2012-04-28, 18:41
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Han verkar pigg och på ett härligt spelhumör. Spelar bra såväl def. som off. mycket leenden i otroligt tajt match där Ronnie är ett par % vassare 5-3 fördel Ronnie.
android kan man citera fler?Dr Dollar också.
Verkar lovande med Ronnie då,kul.
Såg statistiken i slutet, inga jättehöga serier av någon än,annars helt ok är ju bara första delen av matchen.
Såg alla fall Ronnie göra en fin rosa i miljön.
Citera
2012-04-28, 18:44
Medlem
Nu sa Kim att sändningen ikväll helt beror på tennisen. 100 kr på att det blir en maratonmatch
Citera
2012-04-28, 19:03
Medlem
TilleyHats avatar
Ronnie har vunnit de tio senaste mötena mot Williams och har inte förlorat sedan 2002 mot honom. Jag kan inte se överhuvudtaget hur Ronnie ska kunna förlora. Tippar på 13-7 till Ronnie. Vägen är mer än öppen för en fjärde Ronnie-titel!
Citera
2012-04-28, 19:14
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Ronnie har vunnit de tio senaste mötena mot Williams och har inte förlorat sedan 2002 mot honom. Jag kan inte se överhuvudtaget hur Ronnie ska kunna förlora. Tippar på 13-7 till Ronnie. Vägen är mer än öppen för en fjärde Ronnie-titel!
Hoppas verklig det.
Dock kan ju Ronnie spela underbart, men efter uppehåll eller ny match rasa fullständig.
Tänk om O'sullivan eller Hendry vinner Vm och visar ungtupparna var skåpet ska stå.
Säger det igen jättekul med Matthew Stevens, verkligen några tunga år bakom sig.
Citera
2012-04-28, 19:27
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat

Fast Ronnie har väl rätt svårt med Robertson? Som alla har, iofs.

Många som spelar bra i detta VM.
Citera
2012-04-28, 19:44
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gib
Nu sa Kim att sändningen ikväll helt beror på tennisen. 100 kr på att det blir en maratonmatch

Sharapova vann första set, nu står det 1-1 i andra. Hoppas att dom ser till att rappa på lite. Vi måste övertyga Eurosport att det behövs ett ES 3.

Kul att Ronnie verkar trivas bättre med livet nu. Hendry ser nästan ut som i gamla dagar. Har han hittat en ny kvinna...

Vi har grillat för första gången i år, vore perfekt med lite snooker, några öl och några whisky nu efter maten.
Citera
2012-04-28, 20:20
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Nu jävlar ska Ali Carter spöa snorvalpen Trump. Då kommer mitt högodds gå in.

Jag skulle precis säga att Carter inledde övertygande, men då missar han en enkel röd vid 46-1.

EDIT: Och nu missade Trump en enkel brun.
Citera
2012-04-28, 20:30
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Nu jävlar ska Ali Carter spöa snorvalpen Trump. Då kommer mitt högodds gå in.

Jag skulle precis säga att Carter inledde övertygande, men då missar han en enkel röd vid 46-1.

EDIT: Och nu missade Trump en enkel brun.

Raise ==>> Jag säger att Trump går hela vägen

Hörde jag en syn?
Citera
2012-04-28, 20:47
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Raise ==>> Jag säger att Trump går hela vägen

Hörde jag en syn?

Syn. Den fula lilla räkan ska skickas ut, och det har redan börjat. 2-0 nu snart

Tyvärr så är det väl mer sannolikt att trumpeten går hela vägen, men betting handlar minst lika mycket om känslor och önskan
Citera
2012-04-28, 21:10
Medlem
Verkar som att Trump påbörjar inhämtningen. 1-2 nu. Han har ju mamma och pappa på läktaren som stöd.

Men det är många frames kvar.
Citera
2012-04-28, 21:25
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Verkar som att Trump påbörjar inhämtningen. 1-2 nu. Han har ju mamma och pappa på läktaren som stöd.

Men det är många frames kvar.
Verkar inte ha flickvän, kanske inte finns tid till det.
Han verkar iallafall gå hem hos tjejerna och mycke populär i Kina.
2-2 och paus, kan nog bli en jämn historia.
Citera
2012-04-28, 21:27
Medlem
Zenophobias avatar
En ledig lördagskväll med snooker på teven. Kan det bli bättre?
Kapten Carter verkar vara i storform och han får mer än gärna gå och vinna hela rubbet.
Det här kan vara hans sista VM då han har den är sjukdomen (glömt bort namnet) gör att karriären kan vara över imorgon. Verkar vara en trygg och skön kille som ofta ler och skrattar vid bordet. Sjukdomen kanske ar skapat en viss distans till snookern. Bara den inte sabbar hans flygförmåga
Tänk att flyga med Kapten Carter Då skulle man vara safe.

Fattar inte riktigt varför så många stör sig på Trump. Vad är problemet?

Man dricker naturligtvis öl och whiskey när man tittar på snooker
Senast redigerad av Zenophobia 2012-04-28 kl. 21:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in