2024-08-26, 12:38
Avstängd
slemhogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Fast på flashback har folk i 20 år klagat på att "många svenska kvinnor är med blattar". Finns trådar på detta tema som är startade 2007 och säkert ännu längre tillbaka.

Jag läste för sex-sju år sedan en man som bodde i någon stad i Tyskland som skrev att i den staden så var alla de tuffa, muskulösa unga männen nordafrikaner medan de tyska männen i samma ålder var spinkiga nördar. Anekdotisk bevisföring (precis som du gör), men om det är sant är det illa. Vita män behöver få tillbaka sin manlighet.

Dessa trådar var säkerligen startade mest av svenska flashback skribenter från lägre socoekonomiskt kllentel som bodde i utanförskapsområden och drägg förorter där de flesta invandrare höll sig runt 2007 och rasblandnng säkerligen börjat föreomma en del. Invandringen var inte alls lika påfallande då i samtlga områden som idag och denna omfattande rasblandnng syntes nte allmänna stadsbilden, arbetsplatser och kroglivet alls på samma sätt då som nu. Nu är det precs invandrare överallt i hela Stocholms området och man ser påfallande många svenska tjejer valt bort de flesta killar med status under medel. Det är väldgt påträngande och föreommer i rätt stor skala på krogen. ute på gatan. de flesta kontorsarbetsplatser jag varit på och kört ratsit/facebook på kvinnor i min ålder eller under samt socala kretsar till tjejer jag dejtat och deras vänner. Senaste är en kvinnilg 10 år yngre kollega som var intresserad av mig på ett jobb för många år sen såg jag blivt ihop med någon blatte på facebook bilden nu.
Citera
2024-08-26, 13:21
Medlem
Svenska män och kvinnor blir väl tillsammans med utlänningar i större utsträckning än någonsin?

Kvinnorna med araber och svarta. Männen med asiater och sydamerikanskor. En stor andel av vita svenskar verkar inte bry sig om ens egen etnicitet dör ut.
Citera
2024-08-26, 14:12
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezkimon
Svenska män och kvinnor blir väl tillsammans med utlänningar i större utsträckning än någonsin?

Kvinnorna med araber och svarta. Männen med asiater och sydamerikanskor. En stor andel av vita svenskar verkar inte bry sig om ens egen etnicitet dör ut.

Om det är till någon tröst så verkar tjejer som blir ihop med blattar och negrer vara de som i regel har lägst IQ. Kaka söker maka, som man brukar säga. Det kanske inte är så dåligt ändå i slutändan? Svenskarnas intelligens höjs selektivt genom att de med lägst IQ försvinner från genpoolen, så att man till slut kommer kunna mäta sig med ashkenazijudar i framtiden? Samtidigt kanske blattarnas IQ 85 förbättras också förhoppningsvis. Det viktiga för svenskarna är att se till att skjuta ut rasförrädarna och inte under några omständigheter acceptera avkomman som svensk.

https://i.postimg.cc/VYP3HsDq/GCn-Scemb-AAAKEZk.png
https://i.postimg.cc/FrCvq5fh/GCn-TG-qb-UAAx2-NZ.jpg
https://www.researchgate.net/publica...rracial_Dating
Citera
2024-08-27, 20:07
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slemhog
Dessa trådar var säkerligen startade mest av svenska flashback skribenter från lägre socoekonomiskt kllentel som bodde i utanförskapsområden och drägg förorter där de flesta invandrare höll sig runt 2007 och rasblandnng säkerligen börjat föreomma en del. Invandringen var inte alls lika påfallande då i samtlga områden som idag och denna omfattande rasblandnng syntes nte allmänna stadsbilden, arbetsplatser och kroglivet alls på samma sätt då som nu. Nu är det precs invandrare överallt i hela Stocholms området och man ser påfallande många svenska tjejer valt bort de flesta killar med status under medel. Det är väldgt påträngande och föreommer i rätt stor skala på krogen. ute på gatan. de flesta kontorsarbetsplatser jag varit på och kört ratsit/facebook på kvinnor i min ålder eller under samt socala kretsar till tjejer jag dejtat och deras vänner. Senaste är en kvinnilg 10 år yngre kollega som var intresserad av mig på ett jobb för många år sen såg jag blivt ihop med någon blatte på facebook bilden nu.

Det är svenska och andra västeuropeiska och nordiska män som feminiserats. Män ska vara ledare och kvinnor följare.

Kvinnors utgruppspreferenser går hand i hand med hur dominanta deras egna män är. Därav att italienska kvinnor i mindre utsträckning än germanska/anglo-saxiska kvinnor osv är ihop med rasfrämlingar trots stor andel rasfrämlingar i Italien.
Citera
2024-08-28, 21:00
Avstängd
slemhogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gladryss
Men vi kan nog vara lugna. Har vita och svarta knappt blandat sig med varandra i Sydafrika sedan 1650, och det har inte hänt i stor utsträckning i USA heller, lär inte vita rasen försvinna.

Det var förbjudet enligt lag att rasblanda i USA fram till mitten av 60-talet och socalt stigmatiserat enda till 80-90-talet som minskade förekomsten. Man fick inte ens ligga runt eller bo sambo på 70-talet i usa det var tabu. Det hindrade effektivt +95% av kvinnors rasblandning. I Sydafra fanns det apartheid fram till 1989 och förbud mot rasblandning samt segregation som bevarade den vita minoriteten.
Nu är det andra tider med 2a vågens feminism. Smartphones och nätdejting och alla pk-kampanjer tll invandres fördel under 2000-talet samt woke flmer där negrer är dataspecalister. chefer. hjältar och kvinnor kompetenta actonhjältar som spöar 3 (vita män)och flyger strdsflygplan. Med detta har kvinnors rasblandade ökat enormt bara senaste 15 åren.
Senast redigerad av slemhog 2024-08-28 kl. 21:04.
Citera
2024-08-29, 03:32
Bannlyst
Citat:
Det var förbjudet enligt lag att rasblanda i USA fram till mitten av 60-talet och socalt stigmatiserat enda till 80-90-talet som minskade förekomsten. Man fick inte ens ligga runt eller bo sambo på 70-talet i usa det var tabu. Det hindrade effektivt +95% av kvinnors rasblandning. I Sydafra fanns det apartheid fram till 1989 och förbud mot rasblandning samt segregation som bevarade den vita minoriteten.
Nu är det andra tider med 2a vågens feminism. Smartphones och nätdejting och alla pk-kampanjer tll invandres fördel under 2000-talet samt woke flmer där negrer är dataspecalister. chefer. hjältar och kvinnor kompetenta actonhjältar som spöar 3 (vita män)och flyger strdsflygplan. Med detta har kvinnors rasblandade ökat enormt bara senaste 15 åren.

Sant! Intressanta påpekanden. Jag säger inte emot.
Citera
2024-09-01, 18:40
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Kvinnors rasblandning har också ökat på grund av att vita män har feminiserats av samma krafter.
Citera
2024-09-28, 09:01
Moderator
pbos avatar
Trådar sammanfogade.

/mod
Citera
2025-07-28, 19:28
Avstängd
slemhogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Ja, jag vet inte varför svenska män inte vet hur man närmar sig en kvinna på ett normalt sätt som är helt naturligt utomlands. Har inte stött på samma fenomen när jag varit ute och rest eller bodde utomlands.

Men att tjejer ligger med blattar må vara hänt. De svenska killar som raggar försöker ju göra samma sak. Sen när det är dags för fast relation så väljer både män och kvinnor annorlunda än för snabba ragg.

Det beror på att vi haft selektion av olika gener i våra länder samt annan kultur.
Senast redigerad av slemhog 2025-07-28 kl. 19:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in