• 1
  • 2
2012-01-08, 18:52
Medlem
dammens avatar
Ska som rubriken säger dominera en tjej på fredag. Grejen är den att jag aldrig har dominerat förr. Tjejen i fråga verkar väldigt kinky och gillar, har hon sagt, i stort sett allt utom tvåan.

Jag har äger inga "leksaker", men tar tacksamt emot tips på vad man kan använda. Binda henne med en nätverkskabel tror jag funkar toppen, men sen vette fan. Vad gör man? Att bara smiska henne på stjärten känns lite enformigt.

Kom med tips och hjälp tack

Moderator, om detta är fel forum ber jag om ursäkt.
Citera
2012-01-08, 18:55
Medlem
Nätverkskabel är ingen höjdare att binda med. Skaffa riktiga rep. Och du ska definitivt inte hålla på och binda första gången du ska testa att vara dominant. Lär dig att binda vid sidan om leken, och bind under leken när du behärskar det.
Citera
2012-01-08, 18:55
Medlem
ExpertKommentatoRs avatar
Ärligt. Pissa på henne. Munknulla. Ta henne i tvåan. Hon vill ju bli ägd.
Citera
2012-01-08, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExpertKommentatoR
Ärligt. Pissa på henne. Munknulla. Ta henne i tvåan. Hon vill ju bli ägd.
Om hon har sagt att hon inte vill bli tagen i tvåan är väl det en jävligt dum idé? Speciellt första gången...
Citera
2012-01-08, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Nätverkskabel är ingen höjdare att binda med. Skaffa riktiga rep. Och du ska definitivt inte hålla på och binda första gången du ska testa att vara dominant. Lär dig att binda vid sidan om leken, och bind under leken när du behärskar det.
Raketforskare som du kanske behöver öva på att binda fast en tjej, inte jag.

Släng på henne handbojor istället, fötter och händer. Klart.
Citera
2012-01-08, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Om hon har sagt att hon inte vill bli tagen i tvåan är väl det en jävligt dum idé? Speciellt första gången...
Det är hans uppgift att visa henne att tvåan är nice, tycker jag. Jag tror hon säger att hon inte gillar, för att se om han vågar vara så fräck att han tar henne där ändå. :-)
Citera
2012-01-08, 19:15
Medlem
BoB-Sagets avatar
Stryptag, dra i håret, sära benen bestämt och knulla hårt.

Solklara vinnare, ha så kul!

Väl mött

BoB-Saget
Citera
2012-01-08, 19:18
Medlem
dammens avatar
Hon har klart och tydligt sagt att hon inte vill bli tagen eller slickad i tvåan. Det är en no-go-zone.

Annars tror jag att pissa på henne kan vara en god idé. Riktiga rep ska jag köpa. Lär väl finnas på claes olsson. Men mer då, piss och smisk räcker ju inte för en hel kväll.
Citera
2012-01-08, 19:20
Medlem
dammens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoB-Saget
Stryptag, dra i håret, sära benen bestämt och knulla hårt.

Solklara vinnare, ha så kul!

Väl mött

BoB-Saget

Låter bra, men kanske lite mesigt. Jag tror hon förväntar sig lite mer avancerat.
Citera
2012-01-08, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dammen
Låter bra, men kanske lite mesigt. Jag tror hon förväntar sig lite mer avancerat.
Först och främst så ska du bortse helt från vad ExpertKommentatoR säger. Antingen trollar han, eller så har han en mycket skev syn på verkligheten. Diskutera med henne var alla gränser går. Nu har hon sagt att tvåan är no-no, så ge fan i den. Kolla också med henne innan du prövar nya saker, men ta inte allt på en gång.

Att binda är något som tar tid att lära sig. Det är inte helt lätt att binda på sätt så att det sitter ordentligt, men inte stryper blodtillförseln. Det får heller inte strama åt när man drar i det. Dessutom måste du för att utstråla dominans vara säker på vad du håller på med, så det gäller att kunna sina saker. Om något går fel måste du kunna få loss repen snabbt.

Kom ihåg att du är nybörjare. Det kommer du att vara tills du lärt dig. Om tjejen förväntar sig att du ska kunna ge henne en himlastormande upplevelse första gången du är dominant har hon inte alla hästar hemma. Det tar övning, och du ska ta det i din takt. Gör inget som inte känns bra.
Citera
2012-01-08, 19:53
Medlem
Carrickos avatar
Tja, det är ju bara fantasin som sätter gränserna här egentligen.

Örfila henne, dra henne i håret.
Spotta henne i ansiktet, spotta henne i munnen.
Fan, dra en snorloska mellan ögonen på henne.
Pissa på henne, pissa henne i munnen.
Tvinga henne att dricka kiss.
Tvinga henne att slicka dig i röven istället, om inte det också är no-no?
Klä upp henne som en hora och gå en promenad med henne på stan.
Lägg henne över dina knän och ge henne smisk.
Munknulla henne hårt.
Tvinga henne att deep-throata. Kan hon inte? Håll på till hon lär sig.
Använd klädnypor på alla möjliga ställen på hennes kropp.
Droppa stearin på henne.
Ta en massa foton på henne. Tvinga henne att posta dom här.
Tvinga henne att slicka upp sperma från golvet.
Eller kom i hennes fitta och låt henne gräva ut den med fingrarna och slicka i sig.
Ge henne regler hon ska följa under kvällen. Typ att hon ska kalla dig något särskilt. Munknulla som straff.

Osv...
Citera
2012-01-08, 20:21
Medlem
dammens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carricko
Tja, det är ju bara fantasin som sätter gränserna här egentligen.

Örfila henne, dra henne i håret.
Spotta henne i ansiktet, spotta henne i munnen.
Fan, dra en snorloska mellan ögonen på henne.
Pissa på henne, pissa henne i munnen.
Tvinga henne att dricka kiss.
Tvinga henne att slicka dig i röven istället, om inte det också är no-no?
Klä upp henne som en hora och gå en promenad med henne på stan.
Lägg henne över dina knän och ge henne smisk.
Munknulla henne hårt.
Tvinga henne att deep-throata. Kan hon inte? Håll på till hon lär sig.
Använd klädnypor på alla möjliga ställen på hennes kropp.
Droppa stearin på henne.
Ta en massa foton på henne. Tvinga henne att posta dom här.
Tvinga henne att slicka upp sperma från golvet.
Eller kom i hennes fitta och låt henne gräva ut den med fingrarna och slicka i sig.
Ge henne regler hon ska följa under kvällen. Typ att hon ska kalla dig något särskilt. Munknulla som straff.

Osv...

Det mesta låter bra. Dock vette fan om jag vill gå med henne på stan om hon är klädd som en hora. (vad ska grannarna tro?) Bilder känns inte heller som en bra sak.

Dock så vet jag att hon tänder på wetsex, så pissa på henne tänker jag helt klart göra.

EDIT. snorloskor är fan ett no no för mig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in