Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Har tjejen själv erfarenhet av fysisk dominans?
Gillar i stort sett allt utom tvåan. Kan av en hoppfull kille tolkas som att julafton är nära, men var beredd på "nej inte så, nej det där gör för ont, nej så där får du inte göra" osv.
Undvik Svensson-dominans dvs att kalla henne slyna, hora osv. Blanda hot om smärta med löften om njutning. Extra trevligt om det sker utan direkt ögonkontakt, tex i samband med penetration. Det stärker känslan av utsatthet.Viska i hennes öra. Växla mellan good cop/bad cop. Var snäll och ömsint för att därefter bli snabb och hårdhänt. "Trösta" henne då hon visar reaktion på det. Var inte förutsägbar.
Att du är en noob ligger dig i fatet. Tveksamhet och halvhjärtade försök blir bara skrattretande och avtändande. Var realist och medveten om dina begränsningar. Bättre att börja lite lågt än att försöka för mycket. Var extra lyhörd och observant. Du kommer då kunna lära dig vilka ord/meningar hon går igång på.
Och kom ihåg att det inte är den som domineras som ger njutning utan tvärtom.
Tack för ett bra svar. Jag har som sagt legat med henne ett par tre gånger tidigare, så jag vet hur hon vill bli knullad/slickad osv. Dock så körde vi bara vanligt samlag vid de tillfällena. Det var hon som på eftersexciggen förde fram att hon gillar bdsm och dylikt. Jag vet inte om hon är speciellt erfaren, fick inte de vibbarna, men man vet aldrig.
Vi ska iaf ses på fredag och då skall hon bli dominerad. Jag ska ta till mig vad du har skrivit och försöka göra så gott jag kan. Och det ska väl vara en första gång för alla?
EDIT: Hon har väldigt lätt för att komma. Det kanske man kan använda som ett belöningssystem?