2012-01-10, 21:29
Medlem
Marimus avatar
Är premium användare på tv4play.se

Men förbannad, när jag ska titta på valfritt avsnitt så laddar aldrig klippet. Det är bara svart!?

Kollade om svtplay fungerade som det skulle, det gjorde det. Fungerar tv4play för någon annan användare därute?

Om inte, kan det vara något jag kommit åt genom att högerklicka och råka trycka på några Adobe flash inställningar?

Ledsen om tråden kanske ligger i fel del.
Citera
2012-01-10, 21:33
Medlem
CatFishBillys avatar
Jag har inga problem iallfall, kan du inte prova byta webbläsare eller något då? Borde ju inte vara samma inställningar då isåfall.
Citera
2012-01-10, 21:36
Medlem
Marimus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatFishBilly
Jag har inga problem iallfall, kan du inte prova byta webbläsare eller något då? Borde ju inte vara samma inställningar då isåfall.
fungerar inte med någon webbläsare. Kontaktade precis kundtjänst, han sa först att de uppdaterar sidan och därför kan de vara något som inte funkar riktigt just nu.

Men så sa jag då att det verkade fungera för andra användare och då svarade han mig att jag skulle uppdatera min "silverlight" jag är inte alls insatt i datorer, var hittar jag rätt downloadlänk till silverlight?
Citera
2012-01-11, 00:48
Medlem
Funkar gör det för mej iaf. Däremot är ju ALLA klassiska serier och komedier från guld och komedi kliniskt bortopererade. Finns fane mej inte en enda gammal goding typ hulken, columbo, allå allå emliga armen eller liknande med. Så jag har skippat premium.
Citera
2021-12-28, 22:02
Medlem
Entjockbanans avatar
Fungerar, men har de slutat med reklam på tv4 play? Verkar så
Kanske bara under jul och nyår?
Citera
2021-12-28, 22:17
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entjockbanan
Fungerar, men har de slutat med reklam på tv4 play? Verkar så
Kanske bara under jul och nyår?

1. Ja, det fungerar.

2. Nej, det är reklam som vanligt för mig.

3. Nu lurade du mig att googla en lösning på ett 10 år gammalt problem...
Citera
2021-12-28, 23:17
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf

Ingen reklam i Firefox med uBlock...
Citera
2021-12-29, 10:54
Medlem
Entjockbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
1. Ja, det fungerar.

3. Nu lurade du mig att googla en lösning på ett 10 år gammalt problem...

Konstigt, jag verkar fått premium utan att betalat för jag kollat massa avsnitt med Solsidan utan en enda reklamsnutt, om du kollar Solsidan är det reklam för dig?

Förstod inte, googla vad för gammalt problem?
Citera
2021-12-29, 12:23
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Konstigt, jag verkar fått premium utan att betalat för jag kollat massa avsnitt med Solsidan utan en enda reklamsnutt, om du kollar Solsidan är det reklam för dig?

Jag loggade in för kanske fem år sedan - har fortfarande ingen reklam. Men, däremot har "Fortsätt titta" försvunnit (några veckor sedan), och jag får för mitt liv inte tillbaka funktionen...
Citera
2022-01-02, 21:25
Medlem
Marimus avatar
Fungerar för mig iallafall
Citera
2022-01-03, 01:55
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:

TS fick ju besked av tv4 att det var Silverlight som inte fungerade. Tänkte att det var då ett jävla gammalt program de kör, blev nyfiken att googla lösning. Men tråden är ju från 2012...

Har ett antal addons för att ta bort reklam och scripts som jag får stänga ner för att få tv4 och tv3 att funka och sen blir det till att stå ut med lite reklam. Så sällan jag tittar så sak samma....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in