2012-01-12, 21:09
Medlem
Hej! Nu ska jag strax sätta en text längst ryggraden som lyder
”Sometimes good things fall apart
so better things can fall together.”
och det blir i två rader med texten vriden 90grader.

Skulle vilja ha lite tankar om vad folk tycker att göra en sådan här tatuering.

Själv tycker jag tatueringen lär bli grymt snygg och citatet från Marley Monroe är fint. Sedan att folk säger att jag lär ångra detta eftersom jag inte står för det om 30 år kan jag då försvara med att då lär jag blicka bak och tänka på hur jag hade det nu och varför jag gjorde det.

Massa kritik tack!

Ha de najs sålänge!
Anton
Citera
2012-01-12, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dappe89
Hej! Nu ska jag strax sätta en text längst ryggraden som lyder
”Sometimes good things fall apart
so better things can fall together.”
och det blir i två rader med texten vriden 90grader.

Skulle vilja ha lite tankar om vad folk tycker att göra en sådan här tatuering.

Själv tycker jag tatueringen lär bli grymt snygg och citatet från Marley Monroe är fint. Sedan att folk säger att jag lär ångra detta eftersom jag inte står för det om 30 år kan jag då försvara med att då lär jag blicka bak och tänka på hur jag hade det nu och varför jag gjorde det.

Massa kritik tack!

Ha de najs sålänge!
Anton

låter bra! Det kommer ju alltid stämma!
Citera
2012-01-12, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrgalaxy
låter bra! Det kommer ju alltid stämma!

Tackar, pepp pepp!
Citera
2012-01-12, 21:48
Medlem
Brinkas avatar
"blicka bak och tänka på hur jag hade det nu och varför jag gjorde det." ...... kommer inte hålla.

Man har inte de förhållningssättet som äldre. Jag tänkte gadda mig, men efter jag tänkt efter så var det inte en sådan jäkla bra idé längre. Men alla som tatuerar sig ångrar sig inte heller, så tycker du det är värt så kör hårt !
Citera
2012-01-13, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brinka
"blicka bak och tänka på hur jag hade det nu och varför jag gjorde det." ...... kommer inte hålla.

Man har inte de förhållningssättet som äldre. Jag tänkte gadda mig, men efter jag tänkt efter så var det inte en sådan jäkla bra idé längre. Men alla som tatuerar sig ångrar sig inte heller, så tycker du det är värt så kör hårt !

Okej, jag har försökt fundera så mycket som möjligt över det du säger. Ganska svårt att tänka sig hur jag kommer att tänka DÅ. Jag är inte dummare än att jag själv förstår att jag kommer ha ett annat tanke sätt, men med tanke på texten så kommer den som sagt alltid stämma

Tack för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in