urinvägsinfektion får man antibiotika mot på värdcentral etc. sök läkare om det inte gått över med huskurer, tex mycke vätska på en vecka eller så, el om det är outhärdligt. (Man får kissa i en burk bara så kollar dom upp vad det är för antibiotika som behövs. inget konstigt.)
kan va bra å kissa efter man haft sex för å undvika å få det om man har tendens att få uvi lätt. men då borde du nästan fått det tidigare i livet oxå, inte plötsligt nu efter sex bara.
tror som sagt på svamp (kolla m ungd mott el vårdc) alt kass kille helt enkelt, eftersom det går över efter ett tag så är det senare mest troligt, faktiskt.
du kan ju prova ev allergi med en kondom på ditt eget finger när du smeker musslan. då vet du ju säkert om det är hans "behandling" eller kondomen som du inte tål...
(har för mig jag var lite "öm" i musslan de första två-tre dagarna efter samlag 1 och 2. men inte så det gjorde ont. gjorde inte ont under tiden heller.. Men jag kan ju ha förträngt det lite också under där här 17åren som gått sen dess...

)