ett tips är att sätta in 1 krona på bet365 som streamar från liveworldsnooker.tv med forna proffs som kommentatorer som enligt mig är avsevärt bättre än Kim Hartman. Dom sänder iallafall alla rankingturnering (vet inte hur mycket PTC de sänder) + mer.
Sjysst! Billigt sätt att se snooker när någon intressant turnering är igång. Gillar visserligen Herr Hartman men jag klarar mig utan.
Vet inte om det här klippet med O´sullivan legat uppe tidigare.
BBC 60th MOST ANNOYING PERSON 2010-RONNIE O'SULLIVAN: http://www.youtube.com/watch?v=u4rmLtyO3wI
Vilken iskall jävel han är
haha såg ni killen dom visade i bild på läktarn, han som tog upp en plats plus en halv plats på vardera sida om honom. Kul och sitta bredvid den killen.
Är det någon som kommer ihåg en match, kan vart final(?), när Ronnie har tappat en hyfsat stor ledning och inte alls spelat bra. Det är sista pch avgörande framet, och så går karln och sätter ett maximunbreak! Någon som kommer ihåg, och någon som har en länk till det?
Är det någon som kommer ihåg en match, kan vart final(?), när Ronnie har tappat en hyfsat stor ledning och inte alls spelat bra. Det är sista pch avgörande framet, och så går karln och sätter ett maximunbreak! Någon som kommer ihåg, och någon som har en länk till det?
Ja jag kommer också ihåg det att det har hänt men inte när det hände.