2012-01-07, 16:22
Medlem
Ska ut med blandat sällskap i Malmö och undrar om någon kan tipsa om bra (inte för dyrt, trevlig atmosfär, fräscht) krogar i malmö? Behöver inte vara centralt. Orkar inte med trial and error metoden längre.

Ha en trevlig dag.
Citera
2012-01-07, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pritt
Ska ut med blandat sällskap i Malmö och undrar om någon kan tipsa om bra (inte för dyrt, trevlig atmosfär, fräscht) krogar i malmö? Behöver inte vara centralt. Orkar inte med trial and error metoden längre.

Ha en trevlig dag.

Årstiderna by the sea är bra, mysigare på sommaren men men man kan inte få allt. Bastard är också kanon men svårare att få bord, boka ett bra tag innan.
Citera
2012-01-07, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flasbak
Årstiderna by the sea är bra, mysigare på sommaren men men man kan inte få allt. Bastard är också kanon men svårare att få bord, boka ett bra tag innan.

Gillar du tapas så är Mosaik bra. Carib Creol på Möllan är trevligt och väldigt avslappnat.
Citera
2012-01-07, 18:40
Medlem
s.t marcus vinkällare har en oslagbar buffe och miljö, är du inne på viner så har du en av sveriges finaste vinkällare där. gå dit.
Citera
2012-01-07, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlightenment
s.t marcus vinkällare har en oslagbar buffe och miljö, är du inne på viner så har du en av sveriges finaste vinkällare där. gå dit.

Helt sant, den glömde jag.
Citera
2012-01-07, 19:27
Medlem
Bastard är enligt mig helt klart bäst just nu. Bra mat och bra barhäng. Ny meny varje dag. Har du otur slänger dom in ett grisöra eller nåt.
Kan vara svårt att få bord vissa dagar då det har blivit väldigt hypat så var ute i god tid.
Dom hade julstängt senast jag kikade förbi men jag vet inte hur länge dom skulle ha det.
Citera
2012-01-12, 03:40
Medlem
Folk säger att Vagabond vid Mobilia är väldigt prisvärt. Har dock inte själv ätit där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in