Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-01-17, 14:54
  #1
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Som rubriken vilka kändisar känner du till som gått sängvägen? Sångerskan Lisa Nilsson, tror ni hon fick smaka Billy Butt-påle som tack för hjälpen?
Citera
2005-01-17, 15:13
  #2
Medlem
-jOE!s avatar
Garanterat!
Citera
2005-01-17, 15:15
  #3
Medlem
sekazzs avatar
Darin och Peter Swartling?
Citera
2005-01-17, 15:17
  #4
Medlem
derangeds avatar
Många, många har gökat sig till sina "kändisskap"
Ms Silvstedt och systrarna Graaf är väl två lysande, blonda exempel.

Hur många av alla pop-donnor har inte smakat lite skivbolagschefskotte under bordet?
Oändligt många antagligen. Med tanke på hur djävulskt kass man kan vara idag som artist och ändå få kontrakt så måste det ju vara andra "talanger" som man besitter.

Ska fundera på ett gäng kandidater och återkomma.
Citera
2005-01-17, 15:33
  #5
Medlem
Churchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
Många, många har gökat sig till sina "kändisskap"
Ms Silvstedt och systrarna Graaf är väl två lysande, blonda exempel.

Hm. Fröken Silvstedt tror jag inte behövde knulla med Bingo för att komma med i Slitz när det begav sig. Jag tror inte varken Bingo eller Mats Drougge skulle tveka för att ge Bollnäsbruden en omgång, men snarare såg de den ekonomiska succén – och Victoria är inte så korkad som man kan tro...

Systrarna Graaf är en annan femma. Hannah var ju ihop med sin "manager" Peter när hon breakade (han var för övrigt en riktig loser som lyckades hitta en förortsjänta med stora lökar och ett fuck-me-face), men vem skulle hon ha fått lägga upp sig för? Samme Drougge? Nja. Jag vet att hon fick skriva på ett riktigt slavkontrakt inför första plåtningen (tror hon fick 3000:- för jobbet, gav upp ALLA framtida rättigheter till bilderna/publicering & skulle vara Slitz trogen i minst 3 år), men nja.
Syster Magda jobbade ju som receptionsbrud på reklambyrå när hon upptäcktes av Café – när man såg "dubbelpotentialen"...
Citera
2005-01-17, 17:30
  #6
Medlem
Ned Seagoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
Ms Silvstedt och systrarna Graaf är väl två lysande, blonda exempel.

Jag får det till tre förstås... :smart:
Citera
2005-01-17, 17:33
  #7
Medlem
Anitra Steen.
Citera
2005-01-17, 18:15
  #8
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-man
Anitra Steen.
Svennis? Träffade en engelsman och pratade lite fotboll.. Kom in på Svennis och jag säger "skamligt att en svensk ska behöva lära er hur man spelar fotboll" varpå han säger " He has only teach us one thing, and that´s how to fuck"
Citera
2005-01-17, 19:28
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Svennis? Träffade en engelsman och pratade lite fotboll.. Kom in på Svennis och jag säger "skamligt att en svensk ska behöva lära er hur man spelar fotboll" varpå han säger " He has only teach us one thing, and that´s how to fuck"

Fan, har han satt på henne också? Han gängar allt med två ben verkar det som.
Citera
2005-01-17, 19:37
  #10
Medlem
jobes avatar
Åsnan Linda Isacsson bara måste ha knullat sig till framgången. Dummare och mer okarismatisk människa är svår att hitta. Ja,det var den Linda som bar ut storbildstv:n i trappuppgången när hon dammsög
Citera
2005-01-17, 19:39
  #11
Medlem
Anitra Steen gängade GP när styrelsen för Systembolaget fick avgå.
Styrelsen ville avsätta Steen pga att hon slösat enorma mängder pengar på dåligt förberedda ombyggnader som måste göras om allihop. (hon var kompis med konsulten som utredde...)

Styrelsen fick då avgå, med motiveringen att de inte var med på Steens linje om att modernisera butikerna och tillgängligheten.

Det är bara det, att det var styrelsen som tog fram direktiven för ändrad inriktning, och rekryterade Steen för att genomföra den.
Citera
2005-01-17, 19:43
  #12
Medlem
f_strongbads avatar
den här Denise Lopez då??
tycker jag kvalar in
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback