Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Känner igen mig i det där, När jag tar subutex så kan jag bli skitpåtänd och bara städa och plocka i lägenheten hela natten och ringa och snacka med polare i flera timmar,blir en riktig pratkvarn på subutex,man mår ju så jävla bra,fast när jag mår sådär bra så då vill jag inte sova,en gång var jag skit pigg och subbad,då gick jag ut med min amstaff runt överallt i typ tre timmar! Det e sjukt
Det är bara när man poppar så mycket oxy som svetten börjar sputa och man börjar nodda,det är då jag somnar!
Puss<3
Fast jag har alltid använd alla opioider, även Sub då, att sova på... men det funkar inte längre =/ Alltså, jag blir inte speedad av Suben... jag blir inget alls, det som är problemet

Är jag "ren" (som jag är på Sub, som ren iaf då) så kan jag inte sova. Har ju sovit på opioider i 15 år... så när de inte funkar så går det åt helvete. Förr på Suben så var jag alltid jättenoddig på kvällen när det var dags att sova så det var ju inga problem.
Men Oxy funkar fortfarande

Det är ju pga Oxyn som Suben slutat funka... tyvärr. Men jag får skylla mig själv =) Jag hade typ 3 bra år på Sub, där jag kunde sova kanonbra.
Svettas gör jag tack och lov inte på någon opioid. Många gör ju det... På Sub är jag iskall hela tiden (eftersom det inte funkar då) men på oxy blir jag bara perfekt varm. Fryser aldrig liksom...