlem
Codens avatar
När jag var 19 sommarjobbade jag på farsans arbetsplats med att riva en massa lagerhyllor pga flytt.

Vi var två killar och två tjejer i 17-19 årsåldern som arbetade i stort sett ensamma i den stora lagerlokalen.

En av tjejerna, dotter till farsans kollega, och jag började nästan omedelbart retas och skojbråka vilket efter ett par dagar eskalerade till mer eller mindre grova sexanspelningar och "dares".

Den utlösande faktorn kom när vi hade släpat in en tung städmaskin i ett förråd och hon böjde sig fram över den och gav mig en rejäl utsikt ner i urringningen, vände upp blicken för att ta mig med fingrarna/ögonen i syltburken och gav mig en

Slutade med att vi hånglade upp varandra mot väggen i förrådet, händer innanför kläder och rätt avancerad petting för ett par tonåringar iaf innan våra kollegor avbröt oss med irriterade rop om vad faan vi höll på med "knullar ni eller?"
Mina blueballs den eftermiddagen var legendariskt smärtsamma.

Sen gick det någon vecka med lite mer ret och hets mellan oss innan jag tog mod till mig och föreslog att vi skulle "avsluta det vi påbörjade" på en toalett på lunchen "om du törs" (man var så laaam)

Slutade med att hon sög av mig på toaletten och sen blev det doggystyle och final i munnen.

Nojjade som fan att hon skulle bli gravid då vi inledde knullet oskyddat och jag kom mig inte för att rulla på kondomen förrän halvvägs in i akten men det gick bra, inga kids.

Bara några dagar senare så var sommarjobbet klart och jag såg henne aldrig igen men Erika, jag glömmer dig inte
Citera
2013-03-13, 12:45
Medlem
Nhetiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Fast i verkligheten så brukar inte tjejer "bara" ge ett avsug sådär utan att få något tillbaka. Sen att hon sa en sådan porrig kommentar också gör det ännu mera otroligt.

Hon var väll intresserad av mig antar jag? Vi hade flörtat en hel del på SMS och hon gick väll igång på risken med att göra det på jobbet.

Otroligt håller jag med om och det var helt oväntat från min sida att det skulle gå så fort, men som jag skrev så hade vi ett regelbundet KK förhållande där vi alltid träffades i hennes lägenhet i tyresö:P
Citera
2013-03-13, 12:47
Medlem
Pieceess avatar
Nej herregud haha Alldeles för stel stämning och gamla människor, ingen sån skön arbetsplats som det låter som att många av er hamnat på. Har försökt ragga upp en snygg kille i köket en gång, gick sådär men slutade med att vi gick ut och drack drinkar samma kväll. Ungefär det närmaste jobb-sex jag kommit, haha!
Citera
2013-03-14, 12:38
Medlem
Nhetiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piecees
Nej herregud haha Alldeles för stel stämning och gamla människor, ingen sån skön arbetsplats som det låter som att många av er hamnat på. Har försökt ragga upp en snygg kille i köket en gång, gick sådär men slutade med att vi gick ut och drack drinkar samma kväll. Ungefär det närmaste jobb-sex jag kommit, haha!

Hur raggar man upp någon i köket om jag får fråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in