• 1
  • 2
2012-01-08, 15:56
Bannlyst
hej allt började med att jag såg Edward Blom i tv , när han var med o gästade i Filip o Fredrik. Efter det har det bara gått utför jag har målat bilder, och läser hans blogg dagligen. Har börjat äta kroppkakor för han tipsade om det, samt köper alltid räkmackor när jag är på pressbyrån för att jag tänker på honom. Vad gör man när man är olyckligt kär i en kändis?

http://www.youtube.com/watch?v=iLRWjXjbd8w

Mvh
Senast redigerad av B4MB1 2012-01-08 kl. 15:59.
Citera
2012-01-08, 16:02
Medlem
Hur gammal är du?
Citera
2012-01-08, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fred-Flinta
Hur gammal är du?

21år.
Citera
2012-01-08, 16:06
Medlem
stilltons avatar
svårt läge. jag tror att du borde köpa hem 20 kg oskalade räkor och alla tillbehör som behövs för att göra räkmackor. sen äter du bara räkmackor i två veckors tid.
tillslut kommer du inte kunna få i dig en enda räka till och vara otroligt less på att skala räkor. du kommer slutligen känna ett visst illamående varje gång du tänker på Edward Blom.

du kan prova att göra samma sak med kroppkakor, men det är inte lika effektivt. det kommer då ta 3-4 veckor för att bygga upp ett illamående mot Edward Blom med den metoden.
Citera
2012-01-08, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
svårt läge. jag tror att du borde köpa hem 20 kg oskalade räkor och alla tillbehör som behövs för att göra räkmackor. sen äter du bara räkmackor i två veckors tid.
tillslut kommer du inte kunna få i dig en enda räka till och vara otroligt less på att skala räkor. du kommer slutligen känna ett visst illamående varje gång du tänker på Edward Blom.

du kan prova att göra samma sak med kroppkakor, men det är inte lika effektivt. det kommer då ta 3-4 veckor för att bygga upp ett illamående mot Edward Blom med den metoden.

Jävligt roligt, men jovisst det lär ju funka. GÖR SÅ!
Citera
2012-01-08, 19:07
Medlem
Huronians avatar
Klipp känslomässigt typ? Skala bort allt du känner relaterar till honom från ditt liv och ifrågasätt varför du känner så mycket mer för just honom än någon annan människa. Inse att han inte sitter på en piedestal. Det är i varje fall min metod gällande tjejer.

Edit: Räkmacksteorin kanske skulle kunna funka bättre än du tror annars. Eller så blir du miserable, illamående och olyckligt kär... Vet inte, i värsta fall är väl lite illamående något man kan väl leva med om man är relativt psykiskt ok i övrigt. Svårt att se en tjej försöka detta bara.
Senast redigerad av Huronian 2012-01-08 kl. 19:22.
Citera
2012-01-08, 19:33
Bannlyst
Jag gillar honom också fett mycket.
Citera
2012-01-08, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B4MB1
hej allt började med att jag såg Edward Blom i tv , när han var med o gästade i Filip o Fredrik. Efter det har det bara gått utför jag har målat bilder, och läser hans blogg dagligen. Har börjat äta kroppkakor för han tipsade om det, samt köper alltid räkmackor när jag är på pressbyrån för att jag tänker på honom. Vad gör man när man är olyckligt kär i en kändis?

Mvh

Lägg över dina känslor på en annan, försök att hitta någon som
du gillar lika mycket, så att du lägger över känslorna på flera
olika i stället för en person .
Citera
2012-01-26, 23:26
Medlem
gbgubbbens avatar

han är otrolig
Citera
2012-01-26, 23:53
Medlem
waters avatar
Hahaha! Fyfan vilket öde.. Men smeta in dig i grisfett så lär han inte vara svårflörtad.
Citera
2012-01-27, 00:05
Medlem
-Mystics avatar
Du får börja stalka honom
Citera
2012-01-27, 00:28
Medlem
koffskis avatar
Jag känner med dig TS, skulle också tyckt det vara jobbigt att tycka om någon som har så jobbig röst.
Var pratar man denna fruktansvärda dialekt? Eller är det bara han?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in