2011-05-04, 11:11
Medlem
Jackandvincents avatar
Higgins erfarenhet vann matchen helt klart och hans förmåga att komma tillbaka från ett underläge och hålla ledningen därefter. Trump måste jobba på sin defensiv och få lite mer lugn i sitt spel. Lyckas han med det kommer vi få se honom i många finaler en bra stund framöver.
Hans miss på rosa i det avgörande framet och Higgins iskalla bankshot i miljön var spiken i kistan.

Jag tippade dessa i final och Higgins som vinnare 18 - 16, nära...
Citera
2011-05-05, 22:11
Medlem
Biochems avatar
Vilka monster till långa stötar från Trump! Higgins såg ut att vara i riktig dålig form i den andra sessionen, men triumferade ju till slut! Riktigt vacker snooker i sista framet, fin comeback!

Är det någon som vet vilken tävling Eurosport kommer täcka i juli? Kim snackade om det... är det World Cup Thailand, PTC3 eller någon av de kinesiska?
Citera
2011-05-10, 18:54
Medlem
The-Rockets avatar
Jag var nere och såg SF2 och finalen. Köpte en såndär snäcka som alla i publiken har. Jag lyssnade typ i tio minuter sen slängde jag den. Kommentatorerna snackade hela tiden och typ kommenterad varenda stöt. Riktigt segt. Jag saknade Kim
Citera
2011-05-10, 21:48
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Rocket
Jag var nere och såg SF2 och finalen. Köpte en såndär snäcka som alla i publiken har. Jag lyssnade typ i tio minuter sen slängde jag den. Kommentatorerna snackade hela tiden och typ kommenterad varenda stöt. Riktigt segt. Jag saknade Kim

Coolt, vad hade du för platser? Ser man bra från läktarn?
Citera
2011-05-13, 00:31
Medlem
Virchows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Rocket

Är det brittiska tv-kommentatorerna man får lyssna på, eller är det någon som kommenterar enbart för publiken?
Citera
2011-05-13, 10:11
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virchow
Är det brittiska tv-kommentatorerna man får lyssna på, eller är det någon som kommenterar enbart för publiken?

BBCs kommentatorer, Dennis Taylor, Steve Davis, John Virgo, Willie Thorn och några till.
Citera
2011-07-13, 13:47
Medlem
Nån som följer snooker WC i Bangkok, Thailand?

http://www.worldsnooker.com/page/Home
Citera
2011-07-14, 10:15
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Nån som följer snooker WC i Bangkok, Thailand?

http://www.worldsnooker.com/page/Home

Nu gör jag det!
Citera
2011-07-14, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Nu gör jag det!
Eurosport sänder en hel del på dagarna.
Citera
2011-07-14, 21:38
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Eurosport sänder en hel del på dagarna.

Det är helt perfekt att vakna precis runt 10 när det börjar och ägna några timmar till det på morgonen. Kul också att se spelare som man normalt sett aldrig ser. Har blivit väldigt imponerad av Brasiliens Fabio Laursen (Eller hur hans namn nu stavas.) som spelade väldigt bra när han och hans lagkamrat mötte engelsmännen.
Citera
2011-07-15, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funke
Det är helt perfekt att vakna precis runt 10 när det börjar och ägna några timmar till det på morgonen. Kul också att se spelare som man normalt sett aldrig ser. Har blivit väldigt imponerad av Brasiliens Fabio Laursen (Eller hur hans namn nu stavas.) som spelade väldigt bra när han och hans lagkamrat mötte engelsmännen.
Jo. Normalt sett dominerar ju Storbritannien, Irland och Australien och möjligtvis Kina. Nu har man fått se spelare från Thailand, Afghanistan, Pakistan, Egypten och Polen också. Verkar finnas många duktiga snookerspelare därute.
Citera
2011-07-17, 18:50
Medlem
Liang var när att snooka Allen när han la bollen precis bakom rosa. Han hade tur att ta sig igenom det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in