Citat:
Ursprungligen postat av Ykakoo
Varför hatar du det svenska samhället? Visst skatterna är extremt höga och det finns stört många onödiga förbud och regleringar men livet blir inte bättre än man gör det. Sverige är helt ok.
Jag hatar hela den västerländska civilisationen, som i helhet lever på exploatering av tredje världens arbetskraft och resurser. Jag skulle se fram emot förstörelsen av städer som Stockholm, Uppsala, Göteborg och Malmö, som straff för att merparten av världens människor lever i slumstäder där de kämpar för sin överlevnad samtidigt som svenskarna pyser av självgodhet över hur gooooooda de är.
En av våra bekanta är en egenföretagare som även är delägare i en friskola och en aktiv moderat, en person som liknar Fredrik Reinfeldt med samma tomma, hundliknande blick. Han brukar jämt klaga om skatterna och menar att jag borde läsa civilekonomi istället för geologi i framtiden för att det "finns mer pengar där".
Min dröm är att en dag kunna binda fast honom halvnaken vid en påle utanför stadshuset, med ett rep som är fäst kring en ring vid hans näsa, så pass lågt att han måste stå på knä. Sen kan revolutionskommitténs företrädare läsa upp hans brott mot revolutionen och hans reaktionära tankar, och han kommer att tvingas be folket om ursäkt. Folket ska hetsas upp till enorm vrede och det ska hela tiden finnas en risk att de stormar igenom rödgardisternas skyddsbarriär och lynchar honom.
Det är min dröm.