Kunde tyvrr inte vara kvar online d jag sitter p jobbets dator, har rast en liten stund nu igen...
Men nej, jag vet, hade planerat resa och bokat biljett till Australien och var alldeles fr ivrig med att f slt min bil s jag frhastade mig lite. Alltid ltt att vara efterkok dock!
Han som skulle kpa bilen gde en firma vid namn "Autostyle", och jag kollade upp fretaget och det fanns registrerat p internet med org. nr. osv. Och killen fanns ocks med p internet som "bilfrsljare" p hitta.se
Kan slnga upp en bild p bilen nr jag kommer hem men jag vet inte om man kanske bryter mot ngra regler om man visar upp kontraktet med kparens personuppgifter m.m. p...? Polisen har killen i hktet i Trelleborg, och han har erknt att han bedragit mig (och en till p en Audi i samma veva), men han har ju sklart inte pengarna att betala mig med just nu. De han gav bilen till "vgade" han inte nmna namnen p d han tydligen r rdd fr sitt liv. S det hela har stannat upp lite nu, funderar p att ta kontakt med ngon advokat och se vilka mjligheter man har...?
Det jag tnkte var bara att snllt frga om ngon hr sett bilen, inte f ngon att tycka synd om mig!
Tack i alla fall!