2012-01-05, 17:38
Medlem
Vet någon när Nordiska kompaniet göteborg har sin rea? rean börjar på lördagen tror jag med jag har ett kort så skall gå på förturs dagen men vet inte vilken dag den är :S hjälp mig
Citera
2012-01-05, 18:00
Medlem
Rean startar fredag 6/1, med svart nyckel har man för-förtur mellan klockan 10 och 12.
Efter 12 släpps vit nyckel in.

Hoppas det hjälpte!
Citera
2012-01-05, 21:58
Medlem
Du borde ha fått en inbjudan och där står datum och tid.
Citera
2012-11-28, 22:21
Medlem
Dalmores avatar
Hallå! Jag undrar om man som NK "Nyckelkund" måste handla för X antal kronor per år för att behålla sin medlemsnivå det kommande året, eller kvarstår sin medlemsnivå år efter år?
Citera
2012-11-28, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalmore
Hallå! Jag undrar om man som NK "Nyckelkund" måste handla för X antal kronor per år för att behålla sin medlemsnivå det kommande året, eller kvarstår sin medlemsnivå år efter år?

Har du svarta kortet och inte kommer upp i tillräcklig summa så blir du vit nyckelkund igen. Har du det vita och handlar för mer än 10 000 kr(tror jag) så slipper du avgiften som du debiteras annars.
Citera
2012-11-28, 22:28
Medlem
Dalmores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JS-
Har du svarta kortet och inte kommer upp i tillräcklig summa så blir du vit nyckelkund igen. Har du det vita och handlar för mer än 10 000 kr(tror jag) så slipper du avgiften som du debiteras annars.

Jaså, där ser man! Blir nämligen svart nyckelkund väldigt snart, men att behöva samla ihop 35000(?) poäng varenda år för att behålla sin grad, verkar inte så kul.

Tack!
Citera
2012-11-28, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalmore
Jaså, där ser man! Blir nämligen svart nyckelkund väldigt snart, men att behöva samla ihop 35000(?) poäng varenda år för att behålla sin grad, verkar inte så kul.

Tack!

Jag tror att man kan beställa typ tvillingkort eller liknande, så om du har någon familjemedlem(eller kompis för den delen) som handlar där så kan ni ju dela kort. Fast ni har varsitt kort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in