2012-01-07, 22:39
Medlem
Hade en använd hårddisk som jag skulle använda i min nya dator. Men när windows formaterade hårddisken tog det en evighet, avbröt då och startade om datorn. Efter detta kunde inte Windows hitta den...

Är den oanvändbar eller vad är felet?

Det var Windows 7 Ultimate som jag försökte installera!
Citera
2012-01-07, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FatBear
Hade en använd hårddisk som jag skulle använda i min nya dator. Men när windows formaterade hårddisken tog det en evighet, avbröt då och startade om datorn. Efter detta kunde inte Windows hitta den...

Ingen som vet??
Citera
2012-01-07, 23:12
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatBear

Om du kollar via kontroll panelen -> Datorhantering -> Diskhantering (obs detta är genom vista, kan se annorlunda ut i xp, windows 7) och se om disken finns med där och om den går att formatera igen
Citera
2012-01-07, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Om du kollar via kontroll panelen -> Datorhantering -> Diskhantering (obs detta är genom vista, kan se annorlunda ut i xp, windows 7) och se om disken finns med där och om den går att formatera igen
Formaterade den från en dator utan windows installerat! Försökte däremot att koppla in den i en annan dator med vista men datorn ville inte starta då...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in