2012-01-01, 20:51
Medlem
Yamamas avatar
Jag är en dominant kille både i sexlivet och i det vardagliga, kan endast tänka mig tjejer som är undergivna. Jag får inte ut ett piss på att ligga och mys-knulla.
Jag ser bra ut och får tjejer väldigt lätt. Jag berättar snabbt hur det fungerar, att jag tar vad jag vill ha och att dom mest ska vara passiva och ta emot.

95 % av de tjejer jag varit på G med utger sig för att gå igång sten hårt på att få en hård omgång. Då har jag sagt rakt ut exakt det jag vill göra. Aldrig himlat med att jag nästintill vill misshandla bruden. Dom sitter i princip och skakar av kåthet DÅ.

Sedan när man plockat med dom hem, och när det väl kommer till kritan då har flera töser blivit rädda.
Jag är en trevlig kille som respekterar kvinnor och bjuder gärna på mat, vin o film, ser gärna att dom e sköna o avslappnade i mitt sällskap. Men det är när förspelet går över till sex då blir jag tydligen läskig o okontrollerbar.

Tjejer om det nu bara är i fantasin som hård sex tänder er, varför ta det så långt som att följa med killen hem? Eller gör ni det för att retas? Till andra killar är det vanligt att brudar säger mycket innan sen ändå vill ligga o sked-nuppa?
Citera
2012-01-01, 21:32
Medlem
G-punktens avatar
Du tycker gott om dig själv du! Kan det vara att dom är rädda för att dem inte gillar att bli slagna IRL utan kanske bara i fantasin?
Citera
2012-01-01, 22:24
Medlem
fenceteeths avatar
Har du tänkt något på hur du själv beter dig då det "ska komma igång"? Du kanske går för hårt ut emot vad tjejerna(som enligt mig i allmänhet inte verkar ha några tidigare erfarenheter av bdsm) och på så sätt får dem att känna sig obekväma? Jag själv skulle lätt kunna känna mig osäker om det tung artilleriet dök upp på en gäng. Att skynda långsamt, utan att för den skull övergå till vaniljigt sex är en bra ide när det gäller att införliva sina sexpartners i bdsm.
Citera
2012-01-01, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yamama
Jag är en dominant kille både i sexlivet och i det vardagliga, kan endast tänka mig tjejer som är undergivna. Jag får inte ut ett piss på att ligga och mys-knulla.
Jag ser bra ut och får tjejer väldigt lätt. Jag berättar snabbt hur det fungerar, att jag tar vad jag vill ha och att dom mest ska vara passiva och ta emot.

95 % av de tjejer jag varit på G med utger sig för att gå igång sten hårt på att få en hård omgång. Då har jag sagt rakt ut exakt det jag vill göra. Aldrig himlat med att jag nästintill vill misshandla bruden. Dom sitter i princip och skakar av kåthet DÅ.

Sedan när man plockat med dom hem, och när det väl kommer till kritan då har flera töser blivit rädda.
Jag är en trevlig kille som respekterar kvinnor och bjuder gärna på mat, vin o film, ser gärna att dom e sköna o avslappnade i mitt sällskap. Men det är när förspelet går över till sex då blir jag tydligen läskig o okontrollerbar.

Tjejer om det nu bara är i fantasin som hård sex tänder er, varför ta det så långt som att följa med killen hem? Eller gör ni det för att retas? Till andra killar är det vanligt att brudar säger mycket innan sen ändå vill ligga o sked-nuppa?

Vad menar du? Du är på ett uteställe och raggar upp en för dig tidigare okänd tjej och drar en historia om hur hårt du vill knulla henne? Och så plockar du hem henne och så bangar hon?

Du hör inte själv hur knäppt det låter?

Jag gillar riktigt hårt sex. Ibland. Men aldrig någonsin med en man jag inte känner och litar fullt ut på. Det är det som är grejen; tillit och åtrå så man man kan ge sig hän. När du lär dig det går det bättre ska du se.
Citera
2012-01-01, 22:44
Medlem
bratemos avatar
Skulle säga som ovan här, träffa en tjej ett tag, vänta med att ligga, utan visa att du faktiskt är pålitlig och säker, att börja köra hårt BDSM-sex med en ny tjej som inte har någon som helst aning om vem du faktiskt är och om du faktiskt är pålitlig (och dessutom saknar all form av tillit), gör att de dissar dig. Lär känna de du ligger med innan.
Citera
2012-01-01, 23:30
Medlem
Yamamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenceteeth
Har du tänkt något på hur du själv beter dig då det "ska komma igång"? Du kanske går för hårt ut emot vad tjejerna(som enligt mig i allmänhet inte verkar ha några tidigare erfarenheter av bdsm) och på så sätt får dem att känna sig obekväma? Jag själv skulle lätt kunna känna mig osäker om det tung artilleriet dök upp på en gäng. Att skynda långsamt, utan att för den skull övergå till vaniljigt sex är en bra ide när det gäller att införliva sina sexpartners i bdsm.

Jag beter mig bra mot tjejerna. Men när jag pratar med dom dels på krogen, sen på tele då kommer vi ofta fram till att vi gillar samma saker. Och dom flesta säger direkt att dom vill det.
Men det är ju sant de flesta har inte testat det innan. Ok får helt enkelt lära känna dom bättre. tanks
Citera
2012-01-01, 23:32
Medlem
Yamamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratemo
Skulle säga som ovan här, träffa en tjej ett tag, vänta med att ligga, utan visa att du faktiskt är pålitlig och säker, att börja köra hårt BDSM-sex med en ny tjej som inte har någon som helst aning om vem du faktiskt är och om du faktiskt är pålitlig (och dessutom saknar all form av tillit), gör att de dissar dig. Lär känna de du ligger med innan.

okej då förstår jag tack. Men jag tycker det är dålig stil att utge sig för att vilja göra saker.
Citera
2012-01-02, 02:46
Medlem
SpaceBounds avatar
Jag är rätt så undergiven och föredrar nog mest dominanta killar. Nu vet jag nt hur du brukar vara i sängen men jag (till skillnad från de tjejer du har varit med) går nt in i ngt som jag ångrar senare. Såå...i min fantasi är det dock sätt hårdare men samtidigt mjukt...äe fan vet nt hur jag ska förklara. ganska meningslöst inlägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in