Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-03-15, 08:14
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubblis91

menar det det klippet någon la ut va guld.. blås han! att han ska vara med Farmen/Big Brother lägger ut tips bara haha..
2015-03-15, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
menar det det klippet någon la ut va guld.. blås han! att han ska vara med Farmen/Big Brother lägger ut tips bara haha..

vad menar du?
2015-03-15, 08:19
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
vad menar du?

äh nån la länk här till nån skypesamtal dom dom hade spelat in där man fick höra vilken stalker han är.

drar tillbaka det om Maximillian damm vet ej riktigt om dom är vänner men känner varandra gör dom i alla fall..
2015-03-15, 10:11
Medlem
Citat:
äh nån la länk här till nån skypesamtal dom dom hade spelat in där man fick höra vilken stalker han är.

drar tillbaka det om Maximillian damm vet ej riktigt om dom är vänner men känner varandra gör dom i alla fall..

aha det har inte jag sett
2015-03-15, 10:33
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
aha det har inte jag sett

(FB) Skvaller om Robin ''Zorro'' Filppu
2015-03-15, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hejpadigmongo
Han ringer människor dagligen och trakasserar dom, tycker människor ska förstöra hans liv totalt nu, han är sjuk, riktigt sjuk, han borde inte få va med i samhället, så kan någon göra någonting?

Citat:
Har hört han går på Handikappade! känner en kille som blivit utsatt och mobbad av han och hans kompis Maximillian dom brukade ringa på natten och hålla på! även har nån av dom Hackat hans Habbo hotel gubbe länge sen.

Tycker Robin Förtjänar ett samtal av eurocop.

OCH JOOO HUNDEN SLUTA LJUG DETTA HAR DU SAGT OM MIG FALSK RYKTET OCH VA ÄR DET DU INTE FATTAR Hejpadigmongo ÄR MAXIMILIAN DAMM SJÄLV SOM DRIVER OCH LJGUER OCH DET ÄR HAN SOM ÄR SJUK I HUVUDET OCH SPELAR GT HOTEL OCH HABBO OCH HACKAR STACKARS SIMON SVEDBERG KONTO. DETTA ÄR SJUK HISTORIA JAG Vet inte ens vem snubben är känner han inte men max har även blivit polis anmälld av dom och hans morsa för han har trackatserat simon så sjuk i huvudet är han VEM FAN VILL SPELA HABBO GT HOTELL ochva fan gör man på skiten ens. Om man ska spela nå SPEL SKA MAN SPELA FIFA NHL Det räcker så nu vet ni det eller. Maximilian Damm är EN SJUK Människa. SÅ MAX SÖK HJÄLP Ni kan ringa max skälla ut han på 0707229797
2015-03-15, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hejpadigmongo
Robin trakasserar tjejer på Skype och kallar dom hora, och den killen han har lurat på 15 000 heter Peter Pettersson, bor i Torshälla.
VÄX UPP OCH SLUTA LJUG OCH NEJ DET HAR JAG INTE GJORT.
och KÄNNER INGEN FRÅN TORSHÄLLA SÅ SLUTA TRACKASERA MIG OCH SLUTA TRACKASERA FOLK SOM ÄR UTVECKLING STÖRDA DU ÄR SJUK SOM MÄNNISKAA. SÖK HJÄLP DU GÅR PÅ INTERNATSKOLA FÖR PROBLEMBARN OCH HAR INGELIV.I OLFOSTRÖM OCH HAR ASBERGERGS OCH MÅSTE SKAPA BRÅK 24/7 HUR MOGET ÄR DET SÅ RAGGAR DU SMÅ TJEJER FY FAN.
2015-03-15, 14:21
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filppu8788
OCH JOOO HUNDEN SLUTA LJUG DETTA HAR DU SAGT OM MIG FALSK RYKTET OCH VA ÄR DET DU INTE FATTAR Hejpadigmongo ÄR MAXIMILIAN DAMM SJÄLV SOM DRIVER OCH LJGUER OCH DET ÄR HAN SOM ÄR SJUK I HUVUDET OCH SPELAR GT HOTEL OCH HABBO OCH HACKAR STACKARS SIMON SVEDBERG KONTO. DETTA ÄR SJUK HISTORIA JAG Vet inte ens vem snubben är känner han inte men max har även blivit polis anmälld av dom och hans morsa för han har trackatserat simon så sjuk i huvudet är han VEM FAN VILL SPELA HABBO GT HOTELL ochva fan gör man på skiten ens. Om man ska spela nå SPEL SKA MAN SPELA FIFA NHL Det räcker så nu vet ni det eller. Maximilian Damm är EN SJUK Människa. SÅ MAX SÖK HJÄLP Ni kan ringa max skälla ut han på 0707229797

haha +1 på det med FIFA och NHL. varför ger du ut hans NR här :O dom kommer bli avstängd för det tror jag måste Skriva S*mon S*edb*rg i folknamn även..
2015-03-15, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filppu8788

Du försöker försvara anklagelserna om att du ringer till folk och trakasserar dem och sen några rader senare så uppmanar du till att folk ska ringa till Maximilian... Du bustar dig själv grabben
2015-03-15, 14:23
Medlem
Hunden007s avatar
tycker denna tråden Sjunkit då Personen Själv kommit in i tråden. Kan inte Jessica Andersson Joina Flashback också
2015-03-15, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Basiluusk
Du försöker försvara anklagelserna om att du ringer till folk och trakasserar dem och sen några rader senare så uppmanar du till att folk ska ringa till Maximilian... Du bustar dig själv grabben

OCH Nej det är SÅ JUST Sjuka maximilian gör han till och med Mordhotat mig och en bekant till mig moget det så sjuk är han på riktigt har inspelat när han mordhotar mig senast i går så adda min skype om du vill höra lita smaskiar om han hur falsk han är via inspelningar..zorroarsenal87
2015-03-16, 12:20
Medlem
Storpreussens avatar
Hur många har egentligen polisanmält den här snubben? Han verkar bevisligen riktigt labil.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in