2005-01-30, 11:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Efva Attling. Först Niklas Strömstedt och sen Eva Dahlgren, det kallar jag att gifta sig till berömmelse.

<--så du menatr att hon inte har legat etta på svenska topplistan redan innan hon var gift med dessa två?
Citera
2005-01-31, 11:47
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenisvart
<--så du menatr att hon inte har legat etta på svenska topplistan redan innan hon var gift med dessa två?

Suck, menar du att den kända svenska gruppen x-models med en (1) känd låt skulle fått henne till den kändis hon ändå är idag?! Det tror ju inte jag. Men du kanske rentav tycker det är Niklas Strömstedt och Eva Dahlgren som åkt snålskjuts på henne?
Citera
2005-01-31, 12:59
Medlem
L.Skugges avatar
Eva Braun gick sängvägen.
Citera
2005-01-31, 15:49
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Suck, menar du att den kända svenska gruppen x-models med en (1) känd låt skulle fått henne till den kändis hon ändå är idag?! Det tror ju inte jag.

Mja, visst fanken var Efva Attling kändis på egen hand långt innan hon träffade Niklas Strömstedt. Hon var trots allt en av Sveriges största fotomodeller och figurerade flitigt på både Vecko-Revyns och Damernas Världs omslag, och ute på kändisjippon i vimlet, vecka efter vecka. En trogen modell på Sighsten Herrgårds Alexandrakvällar "Sigges Cirkus" m.m.. Och detta var INNAN hennes singel ens var påtänkt.

Förmodligen hade hon varit glömd idag om hon inte hade hakat på tönten Niklas och sedan Eva Dahlgren, men saken kvarstår: Efva Attling hade ett eget namn långt innan dess.
Citera
2005-01-31, 15:52
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av son_of_sodom
E-typen var glad i att försöka fixa andra brudar och inte blyg att göra det framför Hardenborg. Träffade en dam för många år sen som han tjatat som ett litet barn framför inne på Cafe Opera om att få telefonnumret eller att hon skulle ta hans nummer. Minns inte vilket, men hon tyckte det var pinsamt och bad honom gå. Pinsamt för Hardenborg stod inte långt borta och bara tittade. Det var många år så jag minns inte den exakta historien. Hon är inte heller kändis, men jag ville bara dela med lite kuriosa till mina vänner på Flashback.

Jo, men Catherine H. är öppet bisexuell, så det var nog inte otänkbart att de raggade tjejer för gemensamt bruk. Historian om Lotta Lindwall, Catherine Hardenborg och Jokso är ju rätt känd, annars...
Citera
2005-01-31, 16:34
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Jo, men Catherine H. är öppet bisexuell, så det var nog inte otänkbart att de raggade tjejer för gemensamt bruk. Historian om Lotta Lindwall, Catherine Hardenborg och Jokso är ju rätt känd, annars...
Den historien har i a f jag inte hört - berätta gärna !
Citera
2005-02-01, 01:30
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Mja, visst fanken var Efva Attling kändis på egen hand långt innan hon träffade Niklas Strömstedt. Hon var trots allt en av Sveriges största fotomodeller och figurerade flitigt på både Vecko-Revyns och Damernas Världs omslag, och ute på kändisjippon i vimlet, vecka efter vecka. En trogen modell på Sighsten Herrgårds Alexandrakvällar "Sigges Cirkus" m.m.. Och detta var INNAN hennes singel ens var påtänkt.

Förmodligen hade hon varit glömd idag om hon inte hade hakat på tönten Niklas och sedan Eva Dahlgren, men saken kvarstår: Efva Attling hade ett eget namn långt innan dess.

Okej, jag tar tillbaka det jag sa. Hade inte en susning om att hon gjort det som du skriver, har aldrig ens hört talas om "Sigges Cirkus" men det kanske jag inte är ensam om.....
Citera
2005-02-01, 10:31
Medlem
Marilyn Monroe
Citera
2005-02-01, 23:15
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darth
Marilyn Monroe
Njae... hon strulade väl mest runt Efter att hon blivit känd...
Citera
2005-02-02, 11:34
Medlem
Citat:

Åh fan ... men som föregående talare vill jag gärna höra den historian!
Citera
2005-02-02, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulltext
Madonna! I början av sin karriär så dejtade hon DJs, producenter mm. Alltid väldigt vältajmat. När hon skulle satsa på sin skådiskarriär så råkade Sean Penn finnas där.

Precis, och därefter gick hon vidare till Warren Beatty och Guy Ritchie.
Citera
2005-02-03, 10:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hemlige Mårten
Var det inte Christina Aguilera som erkände att hon gjort de!?
Hon är ett av de värsta ludren i showbiz så tro inte att hon gjorde någon uppoffring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in