2012-12-04, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSSAH
Vet inte om ssuherrljunga svarade på detta men - varför anser ssuherrljunga att mångkultur och rasblandning skulle funka i Sverige/Europa men inte anser att den funkar i Afrika där "den vite mannen drog upp kartgränser med linjaler" vilket enligt ssuherrljunga skapade problem och oro. Varför anser ssuherrljunga att exakt samma process som orsakar problem där borta skapar rikedom och glädje här?

Eftersom vi har ett samhälle och system som är organiserat på så sätt att vi kan ta hand om problemen och lösa de på ett effektivt sätt. Hela välfärdsstaten är riggad för att förebygga och sätta folk i arbete. Nu behövs bara en bättre integrationspolitik.
Citera
2012-12-05, 13:14
Moderator
Diagorass avatar
Vad tycker mångkulturalisterna egentligen om utvecklingen i Malmö? Det är ju knappast en framgångsrik utopi vi har skapat i södra Sverige. Vad tycker ni "mångfaldsförespråkare" om denna artikel?

http://www.sydsvenskan.se/kultur--nojen/fredrik-ekelund-etniska-svenskar-foraktas/
Citera
2012-12-05, 16:03
Medlem
En fråga till er mångkulturalister som stödjer denna världsbild (dvs att det är okej att offra en människa för att en annan har det svårare):

Tar ni hand om/kommer ni att ta hand om era egna barn på samma sätt? Om er dotter exempelvis skulle bli våldtagen av en invandrare, kommer ni anse det vara okej eftersom våldtäktsmannen kanske hade dött om han hade stannat kvar i sitt hemland? Kommer ni avstå från att köpa ordentliga vinterkläder till era barn, och istället skicka en overall till ett fattigt barn i Sibirien där det ju är ännu kallare än i Sverige? Kommer mi tänka att barnet har ju leksaker på förskolan, och istället lägga julklappspengarna på att skicka leksaker till fattiga barn någonstans i världen? Kommer ni lägga all er extratid på att läsa läxor med grannens barn (som ju har dyslexi) eftersom ditt eget barn har så lätt för att lära?

På samma sätt kan man ju undra om ni självutnämnda goda mångkulturalister alltid sätter andra mer behövande människor framför er själva? Köper ni kläder till er själva när ni vet att det finns fattiga som går runt i samma trasor i åratal? Varför tar ni inte emot flyktingar eller uteliggare i era egna hem? Borde inte behovet av att uteliggaren får en egen säng (ex i ett hörn av vardagsrummet) vara större än er bekvämlighet och vilja att bo ensam/med familjen?

Med största sannolikhet tycker ni att dessa exempel är jättedumma. Anledningen till det är förstås att ingen vill offra sig själv och en alltför stor del av det man har (ex sparpengar, bostad, tid, trygghet, materiell standard) för någon annans skull. De flesta brukar nog kunna ge lite av sitt eget, men man vill att det ska vara på ens egna villkor och frivilligt.

Ändå är det precis så här ni ser på samhället. Människor ska offras "for the greater good". Alla (samhällen) som lyckats bygga upp något ska raseras för att andra inte har det lika bra.
Citera
2012-12-05, 17:23
Medlem
Nostradamus72s avatar
h
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Är det en mänsklig rättighet att få invandra till Sverige och andra länder för den delen?
Exempel. I Finland har irakiska män konstaterats 50x mer benägna att begå våldtäkt i Finland jämfört de infödda finska männen.
Detta innebär i praktiken att den inhemska befolkningen, finska kvinnor och flickor påförs våld importerat utifrån.
En del blir skadade, kanske psykiskt för resten av sina liv.
Detta påverkar även närstående, partners, familj etc.
I det fall Finland skulle försöka motverka att våldstäkter mot kvinnor eskalerar, arbeta för ökad kvinnofrid i samhället är det då lämpligt att i samband med denna strävan låta irakiska män invandra till Finland i stor mängd?
Är det då ett straff för männen i Irak att inte få invandra till Finland för bosättning?
Då ser vi fram mot ditt sakliga och klargörande resonemang kring detta utan att slingra dig förstås.

Ps, Den norska polisens statistik för överfallsvåldtäkter i Oslo känner du förstås redan till.

Det är naturligtvis fullständigt vanvettigt uppträdande av irakiska män och beter man så ska man förstås utvisas. Det är ju också viktigt att denna vetskap ta med i integrationsprocessen. Så här ska det naturligvis inte vara. Bara nyfiken på en sak. Hur har du kommit fram till denna siffran. Jag frågar inte efter källa. Jag frågar efter hur man räknat fram den. Kan du inte ge mig nyckeltalen.

Hur många irakier finns det i Finland.
Hur många våldtäkter har dessa begått.
Hur många finländare finns d?
Hur många våldtäkter har dessa begått?
Citera
2012-12-05, 17:41
Medlem
Nostradamus72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelivingrose
En fråga till er mångkulturalister som stödjer denna världsbild (dvs att det är okej att offra en människa för att en annan har det svårare):

Tar ni hand om/kommer ni att ta hand om era egna barn på samma sätt? Om er dotter exempelvis skulle bli våldtagen av en invandrare, kommer ni anse det vara okej eftersom våldtäktsmannen kanske hade dött om han hade stannat kvar i sitt hemland? Kommer ni avstå från att köpa ordentliga vinterkläder till era barn, och istället skicka en overall till ett fattigt barn i Sibirien där det ju är ännu kallare än i Sverige? Kommer mi tänka att barnet har ju leksaker på förskolan, och istället lägga julklappspengarna på att skicka leksaker till fattiga barn någonstans i världen? Kommer ni lägga all er extratid på att läsa läxor med grannens barn (som ju har dyslexi) eftersom ditt eget barn har så lätt för att lära?

På samma sätt kan man ju undra om ni självutnämnda goda mångkulturalister alltid sätter andra mer behövande människor framför er själva? Köper ni kläder till er själva när ni vet att det finns fattiga som går runt i samma trasor i åratal? Varför tar ni inte emot flyktingar eller uteliggare i era egna hem? Borde inte behovet av att uteliggaren får en egen säng (ex i ett hörn av vardagsrummet) vara större än er bekvämlighet och vilja att bo ensam/med familjen?

Med största sannolikhet tycker ni att dessa exempel är jättedumma. Anledningen till det är förstås att ingen vill offra sig själv och en alltför stor del av det man har (ex sparpengar, bostad, tid, trygghet, materiell standard) för någon annans skull. De flesta brukar nog kunna ge lite av sitt eget, men man vill att det ska vara på ens egna villkor och frivilligt.

Ändå är det precis så här ni ser på samhället. Människor ska offras "for the greater good". Alla (samhällen) som lyckats bygga upp något ska raseras för att andra inte har det lika bra.

Det kan ju vara relevanta frågor. Själv så köper jag en overall till min dotter, när hon växer ur den så ger jag antingen den till Emmaus eller till någon som behöver den i min släkt och bekantskapskrets. Om min dotter våldtas kommer jag förmodligen att klandra mannen och den miljö han vuxit upp i och vistats i. Jag tror inte jag kommer reflektera över huruvida han är invandrare eller inte.

Personligen tycker jag mina barn har tillräckligt med leksaker och jag försöker dela julklappspengarna mellan nyttiga ting till mina barn och skänka bort en del. Så tre bra böcker och 300 spänn till läkare utan gränser

Jag har ingen flykting boende hemma hos mig men jag har en utländska flicka som är föremål för hedersvåld från sin familj. Hon behövde hjälp och jag tyckte inte det var särskilt betungande att ha henne boendes hos mig. För övrigt går jag minus varje månad på henne då jag står för all mat, betalar en del räkningar samt ger henne extra pengar. Solidaritet i praktiken.

För övrigt skulle jag självklart hjälpa grannens barn med läxa om det fanns en sådant behov. Naturligvis inte på bekostnad av mina egna barn. Men kan jag dela på insatsen så är det väl bra.
Citera
2012-12-05, 17:59
Medlem
Nostradamus72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diagoras
Vad tycker mångkulturalisterna egentligen om utvecklingen i Malmö? Det är ju knappast en framgångsrik utopi vi har skapat i södra Sverige. Vad tycker ni "mångfaldsförespråkare" om denna artikel?

http://www.sydsvenskan.se/kultur--nojen/fredrik-ekelund-etniska-svenskar-foraktas/

Jag tycker utvecklingen i Malmö i mångt och mycket är katastrofal. Det finns en del bra ting i Malmö och ofta framställs Malmö i sämre dager än verkligheten men det finns mycket som är riktigt dåligt. Jag har aldrig förstått vinsten med att människor ska samlas i ghetton. Jag har mött mammor som efter tio-femton år knappt kan ett ord svenska och som vi har behövt ha tolk till. Vad fan är det för integration? Jag tycker också det är helt oacceptabelt att svenskar trakasseras för att det är svenskar, precis som det är förkastligt att man kastar sten på somaliska kvinnor i Tomelilla. Rasism är inte okej, oavsett vem som står för den. Jag tycker också att det är för jävligt att det finns flickor som våldtas, trakasseras eller kastas ut från balkongen för att de vill leva fritt.

Malmö måste komma tillrätta med det här. Polis, socialtjänst, skola, föräldrar, religiösa ledare och andra viktiga vuxna måste sätta ner sin fot och säga att det här och det här är fan i mig inte okej. Jag har träffat många etniska svenskar och svenskar med utländsk härkomst som tycker att många ungdomar och vuxna, svenskar och invandrare beter sig som svin.

Man kan vara positiv till mångkultur och samtidigt vara kritisk mot vissa företeelser. Idioti är idioti, oavsett etnisk klädesdräkt.
Citera
2012-12-05, 19:22
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradamus72
h

Det är naturligtvis fullständigt vanvettigt uppträdande av irakiska män och beter man så ska man förstås utvisas. Det är ju också viktigt att denna vetskap ta med i integrationsprocessen. Så här ska det naturligvis inte vara. Bara nyfiken på en sak. Hur har du kommit fram till denna siffran. Jag frågar inte efter källa. Jag frågar efter hur man räknat fram den. Kan du inte ge mig nyckeltalen.

Hur många irakier finns det i Finland.
Hur många våldtäkter har dessa begått.
Hur många finländare finns d?
Hur många våldtäkter har dessa begått?
Hur många finländare finns det frågar du? Är du allvarlig i din iver att flytta fokus från själva frågeställningen? Var det så svårt för dig att bemöta inlägget trots över ett dygns betänketid?
Det är inte jag som kommit fram till siffran 50x de har de gjort i Finland alldeles själva och siffran är i själva verket ännu högre än 50x överrepresentation.Den är på drygt 52x=EXTREM ÖVERREPRESENTATION.
Du har fortfarande inte besvarat frågeställningen huruvida det är en mänsklig rättighet att få invandra till våra nordiska länder för jordens befolkning.
Är det en mänsklig rättighet för irakiska män att få invandra till t.ex. Finland?
Är det ett kollektivt straff för irakiska män i att inte få invandra till Finland då man har identifierat ett allvarligt samhällsproblem i samband med detta?

Kan du inte kommentera den norska polisens statistik över överfallsvåldtäkterna i Oslo när du ändå är i farten?
Samtliga överfallsvåldtäkter med känd gärningsman de senaste åren har begåtts av ICKEVÄSTLIGA INVANDRARE, 83st av 83=100%.DETTA KALLAS EXTREM ÖVERREPRESENTATION.
Tyvärr vet jag inte exakt hur stor Oslos befolkning är, hur många som är infödda norrmän, hur många procent som är invandrare, etnisk minoritetsfördelning, etc. etc.Du kanske kan ta fram siffror på detta?
Hur ser du på statistiken i Oslo med den exakta siffran på överfallsvåldtäkterna där? 100% ÄR EXTREM ÖVERREPRESENTATION.
Detta är f.ö. den norska POLISENS egna uppgifter. Kanske du ifrågasätter trovärdigheten i polisens uppgifter också?
Har du lösningen på detta till våra nordiska länders importerade samhällsproblem?Låt höra den, tack!
Citera
2012-12-05, 23:33
Medlem
Nostradamus72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Hur många finländare finns det frågar du? Är du allvarlig i din iver att flytta fokus från själva frågeställningen? Var det så svårt för dig att bemöta inlägget trots över ett dygns betänketid?
Det är inte jag som kommit fram till siffran 50x de har de gjort i Finland alldeles själva och siffran är i själva verket ännu högre än 50x överrepresentation.Den är på drygt 52x=EXTREM ÖVERREPRESENTATION.
Du har fortfarande inte besvarat frågeställningen huruvida det är en mänsklig rättighet att få invandra till våra nordiska länder för jordens befolkning.
Är det en mänsklig rättighet för irakiska män att få invandra till t.ex. Finland?
Är det ett kollektivt straff för irakiska män i att inte få invandra till Finland då man har identifierat ett allvarligt samhällsproblem i samband med detta?

Kan du inte kommentera den norska polisens statistik över överfallsvåldtäkterna i Oslo när du ändå är i farten?
Samtliga överfallsvåldtäkter med känd gärningsman de senaste åren har begåtts av ICKEVÄSTLIGA INVANDRARE, 83st av 83=100%.DETTA KALLAS EXTREM ÖVERREPRESENTATION.
Tyvärr vet jag inte exakt hur stor Oslos befolkning är, hur många som är infödda norrmän, hur många procent som är invandrare, etnisk minoritetsfördelning, etc. etc.Du kanske kan ta fram siffror på detta?
Hur ser du på statistiken i Oslo med den exakta siffran på överfallsvåldtäkterna där? 100% ÄR EXTREM ÖVERREPRESENTATION.
Detta är f.ö. den norska POLISENS egna uppgifter. Kanske du ifrågasätter trovärdigheten i polisens uppgifter också?
Har du lösningen på detta till våra nordiska länders importerade samhällsproblem?Låt höra den, tack!

Jag ifrågasätter gärna det. Den rapporten har fått en hel del kritik och till och med polisen menar att slutsatsen som drogs inte var helt korrekt. De säger: Grove generaliseringer om at Oslos voldtektsmenn er utlendinger og i hovedsak muslimer, er både feilaktig, utlistrekkelig og uheldig."

Men det råder likväl ingen tvekan om att det finns en klar överrepresentation och det är naturligtvis inte acceptabelt. Men polisen sa också "Flere av gjerningspersonene som begår overfallsvoldtekter, fungerer veldig marginalt. De er ofte arbeidsløse, og de kommer fra traumatiserte land". (forskning visar att överfallsvåldtäkter generellt har samma typ av gärningsmannaprofiler, oavsett etnisk härkomst).

Problemet är att denna typ av personer förekommer betydligt mer frekvent bland invandrare än hos svenskar. Det finns en större psykisk ohälsa bland invandrare än svenskar. Samtidigt som överrepresentationen är oacceptabel (även med en liknande koefficient som svenskar så är det ju oacceptabelt, våldtäkt är aldrig ok, oavsett etnisk härkomst).

När det handlar om det finska statistiken är det inte 52 gånger fler utan 16 gånger fler (naturligtvis oacceptabelt). Ca 0.5% av den irakiska gruppen begår våldtäkter under tidsspannet 2006-2009, dvs 99.5% begår inte våldtäkter. Jag tycker självklart inte att vi ska ta emot potentiella våldtäktsmän. Så det jag är intresserade av är naturligtvis att hålla dessa 0.5% borta från Sverige gränser. Du säger att det skall ske genom att vi blockar övriga 99.5% från att komma till Sverige. Jag tycker det är orimligt. Det motsvarar att vi skulle blockerar alla läskunniga i Sverige.

För övrigt är det ingen mänsklig rättighet att fly till Sverige, det är däremot en mänsklig rättighet att få skydd undan tortyr, förföljelse och annan inhuman behandling. I begreppet mänskliga rättigheter finns också att få sina asylskäl prövade enligt gällande lag, och att det skall ske på individuell basis. En synnerligen tilltalande rättighet.
Citera
2012-12-05, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pawo
Eftersom vi har ett samhälle och system som är organiserat på så sätt att vi kan ta hand om problemen och lösa de på ett effektivt sätt.
Hur uppkom denna organisering? Varför hopar sig problemen i dessa dagar då detta system är som mest utbyggt? Hur löser detta system dessa problem och vilka anser du problemen vara?
Citat:
Hela välfärdsstaten är riggad för att förebygga och sätta folk i arbete. Nu behövs bara en bättre integrationspolitik.

Är en lågintelligent neger mindre lågintelligent neger bara för att han jobbar på posten 9-17? Kommer Hassan skita i sin religion, kultur och sin syn på svenskar och svenska kvinnors leverne bara för att denne har ett jobb? Varför tror du att jobb är svaret på allting? Varför tror du integration skulle funka just här när den failar i exakt alla situationer oavsett tidsepok? Tror ni mångkulturalister att ni på något sätt är först med att försöka integrera mörka folkslag i vita samhällen och att utfallet utav detta inte är känt tidigare?

Ett mindre standardiserat etablissemangsvar tack. Konkretisera det du menar.

---------

Mångkulturalister saknar helt förmågan att inse vad det är som är byggstenarna i denna välfärd. Det är något som mystiskt hör ihop med jordplätten Sverige enligt dem. Någon mystisk kraft som inlandsisen lämnade efter sig som de första människorna hittade på backen och plockade upp. Därför får man hela tiden höra snacket om att "vi har ett ansvar mot fattiga i världen att ta hand om dem då våran rikedom är något som ramlat ned i skallen på oss från himlen och vi själva har ingen delaktighet i hur våran egen välfärd utvecklat sig".

Välfärdstaten är inget som är en bieffekt utav civiliserade och jobbvilliga människor som delar en etnisk, språklig och kulturell historia, det är något som bara kommer finnas oavsett hur mycket islamisering eller massivandring Sverige kommer tillåta och som försäkrar oss att alla medföljande problem kommer fixas utav sig själva bara folk får jobba.
Citera
2012-12-05, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradamus72
Jag tycker utvecklingen i Malmö i mångt och mycket är katastrofal. Det finns en del bra ting i Malmö och ofta framställs Malmö i sämre dager än verkligheten men det finns mycket som är riktigt dåligt. Jag har aldrig förstått vinsten med att människor ska samlas i ghetton. Jag har mött mammor som efter tio-femton år knappt kan ett ord svenska och som vi har behövt ha tolk till. Vad fan är det för integration? Jag tycker också det är helt oacceptabelt att svenskar trakasseras för att det är svenskar, precis som det är förkastligt att man kastar sten på somaliska kvinnor i Tomelilla. Rasism är inte okej, oavsett vem som står för den. Jag tycker också att det är för jävligt att det finns flickor som våldtas, trakasseras eller kastas ut från balkongen för att de vill leva fritt.

Malmö måste komma tillrätta med det här. Polis, socialtjänst, skola, föräldrar, religiösa ledare och andra viktiga vuxna måste sätta ner sin fot och säga att det här och det här är fan i mig inte okej. Jag har träffat många etniska svenskar och svenskar med utländsk härkomst som tycker att många ungdomar och vuxna, svenskar och invandrare beter sig som svin.

Allt jag hör när jag läser dina ord är:

Det är hemskans olyckligt att det uppstår våld när man släpper in hyenaklaner i lejonburen. Jag har hört många lejon döda hyenor och hyenor döda lejon men det är något vi måste få stopp på och det är olyckligt att det blir såhär. Jag hör fortfarande berättelser om hyenor som inte vill para sig med lejon efter 15 år i buren. Detta är något vi måste få stopp på med vattenslangar och elstängsel. Vi måste sätta ned foten och markera att nu måste hyenor och lejon leva fredligt sida vid sida!

Citat:
Man kan vara positiv till mångkultur och samtidigt vara kritisk mot vissa företeelser. Idioti är idioti, oavsett etnisk klädesdräkt.

Mångkulturellt våld har inget med idioti att göra. Brännskador när du leker med bensin och tändstickor är en naturlig följd utav en handling. Handlingen är idiotisk men själva brännskadan är naturlig. Invandring är idiotisk men när unga babbar gruppvåldtar en svennehora i ett mörk garage är en naturlig följd utav invandringspolitiken och inte självständigt idiotisk i sig.
Citera
2012-12-06, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSSAH
Hur uppkom denna organisering? Varför hopar sig problemen i dessa dagar då detta system är som mest utbyggt? Hur löser detta system dessa problem och vilka anser du problemen vara?

Är en lågintelligent neger mindre lågintelligent neger bara för att han jobbar på posten 9-17? Kommer Hassan skita i sin religion, kultur och sin syn på svenskar och svenska kvinnors leverne bara för att denne har ett jobb? Varför tror du att jobb är svaret på allting? Varför tror du integration skulle funka just här när den failar i exakt alla situationer oavsett tidsepok? Tror ni mångkulturalister att ni på något sätt är först med att försöka integrera mörka folkslag i vita samhällen och att utfallet utav detta inte är känt tidigare?

Ett mindre standardiserat etablissemangsvar tack. Konkretisera det du menar.

Först och främst så kan en "lågintelligent" (mätt med västerländska IQ test som baserar sig på den skolgång man tar till sig) bli smartare genom att helt enkelt utbilda sig. Allt hänger på hur samhället får personen ifråga att bli mer engagerad i sin egen integration. Skapar samhället inte förutsättningar för en bra integration (t.ex att man redan i flyktingförläggningen har en standartiserad syn på vad som krävs av flytningar) så kommer "negerns" vilja att integrera sig inte att öka. Han måste känna en inre vilja att bli integrerad. Annars kommer han (precis som alla andra människor skulle ha) sitta och lyfta bidrag.

Hassan kommer kanske inte att överge sin religion, då han är uppväxt med den, men Hassans barn kanske gör detta. Det är det vi ser när muslimska kvinnor i dagens skolor kastar av sig slöjan. Visst skapar detta problem då vissa familjer är extrema, men är man tillräckligt tydlig att detta inte tolereras i Sverige så löser man problemen.

Välfärdsstatens organisering tillkom inte på en dag, och den tillkom deffinitivt inte att en vit arisk herre med 300 i IQ skissade en design. Den kom till genom att en vanlig knegare ville ha det bättre och började bry sig om sina medmänniskor på jobbet.

Detta ledde till facken, som ledde till arbetarrörelsen som helt enkelt tvingade kapitalisterna att ge makten till folket. En splittring mellan folket är det värsta som kan ske för Sveriges överlevnad, för då far vi rakt ner in i skiten igen. Till sist kommer vi alla normala medelsvenssons få jobba för 5 kr i timmen och kapitalistjudarna som ni nationella gillar att kalla dem kommer att skratta gott åt oss.
Citera
2012-12-06, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pawo
Först och främst så kan en "lågintelligent" (mätt med västerländska IQ test som baserar sig på den skolgång man tar till sig) bli smartare genom att helt enkelt utbilda sig.

Har du källor på detta? Helst som berör stora populationer inom ett tidspan över relativt lång tid och inte namedroppa enstaka exempel på individnivå. Har usas och canadas negrer blivit lika intelligent som europeättade människor? Eller aboriginer i Australien? Eller Frankrikes MENA? Eller vill du kanske att vi ska anta att det är så medans vi fyller landet med irreversibelt många mörkerfolk medans vi springer rakt ut för kanten och hoppas på det bästa?

Svenskar må ha en rätt stark tradition utav bildning men den är ny och en väldigt stor del utbildar sig inte ens i några större mått. Utbildning är knappast hela svaret.

Citat:
Allt hänger på hur samhället får personen ifråga att bli mer engagerad i sin egen integration.

Tar man valet att flytta hit från sitt eget varma land så borde det vara bevis på engagemang att fortsätta engagera sig. Jag flyttar inte till Indonesien och sen förväntar mig att jag ska sitta på arslet och staten ska sköta resten. Du är blind som en apa om du inte ser att folket som invandrar hit bara är här för att sprida sitt levnadssätt, utnyttja svenskars naivitet och länsa skafferiet.

Citat:
Skapar samhället inte förutsättningar för en bra integration (t.ex att man redan i flyktingförläggningen har en standartiserad syn på vad som krävs av flytningar) så kommer "negerns" vilja att integrera sig inte att öka. Han måste känna en inre vilja att bli integrerad. Annars kommer han (precis som alla andra människor skulle ha) sitta och lyfta bidrag.

Varför ska krigsflyktingar integrera sig? Det är just det som definierar krigsflyktingar. Dom är inte här för att stanna och ska åka hem snarast de kan.

Citat:
Hassan kommer kanske inte att överge sin religion, då han är uppväxt med den, men Hassans barn kanske gör detta. Det är det vi ser när muslimska kvinnor i dagens skolor kastar av sig slöjan. Visst skapar detta problem då vissa familjer är extrema, men är man tillräckligt tydlig att detta inte tolereras i Sverige så löser man problemen.

Kvinnor är inte bärare och upprätthållare utav kulturer. Män är det. Kvinnor gör det man säger åt dem att göra. Kvinnor är mer villiga att förråda sitt ursprung. Här i väst utsätts de för massiv horpropaganda att kvinnor ska vara frisläppta, kvinnor ska göra karriär, kvinnor ska inte ha barn osv. Klart de tar efter.

Hassans barn(dvs hans söner) kommer inte släppa sitt ursprung utan kommer förkovra sig ännu mer i det. Det är en naturlig försvarsmekanism. Blattarnas avkommor i väst känner inte igen sig i våra samhällen, känslor som kan liknas med att de upplever det som förtryck och hat gentemot majoritetssamhället uppstår och de blir extremister. I västeuropa är detta högst vanligt. Dessa påbörjade sin massinvandring redan på 50-60-talet och än idag spottar dom på majoritetsbefolkningen och identifierar sig hellre som pakistaner, marockaner, araber osv osv.

Citat:
Välfärdsstatens organisering tillkom inte på en dag, och den tillkom deffinitivt inte att en vit arisk herre med 300 i IQ skissade en design. Den kom till genom att en vanlig knegare ville ha det bättre och började bry sig om sina medmänniskor på jobbet.

Välfärdsmodellen kom definitivt ifrån vita ariska högintelligenta herrar som skissade designer. Vad som gjorde skissen möjlig var dock tack vare vita homogena ariska medelintelligenta herrar vilket våra länder bestod utav på den tiden. Inte mångkulturellt patrask. Tror du simpla fabriksarbetare kan bygga stormakter? Nej, men dom gör det möjligt att vara en.
Citat:
Detta ledde till facken, som ledde till arbetarrörelsen som helt enkelt tvingade kapitalisterna att ge makten till folket. En splittring mellan folket är det värsta som kan ske för Sveriges överlevnad, för då far vi rakt ner in i skiten igen.

Så varför försöker ni splittra folket isf då? Ni vägrar se att det håller på att gå åt helvete, att lönerna sänks, arbetskraften blir splittrad och kapitalisterna låter urbefolkningen slåss med lågavlönade invandrare om jobben.
Citat:
Till sist kommer vi alla normala medelsvenssons få jobba för 5 kr i timmen och kapitalistjudarna som ni nationella gillar att kalla dem kommer att skratta gott åt oss.

Jag vill ha en stark arbetsklass, jag vill ha hög klassmobilitet, jag vill inte att världen skall styras utav pengar och rovgiriga kapitalister, jude eller inte. Och jag anser att vägen att gå är genom etnisk folkgemenskap vilket baseras på människans natur där det inte är tillåtet att sko sig på andra, inte genom rasnihilistisk kulturrelativistisk människofientlig marxistgoja som bara funkar i nått politikertal eller i nån twitterbok skriven utav hen-bögar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in