2019-04-10, 12:37
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Ng On Yee och Reanne Evans verkar vara dom kvinnliga deltagarna i kvalet.
Ng möter McManus vilket förmodligen inte ens går att betta på med handikapp, Evans lirar mot Zhang Yong och det lär inte bli lättare. Kul att dom ändå ställer upp, jag ska försöka se om det kommer någon länk till Youtube eller något.

Skulle förvåna om McManus släpper mer än 4-5 frame, men var det inte Reanne Evans som pressade Doherty härom året i VM-kvalet men föll till slut i en tajt tillställning?
Citera
2019-04-10, 13:11
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
VM-kvalet har börjat. Förutsättningen för att ta sig till the Crucible är som bekant att man ska vinna tre kvalmatcher (alla först till tio vunna frame). En och annan överraskning lär vi få vara med om. Ska bli intressant att följa! En lite småintressant match som pågår just nu är Bingtao mot Kleckers. Bingtao leder med 2-1 men det är inte alls givet att han vinner matchen. Tycker han har sett lite svajig ut på sistone och ibland kan Kleckers blixtra till.
Jag hoppades på att det skulle vara en av matcherna som sänds på ES.
Citera
2019-04-10, 15:53
Medlem
På Eurosport Player är det bara en översiktsbild av de tolv matchborden så hur ska man veta vilka matcher vi får se och när?

Edit: Nu har två matcher startat:

Hossein Vafaei vs Zhang Anda

Matthew Selt vs Dylan Emery

Skulle hellre se James Wattana vs Anthony Hamilton eller Mostafa Dorgham vs Martin Gould
Senast redigerad av zamarcand 2019-04-10 kl. 16:10.
Citera
2019-04-10, 16:46
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamarcand
På Eurosport Player är det bara en översiktsbild av de tolv matchborden så hur ska man veta vilka matcher vi får se och när?

Edit: Nu har två matcher startat:

Hossein Vafaei vs Zhang Anda

Matthew Selt vs Dylan Emery

Skulle hellre se James Wattana vs Anthony Hamilton eller Mostafa Dorgham vs Martin Gould
Jo det är lite illa på playern, aldrig någon info om vilken match det är så man får klicka och se.
Jag tror att det bara sänds från 2 av borden så det är turen som avgör vad man får se. Slökollar lite på Vafei- Zanda och hoppas på ngt spännande.
Citera
2019-04-10, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Med tanke på hur Robertson har spelat på sistone så bör han vara favorit i VM, tillsammans med O'Sullivan och Trump. Men det är nog farligt att räkna bort Selby och Higgins. Ding tror jag tyvärr inte längre på. Han riskerar ju dessutom stöta på Trump redan i andra omgången. Om Williams skulle lyckas försvara sin titel så vore det för mig en stor överraskning.

håller med, de tre är favoriter. bingham ska inte räknas bort heller. öht ser nedre halvan tuffare ut. blir klurigt att betta vm i år.
Citera
2019-04-11, 14:37
Medlem
TilleyHats avatar
Inga anmärkningsvärda resultat än så länge från VM-kvalet. Största utskåpningen hittills har Jimmy Robertson stått för som vann med 10-0 mot sin motståndare. Wenbo och Gould är på väg mot samma resultat då de leder med 9-0 mot sina respektive motståndare.
Citera
2019-04-11, 16:17
Medlem
Har fått det här felmeddelandet hela dagen. Har inte VPN aktivt och rensat cookies. Skrivit till support men inget svar. Någon annan som har detta problem? Extra retsamt när Jimmy White snart ska spela mot Paul S Davison.

Sorry, Eurosport Player is not available in this country.

Edit: Nu har jag lyckats logga in genom att använda mig av en norsk VPN-adress.
Senast redigerad av zamarcand 2019-04-11 kl. 16:33.
Citera
2019-04-11, 16:55
Medlem
Citat:
Har fått det här felmeddelandet hela dagen. Har inte VPN aktivt och rensat cookies. Skrivit till support men inget svar. Någon annan som har detta problem? Extra retsamt när Jimmy White snart ska spela mot Paul S Davison.

Märkligt. Jag har aldrig haft den typen av problem.

Jag förutsätter att du befinner dig i Sverige?
Citera
2019-04-11, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Märkligt. Jag har aldrig haft den typen av problem.

Jag förutsätter att du befinner dig i Sverige?

Javisst är jag i Sverige. Lustigt att jag måste låtsas vara i Norge för att få det att fungera.

(Verkar förresten som Jimmy White inte är aktuell förrän i morgon.)
Citera
2019-04-11, 20:07
Medlem
Citat:

det är en bugg, jag får det relativt ofta på surfplattans esp.player-app. starta om enheten, rensa cache osv. det brukar funka. norsk vpn behövs inte...
Citera
2019-04-11, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gamesetmatch
det är en bugg, jag får det relativt ofta på surfplattans esp.player-app. starta om enheten, rensa cache osv. det brukar funka. norsk vpn behövs inte...

Jag gjorde allt detta, plus att jag testade tre olika webbläsare, hjälpte inte. Det lustiga är att när jag berättade för Eurosport support att det fungerade när jag använde norsk VPN tyckte de att problemet var löst, som om att varje prenumerant har tillgång till VPN.
Citera
2019-04-11, 20:18
Medlem
Citat:
Jag gjorde allt detta, plus att jag testade tre olika webbläsare, hjälpte inte. Det lustiga är att när jag berättade för Eurosport support att det fungerade när jag använde norsk VPN tyckte de att problemet var löst, som om att varje prenumerant har tillgång till VPN.

funkar det i mobilen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in