2012-01-27, 04:03
Medlem
Spadess avatar
Satan, måste nästan bege mig till statoil och köpa en räkmacka. Helt otroligt vad sugen jag blev på en. Fan ta dig TS.
Citera
2012-01-27, 06:40
Medlem
aaphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4MB1
hej allt började med att jag såg Edward Blom i tv , när han var med o gästade i Filip o Fredrik. Efter det har det bara gått utför jag har målat bilder, och läser hans blogg dagligen. Har börjat äta kroppkakor för han tipsade om det, samt köper alltid räkmackor när jag är på pressbyrån för att jag tänker på honom. Vad gör man när man är olyckligt kär i en kändis?

http://www.youtube.com/watch?v=iLRWjXjbd8w

Mvh

Måste bara säga att du verkar vara en jättesöt person!

Han är väl tyvärr(för din del) gift, så att ta kontakt är det väl inte tal om.
Eller ja, du kanske vill tjuva honom från frugan!

Annars är det bästa tipset att hitta någon annan att tycka om.
Lycka till med det :-)
Citera
2012-01-27, 09:58
Medlem
RAP7ORs avatar
Haha Edward är ju inget annat än magisk.
Citera
2012-01-27, 10:29
fan räkmacka asså!!! måste bege mig till statoil o köpa en!
Citera
2012-01-27, 11:03
Medlem
gurkmajjas avatar
Psykiska problem var det ja.

Du bör helt enkelt uppsöka en psykolog.

Edward är för övrigt det bästa som hänt svensk matlagnings-TV. Att jämföra honom med tramsande lallare som Per Morberg är inget annat än en skymf mot Edward, denna levande legend. Hans matserie tillsammans med Jan-Öyvind Swahn är inget annat än lysande. Ett stycke äkta kulturhistoria.
Citera
2012-01-27, 12:13
Medlem
Gaugenhauzs avatar
Tack för att du gjorde min dag

OnT: Hälsa på honom...Glöm inte räkorna och skumpan! http://www.birthday.se/person/182cfd...1-239054442482
Citera
2012-01-27, 12:52
Medlem
edberg24s avatar
Hahahha, vilken smygbög.

Dock jävligt skön, att sitta och prata om en räkmacka i 5 minuter...
Citera
2012-01-27, 12:55
Medlem
lithionits avatar
herregud, inte för att vara taskig. Men att bli besatt av just honom kan jag inte förstå, ok om det vore nån vettig kändis :P
Citera
2012-01-27, 14:02
Medlem
aa...varför finns det så många gay i Sverige? ...ofattbart!!!
Citera
2012-01-27, 14:02
Medlem
kanelipullas avatar
hahahaaaa...
Citera
2012-01-27, 16:03
Medlem
lithionits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paniklilla
aa...varför finns det så många gay i Sverige? ...ofattbart!!!

jag är inte homfob, men Edward Blom är fan nästan mer irriterande än carl-jan (kocken) :P
Citera
2012-01-27, 16:15
Medlem
Klurigt det där med att vara besatt. Jag tror att det enda botemedlet mot att vara besatt är att prova någonting helt nytt och att du provar någonting som är så pass nytt att det inte är du själv som har valt det utan det är så pass nytt att det helt enkelt blivit skänkt från ovan. Som Edward Blom har blivit och hoppas på att det är enklare att acceptera.

Annars så får du nog ta och acceptera din besatthet, vad jag kan råda till är att försöka få uttryck för det. Du nämnde att du målade, du kanske kunde börja sälja målningarna? Eller bara ge bort dom? Då får du uttryck för det och får du belöning för ditt uttryck så som tack eller pengar så känns det kanske bättre. Tror jag, men jag är ingen psykolog.
Senast redigerad av avishaman 2012-01-27 kl. 16:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in