2012-01-05, 20:36
Medlem
5137s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Det får man inte efter två gånger iofs.

Låter som att TS dels borde uppsöka ungdomsmottagning/gyn samt be killen hon ligger med att faktiskt göra henne våt/kåt först, innan han börjar köra på i turbofart. Det finns också de som är överkänsliga mot sperma, vilket kan ge symptom likt de som TS har. Om ni använt kondom så är det förstås inte fallet.

Källa på det tack.
Citera
2012-01-05, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siaso
säg åt honom, för faan, att han inte får göra dig illa nästa gång!!

med största sannolikhet har du varit alldeles för torr och "ouppvärmd" det blir skador och små bristningar. inte trevligt. visst kan man bli öm de fösta gångerna men som du skriver att han inte tagit det försiktigt låter iiiinte bra.

Säkert inget farligt dock . möjligen kan det va en svampinfektion om du tvättat dig för ofta i kombination med nötningen som sexet innebär. men troligtvis bara att han gått för hårt fram med en torr/ovan/ouppvärmnd mus.

Stå på dig. ha inte sex som inte känns skönt. se till å va blöt. använd fingrarna länge å väl å testa dig fram.

aa du har nog rätt, jag är nog för ouppvärmd och han tar nog i lite för hårt för o va första gången för mig typ. Tack!
Citera
2012-01-05, 20:38
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananaz-11
AA dom flesta har jävligt ont dagen efter medans vissa inte känner av något alls?
Folk som kör med förspel innan sexet och att båda använder hjärnan medans man knullar brukar klara sig
Citera
2012-01-05, 20:39
Medlem
woodwells avatar
Citat:
aa du har nog rätt, jag är nog för ouppvärmd och han tar nog i lite för hårt för o va första gången för mig typ. Tack!
Kan vara så att du även har reagerat på bakterier eller likannde. Hade problem med det själv efter mina första samlag (det var dock mest klåda och sveda). Men det kombinerat med att du inte var tillräckligt uppvärmd låter mest troligt.

Säg till honom att ta det lugnt!
Citera
2012-01-05, 20:39
Medlem
woodwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Folk som kör med förspel innan sexet och att båda använder hjärnan medans man knullar brukar klara sig
Håller med. Fick inte heller ont första gången.
Citera
2012-01-05, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woodwell
Kan vara så att du även har reagerat på bakterier eller likannde. Hade problem med det själv efter mina första samlag (det var dock mest klåda och sveda). Men det kombinerat med att du inte var tillräckligt uppvärmd låter mest troligt.

Säg till honom att ta det lugnt!

ja, tycker själv det låter mest troligt med att jag inte är uppvärmd. Men det är bara det att det gör så jävla ont nu efteråt så man blev ändå lite rädd eftersom alla man snackat med har bara haft ont tre-fyra dagar efteråt och inte känt av den smärtan jag känt av. Han måste definitivt ta de lugnt från med nu ! haha
Citera
2012-01-05, 20:43
Medlem
urinvägsinfektion får man antibiotika mot på värdcentral etc. sök läkare om det inte gått över med huskurer, tex mycke vätska på en vecka eller så, el om det är outhärdligt. (Man får kissa i en burk bara så kollar dom upp vad det är för antibiotika som behövs. inget konstigt.)

kan va bra å kissa efter man haft sex för å undvika å få det om man har tendens att få uvi lätt. men då borde du nästan fått det tidigare i livet oxå, inte plötsligt nu efter sex bara.

tror som sagt på svamp (kolla m ungd mott el vårdc) alt kass kille helt enkelt, eftersom det går över efter ett tag så är det senare mest troligt, faktiskt.

du kan ju prova ev allergi med en kondom på ditt eget finger när du smeker musslan. då vet du ju säkert om det är hans "behandling" eller kondomen som du inte tål...

(har för mig jag var lite "öm" i musslan de första två-tre dagarna efter samlag 1 och 2. men inte så det gjorde ont. gjorde inte ont under tiden heller.. Men jag kan ju ha förträngt det lite också under där här 17åren som gått sen dess... )
Senast redigerad av Siaso 2012-01-05 kl. 20:46.
Citera
2012-01-05, 20:44
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woodwell
Håller med. Fick inte heller ont första gången.
Själv var jag besviken på att det knappt kändes någonting första gången XD
Citera
2012-01-05, 20:45
Medlem
Jag fick också ont under lång tid efter! Kanske inte så lång tid men ändå! Jag tror det beror på att jag var nervös och dessutom inte tillräckligt våt. Sedan hjälpte det ju inte att killen kunde hålla på väldigt länge så jag var nästan alltid öm 2-3 dagar efter sex och inte bara när jag förlora oskulden
Citera
2012-01-05, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miniapan
Jag fick också ont under lång tid efter! Kanske inte så lång tid men ändå! Jag tror det beror på att jag var nervös och dessutom inte tillräckligt våt. Sedan hjälpte det ju inte att killen kunde hålla på väldigt länge så jag var nästan alltid öm 2-3 dagar efter sex och inte bara när jag förlora oskulden

Ja! jag kände verkligen en ömhet också precis efteråt och dagen efter.. Men ömheten gick bort nu svider det bara det är riktigt jobbigt alltså! Nästan så ont så man inte ens vill ha sex igen för man e beredd på att få den smärtan efteråt igen. För det känns inget under sexet!
Citera
2012-01-05, 20:50
Medlem
woodwells avatar
Citat:
ja, tycker själv det låter mest troligt med att jag inte är uppvärmd. Men det är bara det att det gör så jävla ont nu efteråt så man blev ändå lite rädd eftersom alla man snackat med har bara haft ont tre-fyra dagar efteråt och inte känt av den smärtan jag känt av. Han måste definitivt ta de lugnt från med nu ! haha
Det bästa är om du slutar jämföra dig med hur andra mår efteråt, eftersom att alla är olika. Speciellt när det kommer till just sex! Du kanske har en känsligare slida och den du låg med kanske hade större kuk än den du jämför dig med. Så oroa dig icke!

EDIT: Tänk dig att det blir som ett skavsår. För friktionen är ju väldigt hög, och om du då inte är så våt så blir det ju sveda och irriterat
Citera
2012-01-05, 21:05
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5137
Källa på det tack.

Källa på vad?

Tyvärr hittar jag bara aftonbladet som källa på spermaallergin just nu, så du får ta det med en nypa salt: http://www.aftonbladet.se/halsa/cancer/astmaallergi/article457223.ab Som jag förstått är det inte sperman per se som är problemet utan den pH-obalans som det orsakar, vilket kan ge problem för kvinnor med känsligt underliv.

Symptomen för vestibulit är ofta mer vaga, men om du googlar lite ser du att vestibulit generellt benämns i samband med upprepad smärta under samlag, och inte vid enstaka tillfällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in