Citat:
Ursprungligen postat av Yamama
Jag är en dominant kille både i sexlivet och i det vardagliga, kan endast tänka mig tjejer som är undergivna. Jag får inte ut ett piss på att ligga och mys-knulla.
Jag ser bra ut och får tjejer väldigt lätt. Jag berättar snabbt hur det fungerar, att jag tar vad jag vill ha och att dom mest ska vara passiva och ta emot.
95 % av de tjejer jag varit på G med utger sig för att gå igång sten hårt på att få en hård omgång. Då har jag sagt rakt ut exakt det jag vill göra. Aldrig himlat med att jag nästintill vill misshandla bruden. Dom sitter i princip och skakar av kåthet DÅ.
Sedan när man plockat med dom hem, och när det väl kommer till kritan då har flera töser blivit rädda.
Jag är en trevlig kille som respekterar kvinnor och bjuder gärna på mat, vin o film, ser gärna att dom e sköna o avslappnade i mitt sällskap. Men det är när förspelet går över till sex då blir jag tydligen läskig o okontrollerbar.
Tjejer om det nu bara är i fantasin som hård sex tänder er, varför ta det så långt som att följa med killen hem? Eller gör ni det för att retas? Till andra killar är det vanligt att brudar säger mycket innan sen ändå vill ligga o sked-nuppa?
Vad menar du? Du är på ett uteställe och raggar upp en för dig
tidigare okänd tjej och drar en historia om hur hårt du vill knulla henne? Och så plockar du hem henne och så bangar hon?
Du hör inte själv hur knäppt det låter?
Jag gillar riktigt hårt sex. Ibland. Men
aldrig någonsin med en man jag inte känner och litar fullt ut på. Det är det som är grejen; tillit och åtrå så man man kan ge sig hän. När du lär dig det går det bättre ska du se.