2024-08-21, 17:41
Medlem
DrWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Bra för dig, men anledningen att många svenska kvinnor är med blattar är för att de finner svenska män vara för "feminiserade och feministsika".

Håller inte med om det. Så kallade "Bad boys" däremot dras en del till och att dessa icke produktiva medlemmar av vårat samhälle råkar vara mestadels utlänningar är ett faktum. Eftersom du menar på att många svenska män är feminister så blir det väl rätt att anta att du innehar en stor sådan krets kring dig? Varför? Själv känner jag väldigt få om ens några feminister alls.
Senast redigerad av DrWang 2024-08-21 kl. 17:41. Anledning: typo
Citera
2024-08-21, 17:45
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrWang
Håller inte med om det. Så kallade "Bad boys" däremot dras en del till och att dessa icke produktiva medlemmar av vårat samhälle råkar vara mestadels utlänningar är ett faktum. Eftersom du menar på att många svenska män är feminister så blir det väl rätt att anta att du innehar en stor sådan krets kring dig? Varför? Själv känner jag väldigt få om ens några feminister alls.

Så här skriver en medlem i tråden om varför hennes rasförrädarkompisar är som dem är:

(FB) Allt vanligare att man ser blattar med svenska tjejer

Citat:
Jag har själv flera tjejkompisar som dejtar invandrarkillar framför svenska killar. Det är just män från Mellanöstern som de träffar, har som kk, vill vara ihop med osv. Jag frågade tre av dom förut om detta, dom sa så här:

1. Svenska killar är för mesiga och behandlar dem jämställt och "för försiktigt". Killar från mellanöstern är mer dominanta och bestämmande på ett "sexigt sätt".
Citera
2024-08-21, 20:28
Medlem
DrWangs avatar
Citat:
Så här skriver en medlem i tråden om varför hennes rasförrädarkompisar är som dem är:

(FB) Allt vanligare att man ser blattar med svenska tjejer

Jaha så du mer eller mindre agerar förstärkare då och spyr rätt ut på gemene man som har en annan erfarenhet eller åsikt då, jag förstår. Jag ska försöka ha det med mig att om någon skriver något negativt om etniska svenskar i ett inlägg så betyder det per automatik att majoriteten av svenska män är feminister enligt din logik.

Eftersom du verkar väldigt mån om den etniska svensken så förstår jag inte riktigt varför du med all din kraft väljer att aktivt göra jobbet åt dessa svensk fientliga människor men om det är din grej, att vara precis det du hatar "en rasförrädare" så får du lov att vara det, jag ska inte störa.
Citera
2024-08-21, 21:06
Medlem
Citat:
Det låter som att du har böjt dig för feminismen. Om du står upp mot feminismen som vi andra så kommer du få svenska tjejer. Svenska tjejer gillar inte män som är feminister.
Citat:
När blev negrer snygga?
Jag tror inte det har med att jag har böjt mig för feminismen, utan jag är väldigt lugn av mig i mitt DNA. Vi svenskar är ofta det.

Negrer må inte vara snygga men dom är ofta maskulina med en stor fysik. Kvinnor gillar sånt. Dom bryr sig inte så mycket om man är snygg eller inte.
Citera
2024-08-21, 23:20
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrWang
Jaha så du mer eller mindre agerar förstärkare då och spyr rätt ut på gemene man som har en annan erfarenhet eller åsikt då, jag förstår. Jag ska försöka ha det med mig att om någon skriver något negativt om etniska svenskar i ett inlägg så betyder det per automatik att majoriteten av svenska män är feminister enligt din logik.

Eftersom du verkar väldigt mån om den etniska svensken så förstår jag inte riktigt varför du med all din kraft väljer att aktivt göra jobbet åt dessa svensk fientliga människor men om det är din grej, att vara precis det du hatar "en rasförrädare" så får du lov att vara det, jag ska inte störa.

Jag vill ju tvärtom få svenska män att bli mer maskulina!
Citera
2024-08-21, 23:22
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezkimon
Jag tror inte det har med att jag har böjt mig för feminismen, utan jag är väldigt lugn av mig i mitt DNA. Vi svenskar är ofta det.

Negrer må inte vara snygga men dom är ofta maskulina med en stor fysik. Kvinnor gillar sånt. Dom bryr sig inte så mycket om man är snygg eller inte.

(FB) Många norska kvinnor tycker norska män är för jämställda och mjuka
Citera
2024-08-25, 20:29
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megapolarbear
Invandrartjejer från MENA kanske är Sveriges samtids största bortglömda folkgrupp.

Inte om feministerna får bestämma. Märta Stenevi ville ju att invandrarkvinnor från MENA skulle få förtur i jobb och så vidare, Märta Stenevi sa att svenska kvinnor bör flytta på sig.

Som tur är så är vår nuvarande regering inte feministisk och håller inte på med sånt där kvoteringstrams som gynnar invandrarkvinnor.
Citera
2024-08-25, 20:32
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slemhog
Är du blind/full?

Här i Stockholms området, på gatan när jag åker runt med bilen och på mina senaste arbetsplatser är de vanligt med svenska tjejer som går runt med blattar eller skaffat barn me dom, även bland akademiker. Nästan så fort jag går utanför dörren ser jag ibland en svensk tjej med en babbe gå runt eller hålla hand.
Även en del svenska män tar utlänningar, b la min förra chef vid 50+ ålder skaffat barn med någon sydamerikansk tjej samt flera andra yngre svenska tjejer på kontoret.
Kollar man på ratsit i olika lägenhetshus vilka som bor i lägenheter, relativt vanligt svensk tjej med någon utomeuropeiskt namn.
Ja bedömer minst 20% av svenska tjejer har en utländsk pojkvän/make nu. Hur många som ligger runt me dom vet jag inte, men säkert omfattande.

Jag minns när jag var ute körde med bilen kl 03-04 på natten i centrala Stockholm för några år sen när det börjar ljusnade, såg typ 4-5 par på raken på väg hem i natten, svenska tjejer med något arabiskt liknande kille i släptåg. Hårt att se.
När jag var på strandvägen och promenade i folkhavet förra sommaren, var de påfallande många nordiska tjejer med utomeuropeiska araber och en del fall negrer.
För 20 år sen, när jag var mer i nattlivet, stan, skolor eller jobb såg jag nästan aldrig svenska tjejer med någon invandrare, detta har ökat kraftigt sen typ år 2010-2012 och har blivit vanligare och vanligare sen dess. Nu är det en katastrof.

Fast på flashback har folk i 20 år klagat på att "många svenska kvinnor är med blattar". Finns trådar på detta tema som är startade 2007 och säkert ännu längre tillbaka.

Citat:
Merparten av de svenska män som är intressanta för svenska tjejer nuförtiden, är trendiga statuskillar, med välavlönat jobb och bostadsrätt i rätt läge och massa sköna grabbgäng som polare samt sociala sköna killar med självförtroende och massa vänner eller machokillar, resten har de mer eller mindre svårt med tjejer eller blir incel nu.
Blyga, osäkra, mindre attraktiva, flintisar, få vänner, introverta, arbetare, arbetslösa, kärleksfulla, för omanliga svenska killar går ofta bort, då väljer speciellt arbetsklassens tjejer en tuffare babbe istället relativt ofta.

Dumma naiva svenne som förnekar verkligheten för må lite bättre.

Jag läste för sex-sju år sedan en man som bodde i någon stad i Tyskland som skrev att i den staden så var alla de tuffa, muskulösa unga männen nordafrikaner medan de tyska männen i samma ålder var spinkiga nördar. Anekdotisk bevisföring (precis som du gör), men om det är sant är det illa. Vita män behöver få tillbaka sin manlighet.
Citera
2024-08-25, 22:10
Medlem
Citat:
Inte om feministerna får bestämma. Märta Stenevi ville ju att invandrarkvinnor från MENA skulle få förtur i jobb och så vidare, Märta Stenevi sa att svenska kvinnor bör flytta på sig.

Som tur är så är vår nuvarande regering inte feministisk och håller inte på med sånt där kvoteringstrams som gynnar invandrarkvinnor.

Problemet blir ju att typ 90% av dem då går hemma på bidrag istället. Resterande 10% jobbar inom vården eller eller förskolan. Ingen bra business. Plus att alla tjejer är fula med musseslöjan.
Citera
2024-08-25, 22:20
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megapolarbear
Problemet blir ju att typ 90% av dem då går hemma på bidrag istället. Resterande 10% jobbar inom vården eller eller förskolan. Ingen bra business. Plus att alla tjejer är fula med musseslöjan.

Så du är inte längre en vit riddare för muslimska kvinnor?
Citera
2024-08-25, 23:55
Medlem
Citat:
Så du är inte längre en vit riddare för muslimska kvinnor?

Du verkar själv ha projicerat någon sorts värdering i mitt uttalande. Bara för att muslimska kvinnor, kanske ffa. unga sådana, är en bortglömd demografi så betyder det inte att jag ömmar för dem - jag hade helst av allt sett dem, och alla deras män, på en flygbuss till väg till planet hem. Men det förändrar inte det faktum att många av dem från tidiga tonår är fast i en kultur som gör livet surt för dem, alltmedan de befinner sig i ett land och runt ett folk vars kvinnor slipper alla deras måsten. Det måste vara en jobbig verklighet, och det talas inte mycket om dem. Det är allt jag säger, sen hur du vill värdera det skiter jag i, mannen.
Citera
2024-08-26, 04:20
Medlem
E-Mac.s avatar
Jag vet inte om det är så vanligt precis, åtminstone inte bland de som räknas.

Det blir som ingen framtid för de där tjejerna ändå, så de förlorar allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in