Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-03-16, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storpreussen
Hur många har egentligen polisanmält den här snubben? Han verkar bevisligen riktigt labil.
Ett flertal skulle jag tro, men hur många utav dessa har gått till åtal(?). Förmodligen ingen då jag antar att det har varit brist på bevis eller att det står ord mot ord. En person som Robin hotar ständigt med polisen, när han uppenbarligen själv kan sitta och begå samma lagbrott, om inte värre!
2015-03-16, 22:14
Bannlyst
Är inte Hunden007. Ville bara säga det så om nån fått för sig vi är samma person. Inte!
2015-03-25, 18:50
Medlem
såg att han har blivit avstängd här
2015-03-25, 19:23
Medlem
Gällande denna vidriga Filppu.
Han har till och med sett till att en kille med downs syndrom inte längre får vara på datorn.För Filppu ringde killens personal.Och ljög om stackarn.Detta är vidrigt att Filppu ens för hålla på.
Och ingen stoppar det svinet.Men det kommer ske.Nu kan inte dåren läsa detta för han är totalbannad från här.YAY!!
Men nu borde folk reagera när han ger sig på förståndshandikappade.
FY FAN!!
2015-03-25, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubblis91
såg att han har blivit avstängd här
Det var på tiden att han blev det.
2015-03-25, 21:45
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roggler
Han har till och med sett till att en kille med downs syndrom inte längre får vara på datorn.För Filppu ringde killens personal.Och ljög om stackarn.Detta är vidrigt att Filppu ens för hålla på.
Och ingen stoppar det svinet.Men det kommer ske.Nu kan inte dåren läsa detta för han är totalbannad från här.YAY!!
FY FAN!!

Flashback är väl ändå ett öppet forum?
Sen är ju frågan om han verkligen är klyftig nog att kunna leta upp detta..
2015-03-27, 22:50
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roggler
FY FAN!!

Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Flashback är väl ändå ett öppet forum?
Sen är ju frågan om han verkligen är klyftig nog att kunna leta upp detta..

han har ju varit här och vet forumet finns kan kolla upp när som helst. säkert skapa en ny flahsback och hota alla igen

också hört han gett sig på förståndshandikappade.
2015-03-28, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
han har ju varit här och vet forumet finns kan kolla upp när som helst. säkert skapa en ny flahsback och hota alla igen

också hört han gett sig på förståndshandikappade.

Ja det är riktigt respektlöst och lågt att ge sig på förståndshandikappade
2015-04-10, 00:18
Robin har blivit polisanmäld, och det kommer gå vidare, jag har säkra källor på det.
2015-04-12, 21:45
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
skräll att Robin filppu blev avstängd... vem fan är U*rika S*lander som Robin säger jag är?
https://www.facebook.com/video.php?v=762640503788749&set=vb.100001284191950 &type=2&theater

Det här är Ul*ika Se*ander.
2015-04-12, 21:54
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
https://www.facebook.com/video.php?v=762640503788749&set=vb.100001284191950 &type=2&theater

Det här är Ul*ika Se*ander.

WTF? såg hon hette Ulrika Johansson innan..
2015-04-12, 22:01
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
WTF? såg hon hette Ulrika Johansson innan..
Ja, jag vet inte hur hon är kopplad till Robin, blev själv väldigt förvånad när jag såg hennes namn här i tråden precis. Jag har noterat henne lite i förbifarten då jag har kollat Gröna Lund och Bioklubbens facebooksidor. Hon har skrivit en hel del saker där. Verkar vara väldigt intresserad av nöjesfält om vi säger så och är inte rädd för att klaga både på ett och annat på företags facebooksidor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in