2012-01-06, 01:06
Medlem
Indos avatar
yo!! drog i mig två stycken lyrica 150milligrammare vid 2 tiden idag,sen för två timmar ungefär så tog jag 40mg oxy,har käkat oxy i en månad så jag e tolerant mot oxy,är detta farligt? med tanke på att det är så llåmg tid emellan prepaten
snäll säg att jag kan sova"!!

MVH
INDO!
Citera
2012-01-06, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
yo!! drog i mig två stycken lyrica 150milligrammare vid 2 tiden idag,sen för två timmar ungefär så tog jag 40mg oxy,har käkat oxy i en månad så jag e tolerant mot oxy,är detta farligt? med tanke på att det är så llåmg tid emellan prepaten
snäll säg att jag kan sova"!!

MVH
INDO!

ja du kan sova det e jag helt säker på
Citera
2012-01-06, 01:25
Medlem
Dolcontinas avatar
Tror också du kan lägga dig =)
Citera
2012-01-06, 01:29
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Tror också du kan lägga dig =)
gud va nice,svettas lite nu och noddat helatideen n ajs!!!!!!
vadtycker du om min signatur då`?

Hare bra Gumman!! Puss :* <3
Citera
2012-01-06, 01:43
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
gud va nice,svettas lite nu och noddat helatideen n ajs!!!!!!
vadtycker du om min signatur då`?

Hare bra Gumman!! Puss :* <3

Hehe... (första eller andra gången jag skriver "hehe").

Ang sömn och Oxy så längtar jag som fan tills jag får ta Oxy igen... Kan inte sova "alls" utan en fungerande opioid så nu när jag bara tar Sub så blir det inte mycket sömn. Somnar mellan 05-07 och vaknar vid typ 09... om jag ens somnar då

Så du får sova gott åt mig med
Citera
2012-01-06, 03:58
Medlem
Lite lyrica och oxy är aldrig fel då lyrican boostar oxyn! Akta dig om du inte är erfaren och kan din tolerans bara!
Citera
2012-01-06, 04:43
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
INDO

Ja det är ingen fara, Det var en moderat dos och då är det lugnt med 40mg oxy, jag äter lyrica varje dag (medicinskt) och blandar även med oxy, försöker dock att inte ta lyrica, Tänk på att lyrica går ur kroppen rätt fort (vad jag vet) så efter så många timmar så funkar inte ens lyrica mot det den vanligen ska.

Segt för dig Dolcontina =/ du får försöka underlätta med någon sysselsättning
Citera
2012-01-06, 11:07
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0el
Lite lyrica och oxy är aldrig fel då lyrican boostar oxyn! Akta dig om du inte är erfaren och kan din tolerans bara!
jo,jag kände att det boostade lite grann,Jag kan min tolerans,Och jag är alltid försiktig, men jag vart liite nojjig igår för att jag började se i syne ooch grejer,Så svarta skuggor i ögonvrån,och så fort jag noddade och vaknade till igen så såg jag alltid nåt mönster framför mig

PEYZ!!
Citera
2012-01-06, 20:26
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Hehe... (första eller andra gången jag skriver "hehe").

Ang sömn och Oxy så längtar jag som fan tills jag får ta Oxy igen... Kan inte sova "alls" utan en fungerande opioid så nu när jag bara tar Sub så blir det inte mycket sömn. Somnar mellan 05-07 och vaknar vid typ 09... om jag ens somnar då

Så du får sova gott åt mig med
Känner igen mig i det där, När jag tar subutex så kan jag bli skitpåtänd och bara städa och plocka i lägenheten hela natten och ringa och snacka med polare i flera timmar,blir en riktig pratkvarn på subutex,man mår ju så jävla bra,fast när jag mår sådär bra så då vill jag inte sova,en gång var jag skit pigg och subbad,då gick jag ut med min amstaff runt överallt i typ tre timmar! Det e sjukt

Det är bara när man poppar så mycket oxy som svetten börjar sputa och man börjar nodda,det är då jag somnar!

Puss<3
Citera
2012-01-06, 20:55
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Känner igen mig i det där, När jag tar subutex så kan jag bli skitpåtänd och bara städa och plocka i lägenheten hela natten och ringa och snacka med polare i flera timmar,blir en riktig pratkvarn på subutex,man mår ju så jävla bra,fast när jag mår sådär bra så då vill jag inte sova,en gång var jag skit pigg och subbad,då gick jag ut med min amstaff runt överallt i typ tre timmar! Det e sjukt

Det är bara när man poppar så mycket oxy som svetten börjar sputa och man börjar nodda,det är då jag somnar!

Puss<3

Fast jag har alltid använd alla opioider, även Sub då, att sova på... men det funkar inte längre =/ Alltså, jag blir inte speedad av Suben... jag blir inget alls, det som är problemet Är jag "ren" (som jag är på Sub, som ren iaf då) så kan jag inte sova. Har ju sovit på opioider i 15 år... så när de inte funkar så går det åt helvete. Förr på Suben så var jag alltid jättenoddig på kvällen när det var dags att sova så det var ju inga problem.

Men Oxy funkar fortfarande Det är ju pga Oxyn som Suben slutat funka... tyvärr. Men jag får skylla mig själv =) Jag hade typ 3 bra år på Sub, där jag kunde sova kanonbra.

Svettas gör jag tack och lov inte på någon opioid. Många gör ju det... På Sub är jag iskall hela tiden (eftersom det inte funkar då) men på oxy blir jag bara perfekt varm. Fryser aldrig liksom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in