• 1
  • 2
2012-01-02, 17:24
Medlem
reaktors avatar
En av mina grannar i mitt trapphus har sagt i trappen att någon har i saker i mitt vatten på min våning som ska göra så att jag blir hjärndöd och hamnar i leverkoma och när en läkare ska öppna magen för att bytta ut levern då kommer jag att dö.Och det hela ska enligt grannen hända om 2-3 veckor.Är det så att man kan göra så mot en persson utan att alla andra blir drabbade?Om man hamnar i leverkomma hur länge klarar man sig utan att bli hjärndöd? Enligt några vänner jag frågat så klan man inte bara göra så för då skulle alla i trapphuset bli drabbade.Borde jag ta kontakt med smittskyddsinstitutet?
Citera
2012-01-02, 17:42
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Din granne är schizofren.
Citera
2012-01-02, 17:46
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reaktor
En av mina grannar i mitt trapphus har sagt i trappen att någon har i saker i mitt vatten på min våning som ska göra så att jag blir hjärndöd och hamnar i leverkoma och när en läkare ska öppna magen för att bytta ut levern då kommer jag att dö.Och det hela ska enligt grannen hända om 2-3 veckor.Är det så att man kan göra så mot en persson utan att alla andra blir drabbade?Om man hamnar i leverkomma hur länge klarar man sig utan att bli hjärndöd? Enligt några vänner jag frågat så klan man inte bara göra så för då skulle alla i trapphuset bli drabbade.Borde jag ta kontakt med smittskyddsinstitutet?

Nu hänger jag inte riktigt med ?

Du TROR asså på det du skrivit ovan pga vad någon sjuk människa i din trapp sagt o därefter frågar FB om att NÅN-ninja har saker i ditt vatten o leverkoma+hjärndöd.....

Herre gud säger jag bara (Ateist)
Citera
2012-01-02, 17:54
Medlem
reaktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Nu hänger jag inte riktigt med ?

Du TROR asså på det du skrivit ovan pga vad någon sjuk människa i din trapp sagt o därefter frågar FB om att NÅN-ninja har saker i ditt vatten o leverkoma+hjärndöd.....

Herre gud säger jag bara (Ateist)
ja men jag tror inte att någon på fb har i saker i vattnet det är isf någon annan.
Citera
2012-01-02, 18:11
Medlem
Alla i trapphuset kommer påverkas, även din granne.

Tar du droger av något slag? Ens cb?
Citera
2012-01-02, 18:15
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Kontakta din vårdkontakt och be om en medicingenomgång.
Citera
2012-01-02, 18:50
Medlem
kvistlacks avatar
Sån't som händer hela tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av reaktor
...någon har i saker i mitt vatten på min våning som ska göra så att jag blir hjärndöd och hamnar i leverkoma och när en läkare ska öppna magen för att bytta ut levern då kommer jag att dö.

Tror inte dom bryr sig om att byta lever på dig om du är hjärndöd så du behöver inte oroa dig över det.

.
Citera
2012-01-02, 19:32
Medlem
Jahaudus avatar
Ja, du är paranoid nu igen. Tyvärr. Du, kolla här, detta är en annan tråd som du startat. Läs speciellt sista inlägget, som du själv skrev, på första sida.

https://www.flashback.org/t1712131
Citera
2012-01-02, 19:37
Medlem
prmanentwacks avatar
Nu verkar du ju inte ha en speciellt pålitlig källa öht. Varför skulle gubben veta en sån sak liksom?
Är du paranoid kan du ju helt enkelt köpa vatten på flaska i tre veckor..

Jag tror du kan vara lugn
Citera
2012-01-02, 19:55
Bannlyst
Ring aina!
Citera
2012-01-02, 22:09
Medlem
reaktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugeSackOfNachos
Alla i trapphuset kommer påverkas, även din granne.

Tar du droger av något slag? Ens cb?
Nej jag tar inte droger.
Citera
2012-01-02, 22:28
Medlem
reaktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvistlack
Sån't som händer hela tiden.

Tror inte dom bryr sig om att byta lever på dig om du är hjärndöd så du behöver inte oroa dig över det.

.
Blir man hjärndöd så fort någon hamnar i leverkoma eller hur många timmar kan gå utan hjärndöd som högst vid leverkoma?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in