• 1
  • 2
2012-01-08, 18:59
Medlem
Om du bara har 1000 kr att satsa så är mitt råd att du sparar dessa pengar istället. Osäkerheten är stor och vinsterna är marginella. Gissar att du ligger rätt tight till med ekonomin. Då är det bättre att skaffa sig en buffert
Citera
2012-01-08, 19:06
Medlem
Det är klurigt att få 1000kr växa genom avkastning.. Tyvärr ganska meningslöst faktiskt.. Du kanske kan tjäna en hacka på att spela på odset eller poker.
Citera
2012-01-09, 01:00
Medlem
sabuesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mynicname
Om du bara har 1000 kr att satsa så är mitt råd att du sparar dessa pengar istället. Osäkerheten är stor och vinsterna är marginella. Gissar att du ligger rätt tight till med ekonomin. Då är det bättre att skaffa sig en buffert
spar? inte akuellt...ligger tight till? kan ju lägga mer men nu e de just 1000 ja vill leka med.

Citat:
Ursprungligen postat av Enteria
Det är klurigt att få 1000kr växa genom avkastning.. Tyvärr ganska meningslöst faktiskt.. Du kanske kan tjäna en hacka på att spela på odset eller poker.

ja, funderade lite så med..

saken är inte att ja måste få dessa pengar av ngn anledning utan att ja tänkte pyssla med det som tidsfördriv..för er som inte förstod det!
Citera
2012-01-09, 01:11
Medlem
roulette är förmodligen din största chans
Citera
2012-01-09, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sabueso
hur menar du?
de e väl värda som mest precis/dagar före "eventet"?
Jo, precis! Då står de väl högst, men då gäller det att både säljare och köpare vet att om det inte blir affär där och då så kommer biljetterna att vara värda noll kronor (när eventet gått av stapeln)!
Det kan bli en svettig förhandling...
Citera
2012-01-14, 11:36
Medlem
sabuesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertSt
Jo, precis! Då står de väl högst, men då gäller det att både säljare och köpare vet att om det inte blir affär där och då så kommer biljetterna att vara värda noll kronor (när eventet gått av stapeln)!
Det kan bli en svettig förhandling...

jo men ngn månad före år man nog vara ute iaf..
oxå är detta inte särskilt aktuellt för mig heller känner jag..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in