2007-04-19, 22:15
Medlem
camejos avatar
Underbart när turneringar börjar på lördagar, den bästa dagen på veckan. Värdelöst är det däremot att Ronnie och Ding har lottats mot varandra i första omgången. Otur.

Ding vinner VM är mitt tips.
Citera
2007-04-19, 22:49
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Underbart när turneringar börjar på lördagar, den bästa dagen på veckan. Värdelöst är det däremot att Ronnie och Ding har lottats mot varandra i första omgången. Otur.

Ding vinner VM är mitt tips.

Finns det ingen ranking inför VM? Eller är någon av dem så dåligt rankade för tillfället? Låter mer som en final!
Citera
2007-04-20, 08:43
Medlem
indens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Finns det ingen ranking inför VM? Eller är någon av dem så dåligt rankade för tillfället? Låter mer som en final!

Rankingsystemet på snookertouren kan ifrågasättas eftersom det tar sån tid att klättra.

Jag tror att någon av Dott, O'sullivan eller Robertson vinner. Dock så har ju lottningen gjort att alla tre är på samma halva. Den nedre halvan ser mycket lättare ut så kanske att Hendry eller Doherty kan dra till med något också.
Citera
2007-04-20, 18:11
Medlem
Angående trickshots, det är ganska kul att titta på när dem har tävlingar i vem som kan underhålla publiken mest, brukar bli en hel del bira och halv usla skämt kombinerat med snygga trickshots. Sen att publiken ger betyg åt dem tävlande är det som gör hela grejen.
Citera
2007-04-21, 18:36
Medlem
Pmannens avatar
Har så jävla svårt att smälta det här med Paul Hunter !
Citera
2007-04-21, 23:12
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Jag har varit upptagen med plugg hela dagen, ingen som har lust att ge en snabb sammanfattning av vad som hänt idag? Ser till exempel att Dott verkar vara på väg ut mot McCulloch av alla spelare!
Citera
2007-04-22, 11:53
Medlem
camejos avatar
Inte har det hänt så mycket. Dott åkte ut mot Mculloch efter en match som var väldigt scrappy. Peter Ebdon ledde med 4-0 mot Bond men Bond vände till 5-4 där. Nu står det 5-5 har jag för mig.

Hamilton spelar bra mot Fu och leder med 6-1. Parrot-Davis aka veteransnooker står 6-3 till Parrot.

Surt att eurosport inte visar första delen av Ding - Ronnie som börjat idag på dan. Det borde ju nästan vara högsta prioritet på den matchen i mitt tycke. Men vi får ju i alla fall se andra delen imorgon, hurra :/
Citera
2007-04-22, 17:31
Medlem
camejos avatar
5-0 O'Sullivan för tillfället.. Förbannade elände att man inte kan se den här matchen. Verkar som att BBC är den enda kanalen i hela världen som visar matchen, och för att kunna se live-streamen på deras hemsida måste man vara britt! Och är man britt har man förmodligen redan BBC på sin teve och behöver således inte sitta vid datorn för att se matchen.

Shite.
Citera
2007-04-22, 18:05
Medlem
indens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
5-0 O'Sullivan för tillfället.. Förbannade elände att man inte kan se den här matchen. Verkar som att BBC är den enda kanalen i hela världen som visar matchen, och för att kunna se live-streamen på deras hemsida måste man vara britt! Och är man britt har man förmodligen redan BBC på sin teve och behöver således inte sitta vid datorn för att se matchen.

Shite.

Jag har mejlat eurosport om just detta. Dom har fan 2 kanaler så nog borde dom kunna visa matchen. Får nöja mig med livescoren på deras hemsida tills vidare.
Citera
2007-04-23, 23:07
Medlem
icys avatar
O'Sullivan kan verkligen inte vara Dings favorit motståndare.
10-2 till O'Sullivan, har ju inte sett matchen, O'Sullivan spelade kanske magnifik snooker. Men att förlora med 10-2 är svagt, speciellt någon med Dings snooker kvaliteer.
Citera
2007-04-23, 23:36
Medlem
fritte666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
O'Sullivan kan verkligen inte vara Dings favorit motståndare.
10-2 till O'Sullivan, har ju inte sett matchen, O'Sullivan spelade kanske magnifik snooker. Men att förlora med 10-2 är svagt, speciellt någon med Dings snooker kvaliteer.

Ding har ju vart helt under isen sen han torska mot O'Sullivan i masters!!
Och för min del gör de inget, tråkig spelare som aldrig rör en min, sitter mest o ser likgiltig ut!!
Citera
2007-04-24, 08:57
Medlem
indens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritte666
Ding har ju vart helt under isen sen han torska mot O'Sullivan i masters!!
Och för min del gör de inget, tråkig spelare som aldrig rör en min, sitter mest o ser likgiltig ut!!

Han är ju ingen karaktär direkt som många andra på touren är men han har ändå visat väldigt fint spel innan den där matchen i masters. Jag undrar hur lång tid det tar innan han kommer tillbaka. Tror det beror mycket på hur nästa säsong börjar, åker han på storstryk igen så kanske han springer ut och gråter ytterligare en gång.

Jag har sett delar från O'sullivan-matchen och han såg het ut. Nästa match blir väl antagligen mot Robertsson och då får han verkligen visa vad han går för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in