2012-01-11, 16:47
Medlem
Albert-Enstens avatar
tjabba!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/brottstraff/article14195812.ab

någon som vet något mer om detta? borde väl inte vara så svårt att få fram gms namn?

killen blir brutalt misshandlad och får pass mycket stryk att han sedan faller ner på spåret.
polisen letar efter 3 pers, av filmen att döma är samtliga berikare.

detta kommer visas på efterlyst ikväll.
Citera
2012-01-11, 16:59
Medlem
Kungensbordells avatar
Dom kommer väl ta bort censuren på efterlyst? Men jo, antagligen berikare. Svenskar har väl hjärna nog att vänta tills man kommer ut från tunnelbanan så man inte slåss framför film..
Citera
2012-01-11, 18:37
Medlem
Varför censurerar de ansiktena ifall de vill identifera kumpanen? Känns inte som någon ovanlig händelse idagens sverige , tyvärr .Vardagsmat!
Citera
2012-01-11, 18:56
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albert-Ensten
tjabba!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyh...cle14195812.ab

någon som vet något mer om detta? borde väl inte vara så svårt att få fram gms namn?

killen blir brutalt misshandlad och får pass mycket stryk att han sedan faller ner på spåret.
polisen letar efter 3 pers, av filmen att döma är samtliga berikare.

detta kommer visas på efterlyst ikväll.

Hittade denna lilla artikel på Efterlysts sida, Där står lite mer samt är en bild på den av de två GM som polisen söker. Den andre fick de tydligen fast ganska omgående.

http://www.tv3.se/efterlyst/fall/misshandel-i-bandhagen
Citera
2012-01-11, 19:15
Bannlyst
Jävla pack. Inte helt oväntat att de va en liten blatte.
Citera
2012-01-11, 22:07
Medlem
brisingrs avatar
Jag kan inte med ord beskriva vad jag känner för händelsen. Tyvärr har man avtrubbats något enormt av allt som händer nu för tiden att detta känns som något man läser om och sedan byter tråd bara. Dagens Sverige!

Att Aftonhoran har mage att censurerar är för mig skrämmande. Sanningen är ju att fler personer läser Aftonhoran än antalet tittare på Efterlyst. Om man verkligen vill få fast personerna som Aftonhoran säger, bör man därför släppa den ocensurerade versionen. Fast som vanligt kramar ni om dessa äckliga avskum!

Kampen känns inte allt för långt borta. Om inte de SD tar enorma vinster i valet 2014 tror jag att startskottet för nationella rörelsen står på glänt. Vi är svenskar och tål mycket, men någon gång kommer bägaren att rinna över.
Senast redigerad av brisingr 2012-01-11 kl. 22:09.
Citera
2012-01-11, 22:23
Medlem
Blir så jävla lack när jag ser detta. Dessa svartskallar som inte kan hålla fred utan måste slåss för att få hedern tillbaka. Jävla apor
Citera
2012-01-11, 22:37
Medlem
H0llows avatar
Det mest intressanta i sammanhanget (det är inte ett nytt fenomen), är ju de pk/sinnesslöa/naiva kommentarerna som folk diktar upp. Ingen vågar se problemet för vad de är och gärningsmännen garvar Sverige i dess nylle över hur svaga vi svenskar är. Vi får helt enkelt det samhälle som vi förtjänar. Vi har bl.a. en rättsapparat som är anpassad för människor med ett IQ på 100+. Samtidigt urholkas innebörden i mitt och ditt, rätt och fel. Svenskar får helt enkelt skylla sig själva.
Citera
2012-01-11, 22:45
Medlem
DanOstmannens avatar
Skulle polisen INTE censurera skulle dom ju förfan få fast gms inom ett dygn
Ot: vad fan betyder Gm?
Citera
2012-01-11, 22:49
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanOstmannen
Gärningsman?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanOstmannen

Liten ordlista:

https://www.flashback.org/t1356594
Citera
Medlem
Tramalaxs avatar
Nu vet man ju inte om killen hade gjort någonting, men det tvivlar jag faktiskt på. Blattar håller alltid på sådär, men aldrig när dom är ensamma.

Har aldrig varit rasist men det har blivit så över åren, saknar faktiskt 90 talet när det sprang runt skinheads överallt. Dom var iallafall Svenska haha
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in