Schysst länk. Om någon annan har ytterligare tips på ställen som har sexiga kläder till tjejer är jag tacksam för länkar (eller tips på butiker). Är ute efter en miniklänning till en tjej och jag vill att den skall vara i ett tunt och gärna lite genomskinligt material. Stretchig, kort, följsam och avslöjande.
(Har sökt själv på nätet men inte hittat precis det jag är ute efter.)
Schysst länk. Om någon annan har ytterligare tips på ställen som har sexiga kläder till tjejer är jag tacksam för länkar (eller tips på butiker). Är ute efter en miniklänning till en tjej och jag vill att den skall vara i ett tunt och gärna lite genomskinligt material. Stretchig, kort, följsam och avslöjande.
(Har sökt själv på nätet men inte hittat precis det jag är ute efter.)
Du har helt rätt, det var jag som inte tittade tillräckligt noga på sidan och inte klickade på "Accessories". Med den här klänningen kommer jag väldigt nära just en sådan klänning som jag tänker mig, blir nog ett köp och en bra överraskning till en tjej jag har i åtanke...
Min tjej på 17 år hade ett par hello kitty som var hennes lillasysters. De va inte direkt sexiga, men jäkligt nice ändå. Blev lite sådär porrigt på något vis men vet inte om det är det du är ute efter. Jag har inte direkt koll på om de gör "sexiga" underkläder, det är kanske mer i betraktares ögon.. Så om det är helt vanliga hello kitty underkläder du är ute efter föreslår jag http://www.webundies.com/womens_unde...llo_kitty.html (första googleträffen för mig..)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!