2012-02-08, 00:22
Medlem
Tycker den här tråden är lite diffus när man inte får lägga fram vilka som är svenskar som gillar mångkultur och när det handlar om blattar och negrer som vill höja sig själva eller få hit släktingar.

För mig är de mångkulturalister som bor i problemsområden de som är mest intressanta att höra åsikter av alltså svenska vita månniskor.
Citera
2012-02-08, 03:52
Medlem
markus120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Du komplicerar det helt i onödan så att ingen fattar vad du menar!
Du förvirrar bara dig själv och alla andra med dig. Vill man ha ett bra svar så ska en fråga inte vara mer än en rad. Och dina frågor är på minst 20 rader.

För enkelhetens skull så svarar jag med ett enkelt svar som svarar på allt svammel!
Jag vill ha ett demokratisk och öppet samhälle där individen får göra vad han vill.
Samhället kommer bli mer dynamiskt och spännande och därför kommer den att utvecklas.

Ditt folk har inget eget land så du kan inte ens förhålla dig till frågan. Men ifall vi skulle säga att ni fick ett land skulle det ju vara märkligt ifall ni tog in miljontals muslimska araber/turkar tills ni återigen stod under deras våld....
Citera
2012-02-08, 23:34
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markus120
Ditt folk har inget eget land så du kan inte ens förhålla dig till frågan. Men ifall vi skulle säga att ni fick ett land skulle det ju vara märkligt ifall ni tog in miljontals muslimska araber/turkar tills ni återigen stod under deras våld....

Av principiella skäl så brukar jag inte svara på hypotetiska frågor. Eftersom läsaren kan inte bedöma om jag ljuger eller talar sanning. Jag tycker det är orättvist mot de som följer debatten.
Jag använder därför min demokratiska rätt att inte svara på denna fråga.
Citera
2012-02-08, 23:50
Medlem
markus120s avatar
Citat:
Av principiella skäl så brukar jag inte svara på hypotetiska frågor. Eftersom läsaren kan inte bedöma om jag ljuger eller talar sanning. Jag tycker det är orättvist mot de som följer debatten.

Du tycker inte att det är ett enkelt val för dig att vilja ge ditt folk rätten att komma in i Sverige på bekostnad av att svenskar såsmåningom blir minoritet?

Vad har du att förlora? Du har ju allt att vinna, du är inte en mångkulturalist utan en etnocentrisk syrian som förespråkar den politik som är bäst för din förföljda stam, alltså deras rätt att fly undan muslimerna till rika och trygga Sverige. Du har ju ingen emotionell koppling till svenskarnas öde, ifall Sveriges ursprungsbefolkning försvinner eller inte är oväsentligt för dig som syrian.
Senast redigerad av markus120 2012-02-09 kl. 00:12.
Citera
2012-02-08, 23:52
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Nähä. Men i tråden "fråga rasisterna" kan du själv ställa de mest absurda fantasifrågorna och avkräva svar i tid och otid.
Det handlar inte om huruvida någon ska bedöma sanningshalten, det här är ett diskussionsforum.
Det är snarare en fråga om subjektiva ståndpunkter hos dem som tar ställning.

Förresten ger detta ett svar på min fråga huruvida mångkulturalisterna inte tycker om att svara på frågor. Detta har besannats ett stort antal gånger nu. Tack för det.
Citera
2012-02-08, 23:55
Medlem
Mad monks avatar
Citat:

Det hör till god sed att man svarar på frågor och det är ju det tråden är till för din dementa stackare.
Citera
2012-02-09, 17:01
Medlem
Citat:
Och samtidigt bombarderar du rasisterna med helt verklighetsfrämmande frågor om scenarion du fantiserar ihop, till exempel att utomjordingar ska komma och förinta alla svenskar och endast svenskar.
Hur tycker du det ser ut, du tycker inte det är lite fult?
Citera
2012-02-19, 13:01
Medlem
HighHitlers avatar
Är all fattigdom och kriminalitet de vitas fel?
Citera
2012-02-19, 14:24
Medlem
billftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighHitler
Är all fattigdom och kriminalitet de vitas fel?

Högst osannolikt. Hade du någon poäng? Är jag per automatik anti-vit om jag kan tänka mig icke-vitt uppehälle inom det som idag är Sveriges gränser?
Citera
2012-02-19, 15:05
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billftw
Högst osannolikt. Hade du någon poäng? Är jag per automatik anti-vit om jag kan tänka mig icke-vitt uppehälle inom det som idag är Sveriges gränser?
Om det rör sig om några hundra eller några tusen icke-vita så är du inte per definition anti-vit, nej, men om du är för att flera hundra tusen, eller rentav miljoner, icke-vita ska få bo på nordmannamark, arbeta och leva här, och successivt öka sitt inflytande över politik, kultur, filosofi och allmänna samhällsströmningar, så leder det förr eller senare till vår undergång, och då är du en anti-vit fiende till de vita folken.
Citera
2012-02-19, 15:29
Medlem
billftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannus
Om det rör sig om några hundra eller några tusen icke-vita så är du inte per definition anti-vit, nej, men om du är för att flera hundra tusen, eller rentav miljoner, icke-vita ska få bo på nordmannamark, arbeta och leva här, och successivt öka sitt inflytande över politik, kultur, filosofi och allmänna samhällsströmningar, så leder det förr eller senare till vår undergång, och då är du en anti-vit fiende till de vita folken.

Kedjan behöver inte se ut så. Om vi t.ex. frikopplar oss på alla sätt från Skåne så kan 10 miljoner Araber bo där utan att vi påverkas.

Man är alltså bara anti-vit, enligt mig, om man vill tvinga vita att försörja svarta. Dock inte om man tyglar sin hybris lite och erkänner att man som Norrlandsbo inte har rätt att styra över folk i Skåne. Om de kan bedriva en invandring utan att skada andra, så borde väl inget få stoppa dessa?
Citera
2012-02-19, 15:44
Medlem
chainmails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billftw
Kedjan behöver inte se ut så. Om vi t.ex. frikopplar oss på alla sätt från Skåne så kan 10 miljoner Araber bo där utan att vi påverkas.

Man är alltså bara anti-vit, enligt mig, om man vill tvinga vita att försörja svarta. Dock inte om man tyglar sin hybris lite och erkänner att man som Norrlandsbo inte har rätt att styra över folk i Skåne. Om de kan bedriva en invandring utan att skada andra, så borde väl inget få stoppa dessa?
Men är inte en hållning där vita förlorar något anti-vit? Du resonerar i termer av att svenskar ska överlämna territorium till främlingar, är inte det anti-vitt och anti-svenskt?

Är du etnisk svensk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in