2012-01-07, 22:06
Medlem
htebacinoms avatar
Har du en riktig OG blatte till försäljare eller är det en homegrowing hippie som förser dig? Är det en smidig person som kommer i tid eller är han den man aldrig skulle kunna lita på?

Killen jag köpte av sist är ryss, fast liknar mer någon ras från mellanöstern. Han går klädd som förortsblatte 2.0 och talar likadant. Trots dessa dåliga karaktärsdrag kan han ändå leverera på ett sätt få kan. Han är smidig och diskret, dyker upp på rätt och plats. Han tar inga direkta överpriser och säljer schyssta grejer.

Dela med dig av din kran!

Edit: Med "dela med dig av din kran" menar jag såklart inte att man ska ge ut kontaktuppgifter.
Senast redigerad av htebacinom 2012-01-07 kl. 22:09.
Citera
2012-01-07, 22:24
Medlem
Har ingen stabil kran i nuläget då jag inte röker särskilt ofta längre, men kan dra ett exempel från något år sen som sticker ut lite;

(Troligen)ryss han också, men ser mer asiatisk ut. Hans stil varierar alltid mellan GangstAHRAP/yakuza/överemotional casual, och är alltid jätteöverdriven i sitt "being-gangsta"-sätt. Påminner en hel del om Ali G på det sättet faktiskt. Var diskret när han verkligen behövde det men var lite av en fjortis också. Köpte en kolsyrepistol som beskydd en gång. Tror jag sagt nog för att ni ska få en bild av honom. Jävligt kul snubbe att röka en spliff med förövrigt.
Citera
2012-01-07, 22:34
Bannlyst
Min är en riktig Good Guy Greg
Har han hemma så brukar han bjuda, och han har as schysst weed ^^
Förövrigt så är han en bra kompis till mig, så jag kan lite på honom också!
Citera
2012-01-07, 22:46
Medlem
htebacinoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugeSackOfNachos
Har ingen stabil kran i nuläget då jag inte röker särskilt ofta längre, men kan dra ett exempel från något år sen som sticker ut lite;

(Troligen)ryss han också, men ser mer asiatisk ut. Hans stil varierar alltid mellan GangstAHRAP/yakuza/överemotional casual, och är alltid jätteöverdriven i sitt "being-gangsta"-sätt. Påminner en hel del om Ali G på det sättet faktiskt. Var diskret när han verkligen behövde det men var lite av en fjortis också. Köpte en kolsyrepistol som beskydd en gång. Tror jag sagt nog för att ni ska få en bild av honom. Jävligt kul snubbe att röka en spliff med förövrigt.

Hahaha vilken lirare, han faller nästan till hippie-kategorin pga kolsyrepistolen!

Citat:
Ursprungligen postat av ParanoidRocker
Min är en riktig Good Guy Greg
Har han hemma så brukar han bjuda, och han har as schysst weed ^^
Förövrigt så är han en bra kompis till mig, så jag kan lite på honom också!

Alltid trevligt med såna.
Citera
2012-01-07, 23:15
Medlem
miAmors avatar
Från egypten, klär sig i stil, skjorta kavaj etc. Kan inte svenska, engelska är språket han talar. Känner han inte så bra, men jag litar på honom, skön e han också
Citera
2012-01-07, 23:18
Medlem
DoOrDoNots avatar
Svensk ung kille som är spinkig som fan och klär sig som en skejtare. Han mytar konstant, Säpo brukar tydligen storma in i hans lägenhet var och varannan dag med pistoler...

Fan vad jag hatar honom just nu. Hade gjort upp om att jag skulle köpa av honom idag, har pratat om det flera gånger idag - han skulle ringa mig innan det blev kväll. Men som vanligt går han under jorden utan att avboka träffen. Nästan varje gång jag ska köpa blir han omöjlig och går inte att få tag på.
Senast redigerad av DoOrDoNot 2012-01-07 kl. 23:22.
Citera
2012-01-07, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoOrDoNot
Svensk ung kille som är spinkig som fan och klär sig som en skejtare. Han mytar konstant, Säpo brukar tydligen storma in i hans lägenhet var och varannan dag med pistoler...

Fan vad jag hatar honom just nu. Hade gjort upp om att jag skulle köpa av honom idag, har pratat om det flera gånger idag - han skulle ringa mig innan det blev kväll. Men som vanligt går han under jorden utan att avboka träffen. Nästan varje gång jag ska köpa blir han omöjlig och går inte att få tag på.

Då man skaffar ny kran vettu!
Citera
2012-01-07, 23:27
Medlem
DoOrDoNots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tusenlappen
Då man skaffar ny kran vettu!
Behöver inte vara det lättaste.
Citera
2012-01-08, 01:09
Medlem
Razputins avatar
Min gamla kran var svensk, vi var rätt jämnåriga och han klädde sig descent alla gånger om. Inge weedtröjjor ingenting, brukade vara hemkörning på det och det var schyssta priser på bra grejjer. Det var verkligen perfekt. Kunde snacka med honom på eftermiddagen och så fick jag det hemkört antingen dirr eller typ på kvällen. Bjöd alltid när man rökte hos honom och han var riktigt schysst alltid. Killen man kunde lita på till 100% Väldigt diskret så det gick alltid bra
Citera
2012-01-08, 02:57
Medlem
htebacinoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razputin
Min gamla kran var svensk, vi var rätt jämnåriga och han klädde sig descent alla gånger om. Inge weedtröjjor ingenting, brukade vara hemkörning på det och det var schyssta priser på bra grejjer. Det var verkligen perfekt. Kunde snacka med honom på eftermiddagen och så fick jag det hemkört antingen dirr eller typ på kvällen. Bjöd alltid när man rökte hos honom och han var riktigt schysst alltid. Killen man kunde lita på till 100% Väldigt diskret så det gick alltid bra

Shit vilken stabil kund du måste vart Sånda där kranar drar till sig trogna stammisar o är i gengäld schysst tillbaka, tänker på dig o din kran som Las Palmas.
Citera
2012-01-08, 03:04
Medlem
Razputins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htebacinom
Shit vilken stabil kund du måste vart Sånda där kranar drar till sig trogna stammisar o är i gengäld schysst tillbaka, tänker på dig o din kran som Las Palmas.

Hah alltså jag har inte svikit honom och planerar inte att göra det heller så ja idealkran med idealkund kan man väl säga
Citera
2012-01-08, 03:46
Medlem
Cabows avatar
En skön Iranier, klär sig casual och går runt med bling bling. Skön kille som ger bra röka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in