Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Vi rasister har uttömmande och ibland upprepade gånger svarat på frågor från er mångkulturalister i tråden "Fråga Rasisterna". Jag tänkte se om mångkulturalisterna är lika tillmötesgående som oss rasister, och om de kan svara lika utförligt som vi har gjort. Det finns nämligen ett par saker som vi rasister vill ha reda på om hur NI tänker och resonerar också. Jag kan börja med en enkel fråga:
Är ni medvetna om att invandringen från balkan-, arab- och negerländer ökar brottsligheten i landet? Om nej, anser ni att så inte är fallet? Om ja, hur är det tänkt att detta - rent konkret - ska lösas?
Finns det några vita länder på jorden som har lyckats komma tillrätta med detta problem? Om inte - hur ska Sverige klara det?
Som sagt, konkreta förslag till lösningar efterlyses.
NOT: jag förutsäger också att denna tråd aldrig kommer att komma i närheten av Fråga Rasisterna. Och vet ni varför jag kan förutspå detta? Jo, därför att ni mångkulturalister hatar att behöva svara på raka frågor, och ni hatar att behöva förtydliga vad NI står för. Kanske saknar ni övertygelse, kanske står ni egentligen inte för något? Vi får väl se.
Bevisa mig gärna fel angående min förutsägelse.
Jag skulle nog vilja kalla mig för "mångkulturist" om ni så vill. Men tror att jag antagligen kommer rösta på SD 2014.
Jag kan svara på alla dina frågor genom att säga att jag är emot flyktingsinvandring som det ser ut idag. Men annars tycker jag att vem som helst ska kunna komma in i Sverige. Jag är
generellt för tanken om fri invandring men inser att det inte fungerar i Sverige.
Jag skulle önska att man bara tog in invandrare som redan fått ett jobb i Sverige, alternativt bara tog in väl utbildade invandrare. Sen skulle jag också vilja se ett språkkrav, i alla fall i engelska. Jag tror att kunna kommunicera är det absolut viktigaste om man ska kunna få ett jobb.
En del väljer att kalla mig rasist i alla fall vilket är dumt. Jag, till skillnad från de riktiga rasisterna inser att det är omgivningen som skapar människan.
Hoppas det var ett bra svar nog för er rasister, peace.