Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-08, 18:05
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Jag vet och du vet. Vi behöver inte ta den diskussionen och starta något nu bara för att vi inte e sams om det. Dom vet vilka som hotar eller kan hota dom. Det är något som inte jag och du kan spekulera i mer en vad vi gör nu.
Ok.
Citera
2012-01-08, 18:05
  #50
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Nej, jag vet inte många som skulle ta en konflikt med hans grupp. Verkligen inte. Jag skulle vilja påstå att han är starkare än nånsin nu med de kurderna som nära vänner. Han är allierad med nästan alla av rang, han är riktigt tight med HA, han har en sanslös back up i av andra albaner i Sverige som är utanför hans grupp, men som skulle kliva i för honom. Vem, vem skulle lösa en konflikt med honom, säg mig det är du snäll.

Så vi kan släppa den delen
Citera
2012-01-08, 18:08
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loto
A så kunde han heta. tack.

Det var ett litet fängelse krig på Kumla och Hall mellan röd gula och alban ligan.

Men det styrdes upp sen och la sig när gubbarna satte sig i förhandlings läge.
Den lille albanen är en tuff jävel, om vi nu menar samma. Men där inne kan han nog fått det jobbigt just pga storleken. Det jag gillar med BMC är att jag vet att de smaskat på många tuffingar därinne, de backar inte och de har gått iväg till gymmet för fight på tu man hand med många galningar och dunkat på dem. Bruzzone fick bra med spö av BMC. Plus många andra.
Citera
2012-01-08, 18:10
  #52
Medlem
lotos avatar
Krig på insidan mellan BC och Asir.

Hela starten har med att göra att Bc tog många Asir medlemmar till sig och att Asir gav sig på en BC medlem på Tidaholm
Citera
2012-01-08, 18:13
  #53
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Den lille albanen är en tuff jävel, om vi nu menar samma. Men där inne kan han nog fått det jobbigt just pga storleken. Det jag gillar med BMC är att jag vet att de smaskat på många tuffingar därinne, de backar inte och de har gått iväg till gymmet för fight på tu man hand med många galningar och dunkat på dem. Bruzzone fick bra med spö av BMC. Plus många andra.
Det har du rätt i han är en tuffing och han backade inte för konflikten. Bmc har tagit för sig det har du rätt i.
Men en sak Hells Angels ser man inte och hör ingenting om på insidan.
Citera
2012-01-08, 18:14
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Krig på insidan mellan BC och Asir.

Hela starten har med att göra att Bc tog många Asir medlemmar till sig och att Asir gav sig på en BC medlem på Tidaholm
Är BC nånting att räkna med, tycker du? Jag vet vissa som är med där, som är rejäla, men blir det inte lite fjantfasoner med huvtröjor och så?
Citera
2012-01-08, 18:16
  #55
Medlem
lotos avatar
Någon som vet vart ASIR (S) sitter.
Citera
2012-01-08, 18:17
  #56
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Är BC nånting att räkna med, tycker du? Jag vet vissa som är med där, som är rejäla, men blir det inte lite fjantfasoner med huvtröjor och så?
kKan ligga i det du säger.

SL nu när många sitter inne vart hamnar dom eller e dom helt slut eller.
Citera
2012-01-08, 18:18
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Det har du rätt i han är en tuffing och han backade inte för konflikten. Bmc har tagit för sig det har du rätt i.
Men en sak Hells Angels ser man inte och hör ingenting om på insidan.
Tänkte precis skriva det, HA håller sig för sig själva. Sedan sitter inte lika ofta HA-medlemmar som BMC-medlemmar, det spelar också in. De gånger jag vet att rödvita slagits på kåken så har de alltid massa andra som de känner som hoppar in. De går ingen nöd på dem.

Sedan tror jag du vet att BMC och HA umgås emellanåt på kåken, bikers är bikers och i USA är det en egen grupp. Jag vet att de suttit och käkat ihop och haft en sansad relation på kåken, för många känner varandra.
__________________
Senast redigerad av xtroverto 2012-01-08 kl. 18:20.
Citera
2012-01-08, 18:19
  #58
Avstängd
FFL och red and white(notera red and white crew, sällan HA sitter på klass A & B) helt klart dom som har det bekvämast, dom kan sitta på vilken avd dom vill utan massa jidder, FFL skulle jag nog säga har bäst rykte sällan folk bråkat med dom och vice versa.
Citera
2012-01-08, 18:21
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicwings
FFL och red and white(notera red and white crew, sällan HA sitter på klass A & B) helt klart dom som har det bekvämast, dom kan sitta på vilken avd dom vill utan massa jidder, FFL skulle jag nog säga har bäst rykte sällan folk bråkat med dom och vice versa.
De har ju även bra band till varandra de två.
Citera
2012-01-08, 18:31
  #60
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Tänkte precis skriva det, HA håller sig för sig själva. Sedan sitter inte lika ofta HA-medlemmar som BMC-medlemmar, det spelar också in. De gånger jag vet att rödvita slagits på kåken så har de alltid massa andra som de känner som hoppar in. De går ingen nöd på dem.

Sedan tror jag du vet att BMC och HA umgås emellanåt på kåken, bikers är bikers och i USA är det en egen grupp. Jag vet att de suttit och käkat ihop och haft en sansad relation på kåken, för många känner varandra.

Rätt. Dom sansas på kumla och Hall vad jag vet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback