2012-01-08, 21:56
Medlem
Azulas avatar
Jag skulle vilja att det fanns ett forum där bara kvinnliga användare har tillträde, för att kvinnliga användare ska lockas till mer aktivitet, istället för att som nu terroriseras av medelålders sexistiska män.

Citera
2012-01-08, 22:01
Medlem
Hur har du tänkt att man ska veta att det är en kvinna?
Citera
2012-01-08, 22:03
Medlem
brandvarnares avatar
man får lova på hedersord, för allt som man läser och skriver på internet är ju sant
Citera
2012-01-08, 22:10
Medlem
KimNeilJungs avatar
Såtillvida man inte outat sig kan ingen avgöra vem som är medelålders, sexistisk man och vem som är ung, osexistiskt (?) kvinna. Och egentligen inte då heller.
Det enda sättet att avgöra någorlunda säkert vore om vi hade någon sorts identitetskoll med intyg från RSV, och det lär inte ske.
Citera
2012-01-08, 22:10
Medlem
Azulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larss00n80
Hur har du tänkt att man ska veta att det är en kvinna?

Hedersord, men direkt nån outas som man så ska den personen bannas.
Citera
2012-01-08, 22:15
Medlem
Josephs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azula

Sväääär bree, jag är en kvinna.
Citera
2012-01-08, 22:32
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Jag skulle vilja att det fanns ett forum där bara kvinnliga användare har tillträde, för att kvinnliga användare ska lockas till mer aktivitet, istället för att som nu terroriseras av medelålders sexistiska män.

Vilken sällsynt dålig idé!
För det första så kan man välja helt själv om man ens vill berätta om man är man eller kvinna och för det andra så undrar jag vad du gör för att bli terroriserad här. Jag har varit med i några år och har inte alls den bilden av forumet.

Vill man ha ett kvinnligt forum och byta recept och sminktips så kan man hålla sig till familjeliv och liknande.
Citera
2012-01-08, 22:35
Medlem
Harumscarums avatar
Citat:

Jag tycker att det låter grymt bra!
Citera
2012-01-08, 22:48
Medlem
fritjofkonkass avatar
Det här med slutna forumgrupper är kul. Jag tycker vi startar ett underforum dit enbart vänsterhänta dvärgar får tillträde, förutsatt att de röstar på Kalle Anka-partiet.
Citera
2012-01-08, 22:57
Medlem
Intressant.

Hur hade du tänkt dig i teorin att det skulle kunna genomföras på ett professionellt sätt, samtidigt som forumet har ''säkerhetsfilter'' för att inga sexistiska män/män tillträder där? Forumet skulle inte överleva länge, även om detta går igenom. Ni skulle komma tillbaka till männens palats efter hand och be om pengar, och dylika kvinnofasoner.
Senast redigerad av Rebax 2012-01-08 kl. 23:00.
Citera
2012-01-08, 23:06
Medlem
Jeckes avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Vill man ha ett kvinnligt forum och byta recept och sminktips så kan man hålla sig till familjeliv och liknande.
Citat:
Taadaa, vi har hittat underforumet som passar TS krav.
Familjeliv heter det.

Så varför skulle vi vilja ha ett forum som liknar familjeliv på FB? Låt dem ha sitt, där de kan banna alla vars åsikter eller kön de inte gillar, så håller vi på FB mer på principen om åsiktsfrihet, yttrandefrihet och jämlikhet.

För annars har vi på FB den omvända principen att det är den som outar någon som bannas, istället för den som blir outad.
Citera
2012-01-08, 23:10
Medlem
st0ckiss avatar
Ska ni ha ett kvinnoforum vill jag ha ett mansforum dit inga geggveck har tillträde.

Sen vill jag även ha ett forum endast för vita, ett för heterosexuella, ett för visselpipsvisslare och ett för de som håller med mig om allt...

Inser du hur sjukt det är?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in