2012-01-05, 20:22
Medlem
Hejsan, jag är en tjej som nyss förlorat oskulden. Jag vet att man oftast har väldigt ont dagen efter man förlorat sin oskuld men jag hade faktiskt ont i en och en halv vecka efteråt? Jag kunde inte sitta normalt eller kissa normalt, det sved och gjorde jätte ont! Så efter smärtan hade gått bort hade vi då sex för andra gången (vi använde kondom båda gångerna) och det gör jätte ont nu efteråt. Det svider, och när man känner efter känns det som om det är lite svullet vid slidöppningen. Men han körde ganska hårt för att vara mina två första gånger, kan de va det?

Det gör något så otroligt ont att jag bara vill gråta. Jag vet verkligen inte vad det är. Jag har hört att man kan va alergisk mot glidmedlet på kondomerna? kan det va det? jag har försökt leta fakta på internet men hittar inget så därför skulle det vara väldigt snällt om någon med samma upplevelse kan kanske berätta för mig, eller någon som vet?
Citera
2012-01-05, 20:27
Medlem
Kan de vara att du inte är tillrekligt upphetsad eller bara lite trång nu först i början. kan ju också ha varit något skit på kondomerna som gjort att du fått urinrörsinfektion.
Citera
2012-01-05, 20:29
Medlem
Det låter helt klart som urinvägsinfektion tycker jag
Citera
2012-01-05, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ccl
Kan de vara att du inte är tillrekligt upphetsad eller bara lite trång nu först i början. kan ju också ha varit något skit på kondomerna som gjort att du fått urinrörsinfektion.

Ja det kan ju va så, och hoppas verkligen inte det är något allvarligt.
Citera
2012-01-05, 20:31
Medlem
vad gör man ifall man har urinrörsinfektion?
Citera
2012-01-05, 20:31
Medlem
5137s avatar
Vestibulit?
Citera
2012-01-05, 20:32
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Vaddå "att man oftast har väldigt ont dagen efter man förlorat sin oskuld" ? O_o möjligvis om kör helt utan förspel och killen har en kuk stor som en hästs. Knullar ni rätt gör det inte ont.
Citera
Medlem
Om det är urinvägsinfektion så ska du dricka tranbärsjuice, det hjälper
Citera
Medlem
drick typ citron vatten eller annat likande med mycket c vitamin i det.
Citera
2012-01-05, 20:33
Medlem
säg åt honom, för faan, att han inte får göra dig illa nästa gång!!

med största sannolikhet har du varit alldeles för torr och "ouppvärmd" det blir skador och små bristningar. inte trevligt. visst kan man bli öm de fösta gångerna men som du skriver att han inte tagit det försiktigt låter iiiinte bra.

Säkert inget farligt dock . möjligen kan det va en svampinfektion om du tvättat dig för ofta i kombination med nötningen som sexet innebär. men troligtvis bara att han gått för hårt fram med en torr/ovan/ouppvärmnd mus.

Stå på dig. ha inte sex som inte känns skönt. se till å va blöt. använd fingrarna länge å väl å testa dig fram.
Citera
2012-01-05, 20:33
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5137
Vestibulit?

Det får man inte efter två gånger iofs.

Låter som att TS dels borde uppsöka ungdomsmottagning/gyn samt be killen hon ligger med att faktiskt göra henne våt/kåt först, innan han börjar köra på i turbofart. Det finns också de som är överkänsliga mot sperma, vilket kan ge symptom likt de som TS har. Om ni använt kondom så är det förstås inte fallet.
Citera
2012-01-05, 20:34
Medlem
AA dom flesta har jävligt ont dagen efter medans vissa inte känner av något alls?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in