Citat:
Ursprungligen postat av billftw
Högst osannolikt. Hade du någon poäng? Är jag per automatik anti-vit om jag kan tänka mig icke-vitt uppehälle inom det som idag är Sveriges gränser?
Om det rör sig om några hundra eller några tusen icke-vita så är du inte per definition anti-vit, nej, men om du är för att flera hundra tusen, eller rentav miljoner, icke-vita ska få bo på nordmannamark, arbeta och leva här, och successivt öka sitt inflytande över politik, kultur, filosofi och allmänna samhällsströmningar, så leder det förr eller senare till vår undergång, och då är du en anti-vit fiende till de vita folken.