Nu när jag har hunnit återhämta sig efter nyår söker jag Flashbacks graviditets expertis.
Igår kväll på nyårsafton lyckades jag få hem en fin tös. När vi begav oss till sängs för att avsluta kvällen med lite 2012-sex berättade hon att hon inte tog något preventivmedel.
Jag letade därför upp en kondom och samlaget började. När jag väl kom slängde jag givetvis av kondomen men det var fortfarande mycket kåthet i stunden så det fortsatte med att hon fick oralsex och lite fingring.
I det fulla tillståndet vi båda var så bestämde vi att fortsätta samlaget men vi tänkte inte på kondom. Men efter bara några sekunder insåg jag att det kanske inte var så smart och stoppade. Jag uppskattar att det var ungefär 20-40 minuter efter första samlaget.
Själva frågan är ifall det är möjligt att hon kan bli gravid av sperman från första samlaget som kan vara kvar på penisen eftersom när jag kom i kondomen första samlaget så "badade" i alla fall ollonet i sperman eller har sperman hunnit dö efter dessa 20-40 minuter? Bör akut p-piller tas in i ekvationen?
Om hon ändå bara tagit den i tvåan hade jag sluppit denna ångest...
Tack på förhand