Citat:
Ursprungligen postat av endure
Jo, det är de väl. De flesta av mina vänner drack inte alkohol innan 18, som jag, och knappt efter för den delen.
Bromma, Stockholm.
Det förstås. Jag går dock inte in på just drogforumet som sådant, jag ser trådarna som kommer upp under "nya ämnen".
Skulle någon kunna säga om det är relativt "lätt" att få tag på droger? Om man befinner sig på plattan i Stockholm, finns det verkligen folk som säljer grejer där, eller är det inskränkt till mysko bakgator?
Om du bor i Bromma och känner Brommafolk kan jag lova dig att det inte är några som helst problem att få tag i droger. Inte från "Brommabor" kanske, men de väldigt många "känner någon, som känner någon" som kan få fram det mesta. Är mellan 20-30 och introducerades till weed från mina Brommavänner. Skulle vilja påstå att det är väldigt vanligt att folk röker gräs och det hör inte till ovanligheterna att folk tar lite annat också. Det bör dock tilläggas att det sköts på ett väldigt snyggt sätt då det inte är något man skyltar med.
Om du vill veta hur man hittar grejer så är det lättast att börja prata om cannabis med jämnåriga, av dem som inte verkar så superanti kan du ställa följdfrågor om de röker på ett vänligt inställt sätt för att sedan ta diskussionen vidare till nummer till kranar. Om du väl börjar röka kommer du märka vilka i din närhet som sysslar med sådant och har du väl skaffat dig ett litet nätverk med vänner och kranar kommer du kunna få tag i det mesta genom "någon som känner någon"