Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-06, 22:06
  #1
Medlem
TokyoBarns avatar
Hejsan!

Under dom senaste dagarna så har den här snubben blivit uthängd på flera olika bloggar runt om i Sverige, taskigt tycker kanske ni, men den här snubben verkar verkligen förtjäna det.

Han ska ha förföljt varenda B-kändis som går att hitta, tjejer som killar. Stalkat dom i flera månader och ringt upp tjejer mitt i natten och helt sonika börjat stöna för dom. Han ska ha flera polisanmälningar på sig, men endå verkar han inte åka fast.

ryktas även om att han snott underkläder från tjejernas omklädningsrum under sin skoltid och blev avstängd från idrotten.

när jag såg bilden på honom i bloggarna så kände jag genast igen honom någonstans, och det slog mig att han alltid hängde på lunar för flera år sen då sidan hade som mest besökare. Allt han gjorde var att spamma sönder den såkallade ''lajv'' funktionen där man skriver ett meddelande och betalar för det via sms så alla kan se det.

''Tjejer ring mig på (också hans mobilnr)''



Där finns mängder med youtubeklipp där han ringer in till Rix Fm och babblar en massa gojja, mest skryter han om sig själv och frågar även om han får säga ut sitt mobilnr i livesändning.

här ringer han in till Rix FM:
http://www.youtube.com/watch?v=SDUdwL-83Is


Och här gör han ett tappert försök i Idol:
http://www.tv4play.se/noje/idol?titl...ideoid=1984689

Är det någon här inne som hört talas om killen innan och har lite smaskigt skvaller?

Kanske inte borde ligga under ''kändisskvaller'' men den här personen är känd för att vara tänd på kändisar så varför inte lixom?
Citera
2012-01-11, 23:56
  #2
Medlem
Det där med att han snodde tjejers trosor och blev avstängd från idrotten är bara skitsnack. Gick på samma skola så om nåt sånt hade hänt hade man definitivt fått höra.
Citera
2012-01-24, 19:01
  #3
Medlem
Garneringsmannens avatar
http://www.finest.se/userBlog/?uid=46110&blogPage=0

Hittade killens blogg. Han måste ha en skruv lös. Det verkar ju finnas både mytomani och annat här. Det sjuka är att jag direkt tänkte på en novell av Jens Liljestrand, som jag läste för inte alls länge sen.
"Big sister" hette novellen. Läs den, och om ni inte tänker på den här killen då....
Citera
2012-02-07, 00:27
  #4
Medlem
Han verkar vara ett riktigt jävla mongo, mytoman, m.m finns så mkt vidrigt jag vill skriva om denna personen, men får säkert en varning för de så jag passar på den..

Men vilket jävla stolpskott, laddar upp videos på youtube "Hänger på stureplan" Så går han runt i en jacka han hittade i en UFF Kontainer för 10 år sedan, och säger "wiiiiwuuuu" i 7 sekunder, sen säger han väl nått i bloggen om att han alltid festar gärnet på stureplan m.m.. Vilket patetiskt jävla socfall
Citera
2012-04-12, 20:13
  #5
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
Han verkar vara ett riktigt jävla mongo, mytoman, m.m finns så mkt vidrigt jag vill skriva om denna personen, men får säkert en varning för de så jag passar på den..

Men vilket jävla stolpskott, laddar upp videos på youtube "Hänger på stureplan" Så går han runt i en jacka han hittade i en UFF Kontainer för 10 år sedan, och säger "wiiiiwuuuu" i 7 sekunder, sen säger han väl nått i bloggen om att han alltid festar gärnet på stureplan m.m.. Vilket patetiskt jävla socfall

Varför skulle du få en varning om du skriver vad du vet om någon som inte är registrerad FB-användare? Ut med det, säger jag.

Vet du om han har ett jobb ens? Jag får känslan att han inte jobbar ö h t.
Citera
2012-04-12, 22:23
  #6
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Han ville vara med i årets Big Brother.

Under ansökningstiden och innan årets säsong började var hela BB:s facebook-sida spammad med inlägg av folk som ville att han skulle vara med.
Citera
2012-05-20, 17:06
  #7
Medlem
Garneringsmannens avatar
Blir väl idol-audition för killen i år också?

http://www.youtube.com/watch?feature...v=WiN1TYs45Xw#!

Jag har hört sämre.
Citera
2012-05-20, 20:09
  #8
Medlem
dekonstrueramigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
Blir väl idol-audition för killen i år också?

http://www.youtube.com/watch?feature...v=WiN1TYs45Xw#!

Jag har hört sämre.

Tv4 har bytt ut Idol mot X-Factor nu. Och visst har man hört sämre.
Citera
2012-08-23, 21:27
  #9
Medlem
Tja kungen Själv kommenterar här på er Onödiga kommenterare :P, För det Första Följer jag Ingen För det andra Känner Jag Chrille Mkt bra PGA En Kryssning han ville följa med mig och en polare från södertälje jag känner, För det andra är det enda jag vill är att JAG SJÄLV VILL BLI Kändis och får Tips av andra då och då, Så nu vet ni det det Jockiboi har BLOGGAT OM PR TRICK SOM VANLIGT Känner han Mkt bra tack vare Skype,så punkt slut lär er Blogg läsar :P,
Citera
2012-09-09, 17:04
  #10
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filppuDIF
Tja kungen Själv kommenterar här på er Onödiga kommenterare :P, För det Första Följer jag Ingen För det andra Känner Jag Chrille Mkt bra PGA En Kryssning han ville följa med mig och en polare från södertälje jag känner, För det andra är det enda jag vill är att JAG SJÄLV VILL BLI Kändis och får Tips av andra då och då, Så nu vet ni det det Jockiboi har BLOGGAT OM PR TRICK SOM VANLIGT Känner han Mkt bra tack vare Skype,så punkt slut lär er Blogg läsar :P,

Hej Robin,

Kul att du svarar direkt i tråden. Jag undrade lite saker, helt spontant;

Hur känd skulle du uppskatta att du är? Jag såg att din blogg på nattstad ligger på en 200 läsare eller nåt. Hur ska den siffran upp, hade du tänkt?

Du hänvisar mycket till att du är känd för att du känner några tidigare deltagare från BigBrother + Jockiboi från Kungarna av Tylösand. Jaha, men vad ska du göra för att bli känd då? Hur ser strategin ut?

Du är lite fascinerande ändå, det ska erkännas.
Citera
2012-10-11, 23:03
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
Hej Robin,

Kul att du svarar direkt i tråden. Jag undrade lite saker, helt spontant;

Hur känd skulle du uppskatta att du är? Jag såg att din blogg på nattstad ligger på en 200 läsare eller nåt. Hur ska den siffran upp, hade du tänkt?

Du hänvisar mycket till att du är känd för att du känner några tidigare deltagare från BigBrother + Jockiboi från Kungarna av Tylösand. Jaha, men vad ska du göra för att bli känd då? Hur ser strategin ut?

Du är lite fascinerande ändå, det ska erkännas.

Många andra Tycker att jag är B Kändis men jag Själv Tycker att jag inte har gjort nått Tillräckligt en för att bli Riktigt Känd. för utom att ha varit med i IDOL Som du tyckte att jag sög på att sjunga=har varit med i Färjan 2 och interjuv på Big brother till senaste som blev fjasko. som sagt att dom inte tog in mig där hadde ägt alla som fan :P.men men Jobbar vidare och Innan 30 bast ska jag vara känd kändare en kändast på youtube eller nått. så hoppas du sprider ut min blogg skulle va snällt :P.men men på tal om jockiboi är bara en på hitt att jag är hans stalker jag ville bara att han skulle blogga om mig snällt så skriver han en sån där grej. att jag är Sveriges Värsta stalker När jag inte ens är det Lixom hur moget är det ?? men men jag och han har kontakt via skype dom har även vart hos mig där jag bor :P. och osv innan dom drog på Festivalen i borlänge i sommras så kul va det alla fall och träffa dom finns en film på youtube också. DITTINS Video blogg nån ting bara att leta :P.
Citera
2012-10-12, 22:47
  #12
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filppuDIF
Många andra Tycker att jag är B Kändis men jag Själv Tycker att jag inte har gjort nått Tillräckligt en för att bli Riktigt Känd. för utom att ha varit med i IDOL Som du tyckte att jag sög på att sjunga=har varit med i Färjan 2 och interjuv på Big brother till senaste som blev fjasko. som sagt att dom inte tog in mig där hadde ägt alla som fan :P.men men Jobbar vidare och Innan 30 bast ska jag vara känd kändare en kändast på youtube eller nått. så hoppas du sprider ut min blogg skulle va snällt :P.men men på tal om jockiboi är bara en på hitt att jag är hans stalker jag ville bara att han skulle blogga om mig snällt så skriver han en sån där grej. att jag är Sveriges Värsta stalker När jag inte ens är det Lixom hur moget är det ?? men men jag och han har kontakt via skype dom har även vart hos mig där jag bor :P. och osv innan dom drog på Festivalen i borlänge i sommras så kul va det alla fall och träffa dom finns en film på youtube också. DITTINS Video blogg nån ting bara att leta :P.

Ta inte det här fel nu, men du skriver verkligen som en kratta.

Du är fascinerande, Robin. Bara så du vet. Innan 30 ska du vara kändast på youtube? Jaha, för vadå? För att du kan köra Zorro med innebandyklubban? För att du kan lägga armen om människor som är lite kända hos gemene man? Nej du, det blir nog till att fila lite på den där presentationen.

Men varför ska jag sprida din blogg då?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback